[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Transit met leeggoed


Germain1986

Recommended Posts

Ge, wij rijden altijd zonder documenten met leeg goed door ch.

Ik heb ook wel eens in Basel lege ibc's geladen.

Volle bak, en geen douane-afhandeling volgens de Zwitser.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb wel eens document kunnen gaan maken met een auto vol deense karren en platen bestemd voor de bloemenriviëra in It. , vandaar dat ik het zo formuleerde , de een zal je laten gaan en de ander staat op een ducument maken. ;)

Heeft het er dan niet mee te maken of die platen zelf "handelsgoed" waren?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Bwa, de boete omdat ik te hoog was bracht genoeg op,

ze hadden me trouwens 6 keer over de weegbrug laten rijden omdat zij dachten dat ik net aan de gewichtslimiet zat en ik bijna platviel van het lachen.

Toen heb ik het zeil maar opengedaan en ze laten zien dat lege rekken echt geen 23T wegen (was iets van een 3T).

Maar dat het nieuwe rekken waren hadden ze niet gezien..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ze begonnen te miepen dat ik over t leegspoor moest gaan maar dat had ik dus gedaan maar de sherrif aldaar had mij terug gestuurd... Toen wilde ze een T-document zien wat ik dus niet had... Toen vertrouwde ze t gewicht niet en tja als je alles gehad denkt te hebben mag je nog es door de scanner.... Maar heb wel gelachen met de opmerking wat er in die "doos" linksboven zat.... Uhhh nou heel veel draadjes en koelleidingen... T was mn 2e verdamper van de koeler xD

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Chiasso zeker? altijd een verneukeratief iets als je wat speciaals hebt,maar de sherrif die je terugstuurde bij het leegspoor was dan een Zwitser?

En die scanner staat ook op de Zwitserse kant toch?

Heb je nog geluk gehad dat ze je vertrouwd hebben,ze laten m zo leeg trekken als ze ergens aan twijfelen.:D:D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden