[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Amerikaanse techniek (soms vergeleken met Europese)


Caelan

Recommended Posts

  • Forumlid
Nee joh, ze denken hier nog steeds dat een frontstuur veel meer wind vangt met die grote platte voorkant...

Nou zal een conventional (Neus), natuurlijk veel beter doen in de windtunnel, je hebt meer mogenlijkheden.

Denk niet dat de cabover terug komt, ze zijn niet eens lichter.

Plus, toen ik naar hier verhuisde was de cabover nog vrij normaal, veel bedrijven hadden niks anders, zoals JB SNI Land Air enz.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Nou zal een conventional (Neus), natuurlijk veel beter doen in de windtunnel, je hebt meer mogenlijkheden.

Denk niet dat de cabover terug komt, ze zijn niet eens lichter.

Plus, toen ik naar hier verhuisde was de cabover nog vrij normaal, veel bedrijven hadden niks anders, zoals JB SNI Land Air enz.

Ik heb eigenlijk nog nooit de Cw waardes vergeleken van torpedo's en frontstuur en weet dan ook echt niet wat beter is...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
ik denk dat je raar zult kijken ibo als je n cabover vergelijkt met zeg een kenworth W900

Nou, volgens mijn KW salesman is zo'n W9 helemaal niet zo slecht vergeleken met mijn T700. moet je eens kijken wat een mooie dunne neus hij heeft en hoe het daarachter steeds breder wordt, heel goed gestroomlijnd. En dan mijn wagen, met dat giga hoge dak, dat vangt pas veel wind...

Hmmm, tja, ik zeg maar zo, ik zeg maar niks...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden