Spring naar bijdragen
Eres

Schaalmodellen schaal 1:87

Recommended Posts

Ik verzamel schaal modellen schaal 1:87 ben op zoek naar enkele modellen maar twijfelof deze ooit zijn uitgegeven :confused::

Vos Logistics een chroom tanktrailer

Vos Logistics met een 20ft tankcontainer

Vos Logistics met aan voor en achterkant wit en de zijkant zwarte een tanktrailer (bitumen/pek vervoer) ex NWM

Vos Logistics Groene trekker in de kleuren/logo ENCI en de Cement silo trailer

Trekker met een P&O Ferrymaster 45ft container

Trekker met een P&O Ferrymaster huiftrailer

Kan iemand mij verdere informatie geven aub

Bedankt en prettig weekend:ok::ok:

Wim

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Eres, ik heb wel een gele 1:87 Iveco met huiftrailer in de kast staan waar "pandoro" op staat. rest ziet eruit als p&o. heb geen idee wat dit is. bestaan dus wel soort van. alleen tanktrailers zijn moeilijk. zijn meestal alleen relatiegeschenken heb ik begrepen.

bewerkt door DafDrijver
iets vergeten

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wij hebben zover ik weet alleen een model van Bulk en een model van Huif, gewoon standaard om bij een klant af te geven door de vertegenwoordiger. Als chauffeur is er moeilijk aan te komen :mad:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Wij hebben zover ik weet alleen een model van Bulk en een model van Huif, gewoon standaard om bij een klant af te geven door de vertegenwoordiger. Als chauffeur is er moeilijk aan te komen :mad:

Oh, werkt dat bij jullie ook zo?

Nergens is een model te krijgen van onze auto's (Huybregts, geen Bakker.....:cool::D), bij de klant staan ze in de vitrine.....:hamer:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Absoluut mogelijk Paul, geen verstand van modellen. Nou niet helemaal deze modellen wel :ok:

volgens mij zijn die allemaal al gebruikt, tweede hands rommel dus!

dan krijg je altijd de ellende van een ander ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Absoluut mogelijk Paul, geen verstand van modellen. Nou niet helemaal deze modellen wel :ok:

Tsja Ger, wat moet ik hier nou van denken?

post-2002-1394789366,046_thumb.jpg

Smaken verschillen zeg maar.....LOL

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Denk dat die modellen vooral veel gevraagd worden door boeren om allerlei ongedierte zoals leeuwen gemeene slangen en krokodillen van het gewas weg te houden....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
ANNERVEENSCHEKANAAL - Geertje Korthuis (22) uit het Drentse Annerveenschekanaal is vrachtwagenchauffeuse en model. En ze is 1 juni finalist in de verkiezing Queen of the North Netherlands in Drachten. Dus de hoogste tijd om met haar in gesprek te gaan.

Bron met foto's: Transportnieuws - Vrachtwagenchauffeuse Geertje Korthuis (22) finalist missverkiezing

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites