[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

overal uien


Biercola

Recommended Posts

  • Forumlid

Een vrachtwagen met uien is donderdag aan het begin van de middag gekanteld op de A58 bij knooppunt Markiezaat. De snelweg richting de provincie Zeeland ligt vol met uien en is afgesloten, aldus een politiewoordvoerder. Naar verwachting duurt de afsluiting tot 18.00 uur.

Er is een omleiding ingesteld via de N289 maar in de avondspits is het vermoedelijk verstandiger om vanuit Rotterdam binnendoor via de A29 en N59 naar Goes, Middelburg en Vlissingen te rijden.

De chauffeur raakte bekneld maar is bevrijd. Hij is lichtgewond naar het ziekenhuis gebracht.

Bron: De Telegraaf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb alles gelezen

Maar wat ik op T.V.gezien heb. Was dat de autobaan waar het span lag Een recht stuk was

Huub

Huub, ben je zeker dat je maar alle kanten van je TV hebt gekeken ;) Ik kan terugspoelen , stoppen het beeld draaien . Dat doe je, door je TV interactief te maken :ja: en met de AB spelen loopt het fout dan druk je op de toets met het huisje kom je steeds netjes terug .
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Huub, ben je zeker dat je maar alle kanten van je TV hebt gekeken ;) Ik kan terugspoelen , stoppen het beeld draaien . Dat doe je, door je TV interactief te maken :ja: en met de AB spelen loopt het fout dan druk je op de toets met het huisje kom je steeds netjes terug .

Het zal zo wel zijn.

Maar waarom ligt die op zijn kant

Ik denk toch als die normaal door de bocht gegaan was

Dat er dan niks gebeurt was

Het baasje zal wel blij zijn

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar waarom ligt die op zijn kant

De uien zijn allemaal naar 1 kant aan het rollen gegaan

;) Deze vraag zal moeten gesteld worden aan de instructeurs code 95 :ja:

Ik denk toch als die normaal door de bocht gegaan was

Dan was waarschijnlijk zijn lading bij de klant

;)

Het baasje zal wel blij zijn

Dat is het risico dat je als baas loopt en zou ook in je ondernemersplan moeten ingecalculeerd zijn , steeds die financieel reserve ter beschikking houden voor het geval van ..... >en daarmee bedoel ik dan ook voor het huren van een vervangvoertuig de franchise van de verzekering . Ik persoonlijk heb er nog nooit eentje op zijn zijflank gekregen , maar wat niet is kan steeds gebeuren , kleine onoplettendheid , verstrooid , aan de ruzie die ik de dag voordien met .... heb gehad enz.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Hoe krijgt Hij die auto op zijn kant Op een rechte autobaan

Huub

Heb alles gelezen

Maar wat ik op T.V.gezien heb. Was dat de autobaan waar het span lag Een recht stuk was

Huub

Maar waarom ligt die op zijn kant

Ik denk toch als die normaal door de bocht gegaan was

Huub

Je leest wel? 2 keer schrijf je dat het een recht stuk was en de derde keer is er ineens een bocht? Weet je ook nog wat je geschreven hebt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ach wat triest, een ex collega van mij dit, van de firma wijnen, heb ook jarenlang met hetzelfde spul gereden.

hoe het komt laat ik in het midden, wat ik begreep gaat het iets beter met de chauffeur, sterkte jongen.

Vind het woord ex collega wat raar hij rijd/reed nog steeds en we zijn dan toch allemaal collega's al is het bij een andere firma

maar wat je zegt sterkte voor deze collega

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden