[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Langen Elsloo


Eres

Recommended Posts

  • Forumlid

9ca20a5a.jpg

Was vanmiddag onderweg van Bastogne naar huis en reed op de E25 richting Houfalize. Tussen Bastogne/Hemroulle en Mabompre/Noville heb je een parking langs de snelweg. Deze is heel bekend in de transportwereld maar ook bij de personen met de bekende sleurhut achter hun auto.

Ik ben van de snelweg afgegaan en voor de trekker gaan staan. Het was er dus een van Langen uit Elsloo. De chauffeur dacht dat ik voor hem kwam, hij sprak vloeiend duits. Ik vertelde dat ik graag een foto wilde maken van zijn trekker en tanktrailer. Hij had geen bezwaar dus. Ik ben met hem aan de praat geraakt en deze man vertelde dus dat er bij Langen 80 Polen in dienst zijn, deze hebben een kontrakt met 4 weken rijden en een week naar huis.

Ik heb verder geen verstand met jullie kontrakten met jullie baas maar het heeft mij stof tot nadenken gegeven. Het leek of ik terug in de tijd voelde gaan zoals ik destijds op zee. Je tekende voor de reis dit kon 3, 4 of maanden weg zijn dan een week als je geluk had 10 dagen thuis en ging je weer

Moet dit de toekomst gaan worden?

Goed weekend

Wim

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Het leek of ik terug in de tijd voelde gaan zoals ik destijds op zee.

U bedoelt dat ze tegenwoordig in de zeevaart iedere ochtend op de fiets of met het openbaar vervoer naar het schip gaan, aan het eind van iedere werkdag lekker weer thuis warm eten met het gezin en iedere nacht fijn naast moeder de vrouw slapen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Als ik het goed heb Weet niet 100% zeker of ze het nog hebben

Er is voor een paar jaar terug Een pools cao gemaakt door het fnv.

Ze hebben bais loon Met overuren Langen heeft daar huizen gekocht Dat die mensen in het weekend daar slapen kunnen

En die week dat ze thuis zijn Wordt gewoon door betaald van de over uren

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden