Spring naar bijdragen
voldaf

Oude pekela heeft nieuw Wegrestaurant Trefpunt N367

Recommended Posts

OUDE PEKELA - Pekela heeft een nieuw wegrestaurant: Trefpunt N367. De gelegenheid is gevestigd langs de weg Pekela - Winschoten naast tankstation Firezone op industrieterrein West. Klanten zijn elke ochtend vanaf 10.00 uur welkom voor een kop koffie of een degelijke maaltijd voor een schappelijke prijs. Maar wie geen zin heeft om te koken kan bij Trefpunt N367 ook het menu van de dag afhalen voor slechts 4,95 per persoon.

Je rijdt vanaf N366 Richting winschoten tot aan de Rotonde dan rechtsaf de parkeerplaats op bij Tankstation Firezone , het restaurant zit dan boven de wasstraat en John Deere Dealer, tevens naast GSF Cartonnage , industrieterrein west :ok:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast routier
De meeste weten nog niet waar Oude Pekela ligt

Begrijp ook niet Dat ze daar een Rest hebben. Want er is niks

Vaak een boer die over de weg komt.

Huub

Vergeet niet. De boer Moet ook eten

Vroeger aten zij bruine boNen

Meeer was Er niet.

Dat was Toen heel ge-woon

Nu zetten zei de traktoor bij Het restauwrant

Routier

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Huub

En nu ga jij vertellen dat je vroeger veel kwam laden en lossen in Oude Pekela en precies weet hoe het er dar uit ziet.

Huub, je moet eens stoppen met die onzin. Als je niks beters te doen heb mag je, en dat is mijn mening, je pc wel uit het raam gooien en je hier nooit meer laten zien :@.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast routier
En nu ga jij vertellen dat je vroeger veel kwam laden en lossen in Oude Pekela en precies weet hoe het er dar uit ziet.

Huub, je moet eens stoppen met die onzin. Als je niks beters te doen heb mag je, en dat is mijn mening, je pc wel uit het raam gooien en je hier nooit meer laten zien :@.

Vergeet nieT.

Dan kunne wij niet Méér laggen om zijn Kwast, eh kwaTs...:D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heb ik al 2 x gedaan Kinder hebben dat ding weer terug gebracht

En die doet het ook nog

Het is toch een en al onzin wat er staat

Er is er geen die de waarheid zegd

:hamer:

Huub

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Vergeet nieT.

Dan kunne wij niet Méér laggen om zijn Kwast, eh kwaTs...:D

En dan hoeven we ons ook niet langer te ergeren aan jou waardeloze na-aap pogingen van Pierre zijn immitatie. :banaan::banaan::banaan:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik weet niet, maar als ik in Oude Pekela zou staan dan ging ik toch wel ff naar het Pekelahof Welkom - Brasserie Restaurant Pekelahof | Een begrip in de regio! of naar de plaatselijk shoarma boer op de raadhuislaan ;).

En wil je niet lopen kun je Cevdet altijd ff bellen en ze komen het brengen 0597 676670 :D

Dat is toch een stukkie verder bij die (reclamemode on) Q8 station (reclamemode off)

Huub

Noast Nij Pekel

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Dat is toch een stukkie verder bij die (reclamemode on) Q8 station (reclamemode off)

Noast Nij Pekel

Klopt helemaal Pieter. De beste tent in Pekel en verre omtrek.

Daar zijn ze in Delfzijl jaloers op ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

heb van donderdag daar gegeten, best lekker en inderdaad voor 4,95 euro en volgens de eigenaresse volgende week keuze uit 3 of 4 menu's. er zouden wat plannen liggen voor een parkeerplaats met slotje. gemoedelijke sfeer, klein, betaalbaar en laten we hopen dat deze mensen daar iets mooi van kunnen maken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites