[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

kerstpakket voor de chauffeurs


arie67

Recommended Posts

  • Forumlid

Ook voor deze bijna chauffeur een kerstpakket. En zelfs een keer 1 waar je ook echt wat aan hebt. Een hollands pakket met drop en chcoladevlokken en nog veel van die typische hollandse dingen.

Ik was er erg happy mee.:tu:

Geen slecht gebaar van een werkgever die ik normaal wel kan :kill:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 85
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gast marsipulami

wij hebben en standaard doos kerstpakketvulsel gehad van de baas en ik heb er nog eentje van mijn opdrachtgever gehad waar ik de laatste 2 maanden kerstpaketten voor heb weggereden. bij mijn oude baas was dat leuker 1 van de baas 1 van de opdrachtgever en dan nog ruim 17 paketten flessen wijn en een leuk geldbrag, leuk stukje blijk van waardering van klanten door heel amsterdam verspreid waar je het hele jaar komt en elke dag tapijt voor staat te sjouwen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...

Dit jaar helemaal geen kerstpakket, en geen borrel ook!:mad:

Schijnbaar heb ik die paar tientjes dit jaar niet bij elkaar verdiend!:confused:

Ik zal vast de enige niet zijn dit jaar, maar een blijk van waardering, ondanks de crisis, lijkt mij wel op z'n plaats.

Jammer dat veel werkgevers alleen naar het heden kijken, en niet naar de toekomst, wanneer de chauffeuers weer hard nodig zijn.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ik heb weer mazzel dit jaar. Een kerstpakket en kerstfeestje gehad vorige week bij een opdrachtgever. Daar rijden wij de hele week voor met 4 trailers. Ik rij daar 2 dagen in de week. En dan ook nog een kerstpakket van de A.H. rij daar ook 2 dagen in de week. E dan nog een kerstpakket van Knap zelf. Ik mag dus niet klagen.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Wij hebben ook een pakket dit jaar met allemaal dingetjes in de trand van wokken enz. Wel een goed pakketje.

Kreeg vorig jaar van een klant nog een zak oliebollen mee en een fles wijn en appelflappen. Helaas kom ik niet meer bij die klant. Zijn altijd de kleine klantjes die nog eens wat weggeven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Trucksmurf

helaas nog niks en het zal er ook wel niet in zitten dit jaar.

Vorig jaar wel bij mijn oude baasje en ook bij het speditione kantoor op de tir parking van como (it) waar JDR altijd de documenten laat maken weet even de naar niet meer, een pakket met zo'n italiaanse tulband en nog wat anders lekkers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Kijk aan toch ook gauw drie en halve Euro... :D :D :D

--== Freddy ==--

:D

Geen respect voor de machtige natie meer.......

Ach, een dollar is nog steeds een dollar hier. Weet niet eens waar die nou staat.

Steak, salmon, frietjes en groente die ik nooit aanraak, plus een cola is 14.00 dollar, plus twee $$ tip.

Zo, dat zijn heel wat maaltijden.

Helaas hebben we het uit gegeven aan dinner tegoed kaarten voor een paar gasten in de fabriek/ kantoor.

En een boek over Sicily voor mijn planner, zijn voorouders komen daar vandaan, en een dekbed voor de planner en de eigenaar, zodat ze aan mij denken als ze wakker worden en weer gaan slapen.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast schrootmalloot
Zo'n baas heb ik ook eens gehad: 3 maanden later ging de tent op slot !

Hoogmoed komt voor de val, zeg maar.... ;)

Zeker geen hoogmoed,de tent draait nog steeds als een razende...En de kado's en bonussen zijn nog steeds oke...Oke we moeten allemaal ff de schouders eronder zetten in deze tijden...;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
helaas nog niks en het zal er ook wel niet in zitten dit jaar.

Vorig jaar wel bij mijn oude baasje en ook bij het speditione kantoor op de tir parking van como (it) waar JDR altijd de documenten laat maken weet even de naar niet meer, een pakket met zo'n italiaanse tulband en nog wat anders lekkers.

bij migliavada welicht

daar kregen wij ook ieder jaar wel wat :tu:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden