Spring naar bijdragen
Eres

Mijn verzameling schaal 1:87

Recommended Posts

SAM_0730_zps61f1681b.jpg

Ik doe hierbij een aantal opnames toekomen van mijn verzameling losse containers en van de wisselbakken met ene tweetal terminal vorkheftrucks.

Binnenkort zal ik de wagons met containers, wisselbakken en trailers op wagons plaatsen. Jullie hebben nu een idee

Wim

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vorig was ik begonnen met het bouwen van mijn container terminal. Echter toen kwam de klad er in en hoorde ik dat ik een kwaadaardige tumor had in mijn darmen. Operatie, chemokuur die alles kapot maakt. Nu is alles voorbij en ben ik helemaal schoon. Het plan is om verder te gaan met deze terminal

Inmiddels heb ik een deel verwijderd een rechtstuk en de L vorm. Ik kwam helemaal verkeerd uit en heb besloten om eerst met een kleiner stuk te beginnen en dan verder uitbouwen.

Hierbij een foto van hoe het was Er komen tzt meerdere met vervolg

Wim

containerspoor1_zpsb65a00ec.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

jl. maandag morgen was ik zo gelukkig als een kind op Sinterklaasavond. IK kreeg mijn nieuwe lok. Het is een lok ex NMBS nu voor ACTS welke in de kleuren heeft gereden van Vos Logistics. Deze lok reed van Veendam naar Rotterdam-Maasvlakte Inmiddels is ACTS er ook niet meer en opgenomen in het HUSA gebeuren

Wim

SAM_0801_zps27a97dd6.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
jl. maandag morgen was ik zo gelukkig als een kind op Sinterklaasavond. IK kreeg mijn nieuwe lok. Het is een lok ex NMBS nu voor ACTS welke in de kleuren heeft gereden van Vos Logistics. Deze lok reed van Veendam naar Rotterdam-Maasvlakte Inmiddels is ACTS er ook niet meer en opgenomen in het HUSA gebeuren

Wim

SAM_0801_zps27a97dd6.jpg

het orgineel stond 4 weken geleden op Amersfoort CS

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
echt mooi.

ik heb ook een modelspoor maar door de verhuizing ook het klad in gekomen.

moet eigenlijk weer beginnen maar nog niet echt zin.

Ow, de boel is inmiddels verkocht Mario. Heb nog wel een paar wagonnetjes van de PTT, DB Cargo en wat tankwagonnetjes voor je (alleen geschikt voor wisselstroom)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wim, geweldig mooie verzameling. Miniatuur en modelbouw vind ik van kinds af aan al geweldig gaaf.

Het kost alleen nogal wat, en ik heb al zo'n dure hobby....:D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites