Spring naar bijdragen

Weer een leuke van Guus,zonder sneeuw....


arie67

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • 6 months later...
  • Forumlid
Werkt ie nou daar of wat?

Oud filmpje, het is zomer zo te zien, en dat schijnt in Canada de derde woensdag middag in juli te zijn....:p:D:D

Zou Runnerron heimwee hebben?

Guus is het werk in ca op gaan zoeken. Schijnt hij meer vrijheid te hebben enzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • Forumlid

Dit is wat ik van Guus op FB heb gekregen, hij blijft daar tot zijn shag op is, haha

Hoi Gerard. Ik blijf zo lang als ik het mooi vind. Zit te wachten op Kees Jonk. Moet eerst rit met iemand mee naar VS, en naar Vancouver door Rocky Mountains. Ze denken hier dat wij in EU nog nooit in bergen hebben gereden. Me maat Teun Buijs is nu mee met Eddy Hendrikx naar Whitehorse. Dat zie je ook op TV. Ligt 2500 noordelijk vanaf hier. Zoek die jongens maar op Facebook

Jullie kunnen hem ook via FB volgen, ff opzoeken en je bent op de hoogte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Het verschil tussen hier en daar in bergen is.... hier weet vrijwel niemand waar een motor rem voor is, laat staan terug schakelen...:D:D:ja:

Maar hij was er in de zomer al, waarom duurt t zolang?

Hij was daar toen voor gesprek. Hij is op 4 dec definitief naar ca gegaan. Toen moest hij nog allemaal testen doen voor een examens ofzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • Forumlid

Hij houd nogal van sneeuw....:rolleyes:

Had vanochtend wat fotoos bekeken, en gezien dat ie in zuid Utah was, meer dan waarschijnlijk op weg naar CA of AZ. Waarom niet wat filmpjes daar gemaakt? Weet het andwoord eerlijk gezegd wel:p.

Afijn, hij maakte wel een typeerend commentaar nadat de kettingen waren gelegd, niemand weet wat ze doen..... vond dat wel jammer, ook zag hij er het nut niet van in, maar even later stond er wel iemand stil. De eigenaar van de weg stelt kettingen verplicht voor een reden, en er zijn maar een paar plaatsen waar je ze kunt leggen, veilig langs de weg dus.

Hopenlijk maakt hij niet de fout die sommige maken, alles vergelijken met Europa, wat andersom net zo dom zou zijn, maar sommige mensen doen niet anders.

Ook het commentaar op de grader was zoiets, inplaats van dankbaar te zijn dat ze met man en macht proberen de wegen schoon te krijgen, daar in het westen kan echt heel veel sneeuw in korte tijd vallen.

Rijden hun team?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • 6 months later...
  • Forumlid

Dit is wat ik denk. Guus is een zeer ervaren chauffeur die altijd respect kreeg waar hij rijde. Bij een bedrijf als H&R mag dat woord niet gezegd worden....

Ook zijn hun trucks kaal, en langzaam, plus, met een koelwagen rijden hier is echt niet leuk, altijd maar wachten.

 

Er was hier een ander lid, Die rooie, hij rijde ook bij dat bedrijf, wilde na 6 weken rijden een dag vrij en werd op staande voet ontslagen. Ooit verdedigde hij H&R, dat zie ik m niet meer doen.

Je moet hier, net als in EU, even door de zure appel bijten, dan na een paar jaar kun je doen wat jij wilt.

 

Oh, weet niet of hij graag drinkt, maar dat doen ze hier ook vrijwel niet, in chauffeurs cafees dus.

Hoop dat iemand of hijzelf schrijft hoe en wat. Er zullen er wel meer terug (zijn) gegaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Hey corydon..

Even een paar puntjes op de i ...

Ten eerste ik verdedig HR niet, ik vondt t enkel een beetje vervelend dat jij dingen over een bedrijf schrijft waar je nog nooit gewerkt heb,

Dat het erg onpersoonlijk is daar is absoluut waar, voordelen zijn dat je daar wel heel mooie ritten hebt, en over de betalingen , die zijn zeker niet slechter of beter als bij vergelijkbare bedrijven

Wat mezelf betreft , ik had venaf het begin al een paar probleempjes met de planning , toen ik idd een discussie kreeg over een dag vrij,!ging de beerput wederzijds open, en na een discussie volgde er idd ontslag!

Normaal reageer ik niet zo snel, ik vindt het enkel een beetje jammer dat jij telkens zo een negatief beeld neerzet hier, er zijn namelijk ook jongens die daar al jaren met plezier werken, en daar hun draai gevonden hebben, het is ook een groot bedrijf, en veel is afhankelijk ook bij welke planner/fleet Jij ingedeeld wordt!

Ik heb inmiddels ander werk gezocht en gevonden, ben nu even in nl nog in afwachting van m'n nieuwe workpermit. En hoop voor de kerst weer terug te gaan

Als ik weer op rit ben daar kontakt ik je nog even

Gr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden