[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Wimke (Wim Essens)


Gast johannes70

Recommended Posts

  • Forumlid

Wat Lientje zegt: Dit filmpje had vertoont moeten worden op zijn bruiloft. That is......

Zo'n jonge jongen nog!

Goedlachs, humor, goede zin. Dat kun je zien aan zijn body-language. Een gezonde Hollandse boerenjongen is niet meer. Alleen maar omdat hij 1x iets over het hoofd zag. Eigenlijk niet eerlijk maar een herkansing wordt niet gegeven.

Jammer!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoorde het vandaag pas via een cf lid... en toen ik het hier op cf las... een brok in m'n keel!

Ik kwam hem vaak tegen en altijd seinde en zwaaide hij terug!

Wimke, rust in vrede en voor alle nabestaanden heel veel sterkte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Absoluut een kippenvel moment! En dit filmpje had zeker op zijn trouwdag vertoond moeten worden...

Ook ik heb de afgelopen dagen regelmatig aan hem moeten denken, ook al heb ik hem helaas nooit persoonlijk ontmoet.

Dit zet je wel flink aan het denken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Een mooie laatste herrinering aan Wimke. Ik heb 'm een jaar of 4 geleden leren kennen

tijdens de chauffeursopleiding. Dat filmpje geeft een goed beeld weer van wie en hoe hij was:

een goedlachse allemansvriend, altijd in voor een dolletje en als chauffeur uit het goeie hout gesneden.

Het gaat je goed, Wimke !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

vandaag weer eens tijd gehad om het CF een beetje door te spitten na mijn vakantie.

Maar GVD wat schrik ik hiervan...

kwam em nog weleens tegen onderweg en van verre gingen de lampjes aan en dan een brul over de zendbak....

die ferme hand omhoog en een brede lach op z'n gezicht...

zal ze nooit vergeten...

het gaat je goed wim!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 years later...
  • Administrators

Inmiddels al bijna vier jaar is Wimke niet meer onder ons... vandaag zou z'n verjaardag zijn geweest.

 

Voor wat het waard is wens ik zijn achtergebleven naasten sterkte met deze ongetwijfeld moeilijke dag; Wimke zal 'ergens' z'n eigen invulling wel geregeld hebben denk ik zo ;) 

Maarten 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden