[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Wimke (Wim Essens)


Gast johannes70

Recommended Posts

  • Forumlid
Nooit meer die vrolijke zwaaiende jongen, nooit meer die vrolijke kwebbel over de bak, nooit meer.......................................... Wimke rust zacht...............

Pieter

Dit geld ook voor mij.........Wim was een vrolijke gast die veel te vroeg van ons is heen gegaan.

R.I.P. Wimke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Onderweg naar mijn werk was ik getuige van dit ongeluk. Ik ken Wim dan niet persoonlijk, maar googlend naar de identiteit van de chauffeur werd mij wel duidelijk dat Wim een bijzonder persoon was.

Langs deze weg wil ik iedereen die hem kende, en vooral zijn familie heel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wimke R.I.P. Houdoe

Helaas kende ik je niet persoonlijk terwijl we toch uit hetzelfde dorp komen.

Wel elkaar regelmatig tegen gekomen, en gezien in het dorp maar niet wetende van elkaar wie we waren.

Heel veel sterkte voor alle nabestaande, familie, hulpverleners, enz.

Groetjes Spupke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Onderweg naar mijn werk was ik getuige van dit ongeluk. Ik ken Wim dan niet persoonlijk, maar googlend naar de identiteit van de chauffeur werd mij wel duidelijk dat Wim een bijzonder persoon was.

Langs deze weg wil ik iedereen die hem kende, en vooral zijn familie heel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd.

ik ga geen vragen stellen maar jij ook sterkte, het is niet niks om voor je ogen te zien gebeuren.

Erg bedankt dat je de moeite en tijd hebt genomen om hier te reageren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden