[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Dat kost geld!


MJPaauwe

Recommended Posts

[/color]

jij rijd ook 80 !

elke keer als jij optrekt naar die 90km/u kom jij ook die 80km/u tegen en rijd je die ook ! :p;)

maar word het dan niet eens tijd dat belgië zich aan europa aanpast en die maximum snelheid naar beneden gaat naar 80km/u in belgië?

harmonisering noemt men dat.

maar je moet vandaag stemmen' date=' mooie gelegenheid om nu op die partij te gaan stemmen die die snelheid wil verlagen ![/quote']

Waarom? Ik zeg, heel die begrenzer eraf. Gewoon je eigen snelheid rijden en als je iemand in wilt halen die niet veel sneller rijdt dan trap je het gas even in en hup. Zo kon het vroeger ook.

Mocht je dan een keer haast hebben dan kun je tenminste ook een beetje opschieten en techniesch kun je met zo'n moderne auto rustig boven de 100 rijden en dan remt ie ook best op tijd.

:bey:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 104
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb het verleden week voor gehad toen ik terug kwam van Berlijn .

Kom van Duisburg naar Venlo gereden .

Rijd er een containerboer voor me met een gangetje van 89 km op de 3 rijvakken bij Duisburg .

Mooi , denk ik dan , ik blijf er wel achter .

Komen we bij Moers kreus , worden het 2 rijvakken en inhaalverbod.

Gaat het gas eraf en rijd hij streep 80.

Waarom ...........:(

Ik ga er langs door en zie dat zijn liftas om hoog staat ; zodus aan het gewicht kon het niet liggen .

Merk ik dat er vooraan een dikke scania v8 rijd , met veel toeters en bellen .

Kom ik naast zijn cabine merk ik dat die jongen op zijn wit stuur ligt.

Ik pak mij cb , en draai mijn bak naar kanaal 19 .

En vraag aan hem of hij die scania misschien van een duitser gekregen heeft , want die rijden ook meestal zo ....:rolleyes:

Krijg ik me daar een hoop scheldwoorden naar mijn kop gegooid .:mad:

Hij kon toen ineens wel weer 90 rijden :pom me bij te houden.

Net voor Venlo heb je nog een parking , en hij riep ... Durf maar eens die parking op te rijden , ik ga je helemaal kapot slaan .

Omdat ik toch al 2,5 aan het sturen was en zo nodig een plasje moest maken , draai ik die parking op .

Hij mee af .......:ja:

Komt hij voor me staan , ik stap uit en begin te plassen , komt hij aan zetten .

Ik kijk eens over mijn schouder en zeg hem , vriend kom niet te dicht bij , want ik zeik je helemaal onder .

Mijn armen waren zo dik als zijn beentjes LOL

Heeft hij nog effe wat staan roepen , zijn we samen doorgereden , maar van slaan was er bij hem blijkbaar al lang geen sprake meer . :rolleyes:

Rij ik effe weer achter hem aan , gaat hij weer 80 rijden , ik er weer langs , trekt hij op mij aan , als ik er langs zit :(

Ik roep , als je wil trekken , moet je doortrekken en zorgen dat je me raakt .

Veel show , en voor de rest NIETS met zo kereltjes .

En dat gaat zich dan chauffeur noemen .

NEEN , MATENNAAIERS en groot praters zijn dat in mijn ogen .

WHahahaha! Sorry hoor maar jij bent net zo'n domme eikel, in mijn ogen! Laat jij je lekker opnaaien en gaat zelfs mee de parking op?!

En over jouw verhaal... ik geloof het niet. Waarom zou iemand eerst 90 rijden en dan in een inhaalverbod expres 80 gaan rijden? Ik vind dat altijd zo'n gelul.

Natuurlijk zal het eens gebeuren, misschien heeft hij net een telefoontje gehad en gaat hij met een reden van het gas maar dan nog...

Man man waar maak je je druk om.

En voor de rest is het te hopen dat jij niet achter mij rijdt want ik ga voor niemand de parking op. Ik rij zo snel of langzaam als ik wil. Je laat je gas maar los of gaat er maar voorbij, het is mij om het even.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast trucker10

Ik zie nu echt niet het verband met de controle, op een 3vaks mag er ingehaald worden , tenzij er verkeersborden staan of het regent.Ik was vrijdag ook op de E42 rond 10 uur van het knooppunt E411 richting Luik tot afrit Heron/Huy en daarna terug richting Charleroi , je kan me daar 2 maal de week treffen .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik zie nu echt niet het verband met de controle, op een 3vaks mag er ingehaald worden , tenzij er verkeersborden staan of het regent.Ik was vrijdag ook op de E42 rond 10 uur van het knooppunt E411 richting Luik tot afrit Heron/Huy en daarna terug richting Charleroi , je kan me daar 2 maal de week treffen .

Op dat stuk bij Mons niet, staan borden dat er tussen 6-10 en 15-19 niet ingehaald mag worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

het is overal hetzelfde.... nederland ... belgie... duitsland... frankrijk.... maakt niet uit

klotechauffeurs kom je overal tegen en niet alleen met een truck... ook personenwagens kunnen er wat van !

kalmte bewaren en je niet laten opjutten... want daar doen ze het voor !

en al die ziekelijke chauffeurs die anderen jennen zijn ook meestal de eersten om een opmerking te maken over

het rijgedrag van oostblokkers terwijl ze geen haar beter zijn... maar dat willen ze niet inzien !

het is niet meer wat het geweest is... van het begrip "collega" schiet niet veel meer over !!!

je zou eerder de neiging hebben te denken dat alle anderen je aanzien als "vijand" !!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Gewoon rustig blijven en doen wat je hoort te doen.

Ik kan me werkelijk waar niet druk maken om iemand die de toegestane maximum snelheid rijdt.

Vind die mensen die ik op autowegen tegenkom en dan 80 rijden met hun pkw vele malen erger

maar daar zal ik ook geen rare dingen mee uithalen.

Dat soort ongein heb je nou eenmaal onderweg, en als je daar zo gek van wordt dat je

parkeerplaatsen op wil zoeken om het uit te vechten denk ik persoonlijk dat je

beter een andere baan kan gaan zoeken.

Haantjesgedrag en agressief rijden zijn dingen die eigenlijk niet bij een beroepschauffeur

horen, in mijn ogen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Zo is het maar net JPVisser:ok:.

Ik rij ook graag een beetje door, kan het niet om wat voor reden dan ook dan is het maar zo en hou afstand. Ik laat me niet provoceren en lok ook niemand uit de tent. Stukje profesionaliteit heet dat geloof ik....

Ik kan me wel mateloos ergeren aan een voorganger die bv tijdens een inhaalverbod niet met constante snelheid rijd. Is nog erg gevaarlijk ook, je weet dan niet waar je aan toe bent..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Zo is het maar net JPVisser:ok:.

Ik rij ook graag een beetje door, kan het niet om wat voor reden dan ook dan is het maar zo en hou afstand. Ik laat me niet provoceren en lok ook niemand uit de tent. Stukje profesionaliteit heet dat geloof ik....

Ik kan me wel mateloos ergeren aan een voorganger die bv tijdens een inhaalverbod niet met constante snelheid rijd. Is nog erg gevaarlijk ook, je weet dan niet waar je aan toe bent..

Volgende keer als ik je achter me zie gaat de Daf op 78:p.

Wij moeten de snelheids bekeuringen zelf betalen en ik was ook nogal van het doorgassen. Maar ik ben er achter gekomen dat het geen reet uitmaakt, dus in NL 84/85. Heb ik geen bekeuringen meer en hinder voor de rest niemand. Ik heb ook een hekel aan die jojo's voor me, dat dan weer wel!

En Haak, wij hebben natuurlijk een goede leerSchool!! gehad he, wat betreft professionaliteit! Vooral de andere opleidingen op ............. laat maar:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast trucker10

mijn laatste snelheidsovertreding dateert uit 2001 , ik reed 83 waar ik 60 km/h mocht .

Direct 15 dagen verlof > rijbewijs ingetrokken en nadien via de rechtbank nog eens een prijstocketje van 392€ , dan heeft mijn baas me de wijze woorden toegefluisterd , deze staan in mijn handtekening .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Volgende keer als ik je achter me zie gaat de Daf op 78:p.

Wij moeten de snelheids bekeuringen zelf betalen en ik was ook nogal van het doorgassen. Maar ik ben er achter gekomen dat het geen reet uitmaakt, dus in NL 84/85. Heb ik geen bekeuringen meer en hinder voor de rest niemand. Ik heb ook een hekel aan die jojo's voor me, dat dan weer wel!

En Haak, wij hebben natuurlijk een goede leerSchool!! gehad he, wat betreft professionaliteit! Vooral de andere opleidingen op ............. laat maar:D

LOL Tjah, die leerschool. Ik zie dat kapstertje nog voor me met d`r vlechtjes:p .

Als ik ooit achter je kom te rijden doe je je best maar hoor met je 78 *mompeld iets van `miereneukert`*.:D Maar dan daag ik jou ook uit om samen de parking op te zoeken en dan zal ik je wel eens...... Dan moeten hoognodig samen es een bakkie doen:ja: :D

.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
ik geloof het niet. Waarom zou iemand eerst 90 rijden en dan in een inhaalverbod expres 80 gaan rijden? Ik vind dat altijd zo'n gelul.

En voor de rest is het te hopen dat jij niet achter mij rijdt want ik ga voor niemand de parking op. Ik rij zo snel of langzaam als ik wil. Je laat je gas maar los of gaat er maar voorbij, het is mij om het even.

kom ik anders regelmatig tegen hoor ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
LOL Tjah, die leerschool. Ik zie dat kapstertje nog voor me met d`r vlechtjes:p .

Als ik ooit achter je kom te rijden doe je je best maar hoor met je 78 *mompeld iets van `miereneukert`*.:D Maar dan daag ik jou ook uit om samen de parking op te zoeken en dan zal ik je wel eens...... Dan moeten hoognodig samen es een bakkie doen:ja: :D

.

hahaha, idd! En dat kapstertje, grrrrrrrr.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Nou je hebt gewoon gelijk en als het kan rij ik ook gewoon 90....maar als er 100 staat aangegeven mag je met je vrachtwagen maar 80 bij ons (wat in de wet staat en niet langs de kant van de weg).....en pas op want je komt aan het betalen als je dat niet doet vandaar dat wij dan netjes 80 rijden want we zijn tenslotte Hollanders en zuinig!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
WHahahaha! Sorry hoor maar jij bent net zo'n domme eikel, in mijn ogen! Laat jij je lekker opnaaien en gaat zelfs mee de parking op?!

En over jouw verhaal... ik geloof het niet. Waarom zou iemand eerst 90 rijden en dan in een inhaalverbod expres 80 gaan rijden? Ik vind dat altijd zo'n gelul.

Natuurlijk zal het eens gebeuren, misschien heeft hij net een telefoontje gehad en gaat hij met een reden van het gas maar dan nog...

Man man waar maak je je druk om.

En voor de rest is het te hopen dat jij niet achter mij rijdt want ik ga voor niemand de parking op. Ik rij zo snel of langzaam als ik wil. Je laat je gas maar los of gaat er maar voorbij, het is mij om het even.

sflj , meer ga ik er niet over zeggen :bey:

post-996-1394787540,0029_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik toch zo moest gaan werken hield ik er direkt mee op... Als je nog thuis kunt komen binnen je uren en je gaat op en uur van huis staan voor een paar tientjes extra onkostenvergoeding. Pfffff.....

Maarja, stond er voorheen niet -blijkbaar voor een reden- 'rekenaar' onder je avatar..?

Dat zijn echt zielige praktijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
En

Ik zit op de weg om ergens te komen , als ik wil slapen ga ik wel langs de kant , maar naai geen andere collega's een oor aan om 80 km te gaan rijden.

Want die andere jongens zijn ook met een doel onderweg .

Motaarke, ik kom regelmatig in belgenland,en ik krijg steeds meer het idee dat jullie denken je mag hier 90 en ik zal het rijden ook, of het verantwoord is of niet.Er gebeuren nergens zoveel ongelukken dan bij jullie dat zal toch wel ergens aan liggen??????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast trucker10
Er gebeuren nergens zoveel ongelukken dan bij jullie dat zal toch wel ergens aan liggen??????
Staat onze E17 niet bekend als de drukst bereden vrachtsnelweg van het westen . Mag ik anders zo vrij zijn om hier direct 3 Nederlandse vrachtwagens te posten die verongelukt zijn in België , en dan spreek ik bij bepaalde van eenzijdige ongevallen , het rijden tegen een brugpijler . Gebeuren er in Nederland geen ongevallen , vorige maand reden ze wel heel vlot op bots absorbeer auto's .
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden