[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Mn eerste faillissement .... van Keulen


Recommended Posts

  • Forumlid

Gezien de off-topics ben ik maar gewoon een nieuwe begonnen.

Mn eerste faillissement dat ik meemaak. Naar 3 jaar, met heeeeeel veel plezier gewerkt te hebben is H.van Keulen failliet gegaan. Onvoorstelbaar hoeveel verdriet en ellende dat met zich mee brengt. Collega's van 50/60 jaar oud die hun wagens staan leeg te halen met tranen in hun ogen. De heren van Keulen zelf die met tranen in hun ogen staan te vertellen dat het bedrijf stopt met bestaan. Het bedrijf dat begonnen is door hun vader is vanaf vandaag dicht. De wagens werden weg gereden (de mijnes als eerste) en de bedrijfigheden zijn gestaakt. Een aantal collega's zullen waarschijnlijk niet meer aan de bak komen, en al helemaal niet als chauffeur. Eerlijk is eerlijk, er waren betere bedrijven, maar het was er erg leuk, hele goeie sfeer, en geld altijd op tijd!! In een ander topic werd al gesproken over hoe het zover heeft kunnen komen..... hier het antwoord: In het eerste deel van het jaar, zijn een aantal grote klanten failliet gegaan, waardoor inkomsten uitbleven, dit heeft een sneeuwbal effect gehad op van Keulen, die met een aantal betalingen achter begon te lopen. Voor deze bedrijven was dus geen geld, waardoor er een boete over heen kwam, die al helemaal niet betaald kon worden. Vorige week dinsdag is er een faillissement uitgesproken en vandaag hebben we de laatste opruimwerkjes gedaan.

Elke euro die ik had moeten krijgen heb ik gekregen!!! en helaas moet ik weer gaan solliciteren!!!!!!

Retteketed

Edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Netjes dat je al je geld gekregen hebt, er zijn er vaker faillissementen waar men er lang op moet wachten of niet alles krijgt.

Nu hopen dat je snel weer aan het werk komt.

Ze zijn er nog wel, goede werkgevers, maar door wegvallende klanten, en geen goede klanten weer kunnen krijgen in de ellende komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

@Retteketet: Wat ik me nu afvraag; Het bedrijf was winstgevend, er waren schuldeisers, waarom zijn die dan niet betaald (of een gedeelte)?

Niet om te zeiken of te zieken, maar ik zou toch ook mijn geld (als leverancier zijnde) wiillen ontvangen, maar als het de balastingdienst betreft dan valt er niet mee te onderhandelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden