[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

1e c les gehad


Fletcher

Vraag

  • Forumlid

Hallo allemaal,

Vandaag me 1e c les (intake 2 uur) gehad en het viel me vies tegen reed met een MAN stapel/splitter 4/8 versnellingen reed op de splitsing/kruising te hard aan en moest voor die splitsing/kruising onder de 20 km/u komen om in 5e versnelling (stapel) te komen en op sommige kruisingen 4e versnelling (stapel en moeilijk overzichtbare splitsing/kruising) ook bij rotondes was ik te actief door op de rotonde teveel door te willen rijden en de wagen niet de tijd te geven om te rollen bij de bocht links/rechts achteruit moest ik ong 1 meter ruimte houden ook dat viel me niet mee omdat ik gewend was om dichter tegen de kant aan te sturen en dus teveel met stuur correcties bezig was net als bij het achteruit rijden op een dock al met al een bewogen 2 uurtjes achter de rug pfffff.

Mvg

Fletcher

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 58
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

grappig om te lezen, eerste post over proefles, zweten geblazen, laatste pagina CE in the pocket. netjes hoor en dat in een kort tijdsbestek.

Ikzelf daareentegen heb denk 2 jaar geleden weleens een proefles gehad wat reuze meeviel en erg leuk was.

wel ook te snel op een rotonde afrijdend met mijn voet op de koppeling, bang dat de vrachtwagen zou stilvallen als ik zo langzaam reed.

Maar geld voor lessen heb / had ik eenmaal niet plus dat ik ook nog steeds een werkloze timmerman ben.

Maar daar komt verandering in binnenkort , 2013 word het jaar dat ik mijn C rijbewijs haalt op mijn 41ste.

( wil van niemand iets horen over hoe slecht een chauffeur betaald krijgt, een timmerman op uitzend basis is net zo erg ) maar dat terzijde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden