Spring naar bijdragen
speedy_66

chauffeurscafe schayk

Recommended Posts

Naam was De Hommel.

In Nistelrode stond een cafe wat er precies het zelfde uitzag ( Zelfde bouwtekening )

In Nistelrode is dit cafe lang in bezit geweest van Toon v/d Ven die een gelijknamig transportbedrijf had.

Reed veel voor Norfolk Line.

Dit cafe is inmiddels ook verdwenen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Harry die wordt niet bedoeld,

Wanneer je daar de uitrit links ri Oss gaat en dan een 300 meter aan de rechterkant waar al die ouwe vrachtwagens en legerdumpers staan.

Dit is net voor je weer links het weggetje in kunt waar Heurkens transport Schayk zat ( zit)

Wanneer je via jou google maps ding de pijltjes naar oss volgt zie die ouwe vrachtwagens vanzelf staan.

Maar dat cafe is allang afgebroken zoals de topicstarter schrijft

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Harry die wordt niet bedoeld,

Wanneer je daar de uitrit links ri Oss gaat en dan een 300 meter aan de rechterkant waar al die ouwe vrachtwagens en legerdumpers staan.

Dit is net voor je weer links het weggetje in kunt waar Heurkens transport Schayk zat ( zit)

Wanneer je via jou google maps ding de pijltjes naar oss volgt zie die ouwe vrachtwagens vanzelf staan.

Maar dat cafe is allang afgebroken zoals de topicstarter schrijft

Ouwe, ik ben ook een beetje een ouwe maar heb daar nooit een cafe gezien en ben er toch hèèèèl vaak langsgekomen.

Vroeger was die ik bedoelde wel een chauffeurscafe, heeft nog een disco ingezeten(heel toepasselijke naam DE Heuvel), later een pannekoeken huis.

Daarachter heeft Vaex nog gezeten met zijn vrachtauto verkoop.

Moest daar toen weg van de gemeente.

Ik woon in dezelfde gemeente, niet in dezelfde plaats.

Groet Harrie

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
dat heeft daar in de jaren 60 70 80 gelegen is volgens mij gesloopt of ooit afgebrand??????????????

Ik ben dan ook een ouwe lul, maar volgens mij wordt hier chauffeurscafee de Pauw bedoelt, maar ik kan het natuurlijk mis hebben.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden