[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Nederlander boegbeeld van Midland transport


Fland

Recommended Posts

  • Forumlid
scan0001-1.jpg

Zijn reactie op facebook: "That is not my truck" ;)

Rijden er nog een beetje Nederlanders bij Day and Ross Fland? Twee oud collega's van mijn vader zijn daar gaan rijden jaren terug, en hebben ook een hele tijd een weblog bijgehouden, weet de link helaas niet meer, maar ze waren ook niet meer actief op de weblog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik ken alleen de verhalen van "horen zeggen"...

Voor we naar Canada verhuisden ben ik bij McConnell op gesprek geweest. Lee Ann McConnell is een heel aardige dame. Ze wist me te vertellen dat je als eigen rijder met een goedkope truck meer kunt verdienen als met een dure truck met alle bells and whistles erop. Heeft ze wel gelijk in. Toen ik hier eenmaal was zag ik dat haar eigen trucks ook de meest kale uitvoering waren die maar mogelijk is. In mijn ogen niet de juiste manier van ondernemen, er is ook een middenweg.

Maar goed, dat is mijn mening. Zij heeft een bedrijf met 50 trucks, ik niet...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden