[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Ontslaggolf bij Transportbedrijf Verhoek te Genemuiden.


goudvis

Recommended Posts

  • Forumlid

Transportnieuws - Banen weg bij Verhoek Internationaal Transport Genemuiden

GENEMUIDEN – "Er wordt een aantal contracten niet verlengd. Hoeveel dat er zijn weet ik niet. Dit komt omdat er onvoldoende werk is", reageert een p&o medewerkster van Verhoek Internationaal Transport in Genemuiden op berichten dat er zelfs 40 medewerkers ontslagen worden.....................

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Contracten niet verlengen is iets anders als "ontslaggolf". Hoe vervelend ook voor de betrokkenen, een tijdelijk contract is niet meer dat.

Ik denk trouwens wel dat de telefoniste of d'r kop heeft gehad voor de uitlatingen aan een buitenstaander;)

Dit soort gedoe is nooit goed voor het imago.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
, reageert een p&o medewerkster van Verhoek Internationaal Transport in Genemuiden

Ik denk trouwens wel dat de telefoniste of d'r kop heeft gehad voor de uitlatingen aan een buitenstaander;)

Waarom zou die telefoniste op haar kop krijgen??

Zij verbindt alleen maar door naar de medewerkster van Personeel & Organisatie (p&o):D:D

Toch??:(:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Wat heb jij tegen Verhoek S en S? Is het werkelijk nu zo'n slecht bedrijf? Wat ik belachelijk vond is dat ze de airco's van de auto's sloopten.

Genoeg, kwam er bijna 2 jaar lang bijna dagelijks lossen, wat een baggervolk. Vooral dat loodsvolk, schijnheiliger zijn ze er niet.

Ja, ze sloopten de airco's toen van de scania's, zielig gewoon, elektrische ramen waren ook niet nodig, kwam een slinger aan. Maandagmorgen om 00:05 vertrekken mocht wel, dan was het maandag, en vervolgens 3 dagen schijven kapot trappen omdat je ander niet uitkwam, dat mocht wel. Moesten er dan chauffeus op zondag middag/avond vertrekken stond de auto het weekend op Amersfoort of Rogat. Ja als de kerkgangers het maar niet zagen mocht alles.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet echt opgelet of wel ??

Klopt....de rest las ik pas later, dus ik reageerde te snel.

Ik had trouwens geen benul over het hoe of wee daar.

Het leek mij altijd wel een net bedrijf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Klopt....de rest las ik pas later, dus ik reageerde te snel.

Ik had trouwens geen benul over het hoe of wee daar.

Het leek mij altijd wel een net bedrijf.

Voor het oog netjes, maar achter de gordijnen mocht alles, zolang de kerkganger het maar niet zag.

Lijkt allemaal heel wat, alle luxe werd van de nieuwe auto afgesloopt, was niet nodig. Dat dat ook genoeg kostte maakte niet uit.

Ken er 2 die daar gewerkt hebben, die zitten nog liever in de ww dan dat ze daar weer moeten gaan werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Voor het oog netjes, maar achter de gordijnen mocht alles, zolang de kerkganger het maar niet zag.

Dat gebeurt wel veel meer in de wijde omgeving van Kampen.

Kameraad van mij werkt bij iemand uit Kampen. In het weekend moet tegenwoordig de wagen altijd op de zaak staan, behalve als ie een enkele keer op zondag moet vertrekken. Dan is de A28 de minimale afstand tot Kampen.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Voor het oog netjes, maar achter de gordijnen mocht alles, zolang de kerkganger het maar niet zag.

Lijkt allemaal heel wat, alle luxe werd van de nieuwe auto afgesloopt, was niet nodig. Dat dat ook genoeg kostte maakte niet uit.

Ken er 2 die daar gewerkt hebben, die zitten nog liever in de ww dan dat ze daar weer moeten gaan werken.

Vindt deze discussie vrij zinloos......................... Noem mij eens 1 bedrijf waar iedereen 100% tevreden is en waar alles maar dan ook alles 100% oké is......

Feit is dat er een aantal ontslagen vallen dus collega's/gezinnen wellicht in (ernstige) problemen komen? Collega's die ergens met contract aan het werk gaan hopen uiteindelijk op een vast dienstverband. op een andere manier kom je over het algemeen niet meer aan de slag. (helaas).Via een uitzebureau geeft net zo min een garantie op iets.

Liefst blijft men per onderwerp ''on topic'' ipv er weer allerlei discriminerende verhalen bij te noemen (er werden alweer buitenlanders bij gehaald voor de zoveelste keer)

ik hoop stiekem dat ze er oostblokkers voor aanemen.

(Slaat echt nergens op! het is bovendien aannemen)

Ook of dit bedrijf wel helemaal in orde is doet eigenlijk niet ter zake.

Immers...... Het bedrijf zal zelf ook niet blij zijn dat zij de chauffeurs niet aan het werk kunnen houden.........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden