[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

minikini kalender 2013


dutchieinquebec

Recommended Posts

  • Forumlid

Nope...

Ik wacht altijd met het aanzetten van mijn knipperlichtje tot ik zie dat er werkelijk ruimte is. Maar als mensen dan proberen me die ruimte te ontnemen door het gat gauw dicht te rijden dan zijn ze aan het verkeerde adres...

Blijf vooral posten in dit hok, heb ik een goeie reden om weer even langs de dames de scrollen. Hoewel, heb je daar een reden voor nodig..?? De meisjes zijn reden genoeg eigenlijk. Dat wordt printen op posterformaat en achter in de slaapcabine hangen, of gewoon voor het raam, in plaats van gordijntjes... Own nee, dat mag niet, dan worden de collegae boos... ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
hoe kom je daar nou bij. dit zijn gewone plaatjes voor de nieuwe kalender van Fland....

Grid Girls of Formula One (101 pics)

scheurkalender..??

Ik kwam wel bij een klant ergens in Nova Scotia. In het receivershok daar had de baas ook een soort scheurkalendertje met allemaal van die leuke minikini-meisjes. En elke dag die hij erafscheurde die prikte hij ergens op de muur of aan zijn bureau. Was toch wel heel vermakelijk...

Enne, ik hou het toch bij die maandkalender. Die meisjes zijn gewoon leuk, rond en prettig. Niet overdreven, echt fland-stijl. Dus ehhh, stop maar met die linkjes, ik kijk lekker toch niet... :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden