[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Bedankt Vreugdenhil voor uurtje file.


goudvis

Recommended Posts

  • Forumlid
neuk karel dat is wel gescheiden, maar berneco vervoert spullen naar nederland alwaar vreugdenhil er voor zorgt dat de wagen geladen weer naar zweden kan vertrekken, en vice versa natuurlijk.

let ook eens op een klein detail in de logo's van beide firma's, dat blauwe vierkant dat op zijn punt staat, is bij beide firma's gelijk ;)

Mot da:confused::D:angel:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Denk dat er geen gewicht in zit anders had hij niet zo netjes op zijn pootjes gestaan, als je een trekker hebt met een chassis wat wat meer uitsteekt lukt het wel om hem op te tillen en ook door de lucht vering van de trailer leeg laten lopen komt de kop ook meer om hoog.

Bij ons is het ook al een keer gebeurt dat bij het afkoppelen de chauffeur zijn pootjes was vergeten, denk dat ik 5 a 6 minuten er over gedaan heb om hem op de schotel van onze Volvo te krijgen dus op zich kan het best mee vallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Anderhalf uur om een trailer weg te krijgen...

Zou je em met de chassisbalk van een trekker niet stukje bij beetje kunnen optillen tot ie hoog genoeg staat om aan te koppelen?

Valt me eerlijk gezegd nog mee .... berger zal ook ergens vandaan moeten komen.

Kijk eens wat een tijd het kost om zoiets te regelen ...

Zeg trekker verliest trailer en kan dit zelf niet oplossen 13.00 uur

Chauffeur stapt uit en loopt enige tijd flink te schelden en te balen ............. zeg 5 min ...........

belt werkgever ... weer een gesprek van zo'n 5 a 10 min.

Werkgever moet berger bellen ................... OF politie komt eerst ter plaatse .... zeg via 112 meldkamer gebeld ... doorverbonden .. nog een keer het hele verhaal moeten uitleggen ...

Politie komt ter plaatse rond 13.20 ... misschien is het dan al een ruim een half uur later ... 13.30

berger moet worden gebeld ... die moet mensen en materieel inzetten .... <heeft het mogelijk ook druk, en de berger moet eerst een andere klus afmaken>

Nee al met al anderhalf uur lijkt mij redelijk netjes ...

Ja beetje bij beetje zou je de trailer hoog genoeg kunnen krijgen om aan te koppelen ... met een hoop moeite dat wel ... hoewel ik me kan indenken dat de contructie/steunpoten zo verbogen zal zijn dat ze niet zonder meer meer zijn uit te draaien ............................

MAAR met welke trekker???

Ik kan me zo voorstellen dat de luchtslangen van de trekker beschadigd/afgescheurd zijn ... <lang niet iedereen heeft reserve bij zich>

Andere chauffeur laten afkoppelen .... ..... ... terwijl de berger toch moet komen en mogelijk al gebeld is .... ???

De weg zou toch afgesloten zijn ... want de berger zal de oplegger moeten weghalen .... maar ook voor de Trekker zal het een en ander geregeld moeten worden .............

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Binnen een uur kan je op die locatie wel een berger verwachten,langer duurt dat niet,en vermoedelijk korter.Alleen dan moet het hele spul nog getakeld en verwijderd,en dat neemt ook wel een uurtje in beslag,als dan nog het asfalt is beschadigd gaat het echt lang duren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden