[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Succesvol uitvlaggen, met dank aan TLN


Gast Peterrr

Recommended Posts

Misschien dacht jij wel dat ie het over Roemenen had...

Ik bedoel, dat accent dat ze bij Lubbers praten....

En ik bedoel, jij als Noordhollandse kaaskop.....

Jij bent te lang weg Eddy.

Weet jij dat Lubbers een kantoor heeft in het altijd mooie Noord Holland waar mensen zitten die met abn de telefoon opnemen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die Bulgaarse Lubbers auto had er een Lubbers trailer achter met NL kenteken.

Er is dan ook helemaal niets waarmee Lubbers echt iets met Bulgarije te maken heeft volgens mij.

Het is er gewoon weer één van de velen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er is dan ook helemaal niets waarmee Lubbers echt iets met Bulgarije te maken heeft volgens mij.

Het is er gewoon weer één van de velen.

Heel misschien he Routier. Maar dan echt heel misschien hebben ze wel heel veel werk die kant op. Maar dit zul jij uiteraard beter weten dan ik.

Het werken met Roemenen en Bulgaren brengt dan opeens (buiten dat ze veel goedkoper en flexibeler zijn) heel veel voordelen met zich mee. Jij bent toch ook zo'n voorstander van de 45 uur buiten de cabine? Deze mensen zitten misschien wel om het weekend thuis....

Je moet niet gelijk oordelen. Zeker als je niet weet wat de reden precies is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uiteraard kan een Bulgaar gewoon in Nederland op de loonlijst komen te staan, en conform cao verloont worden.

Allemaal mogelijk binnen Europa.

Sofi nummer aanvragen en klaar.

Maar we blijven de schijnconstructies goed praten...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uiteraard kan een Bulgaar gewoon in Nederland op de loonlijst komen te staan, en conform cao verloont worden.

Allemaal mogelijk binnen Europa.

Sofi nummer aanvragen en klaar.

Maar we blijven de schijnconstructies goed praten...

Jij vind het een schijnconstructie. Ik laat dat in het midden. Waarom? Omdat ik het net als jij niet zeker weet.

Maar jij vind ook dat je te weinig verdient, waarom betaald jou werkgever jou niet meer dan. Om de dood eenvoudige reden omdat hij aan het ondernemen is, een bedrijf heeft draaiende te houden en verplichtingen heeft naar aandeelhouders, banken en toe leveranciers. En als hij niet met de markt meebeweegt en hij gaat failliet komt hij in het failliesementen topic terecht waar jij dan uiteraard klaar staat om te zeggen dat hij met geld smeet....

Snap je het nog ?

(Sorry, weer de spelfouten er uit gehaald)

bewerkt door shompie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een vestiging of een brievenbus Rocky?

Lang leve internet.

Ze hebben zelf 2 vestigingen in Roemenie!

Maar ook in Noorwegen en in Turkije bijvoorbeeld. Lubbers is behoorlijk groot maar dat wisten we natuurlijk al. Er stond ook een Roemeens telefoon nummer bij, nu weet ik niet hoe groot die postbussen in Roemenie zijn maar dan moet er toch iemand inpassen, met telefoon!

Ik kon geen vestiging in Bulgarije vinden op de site, maar dat betekend dus ook dat ze daar geen vestiging hebben.

Ik reed vroeger voor een bedrijf naar Portugal, daar reed een Duitser met een trekker met Portugees kenteken. Was lekker goedkoop zei hij. Snap je?

En dat zonder spelfouten in een keer!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Enig idee hoeveel telefoonnummers doorgeschakeld zijn?

Zeker die van brievenbus firma's...

Ken jij het bedrijf of mensen die er werken. Ik ken het bedrijf niet maar ik ken wel mensen die er werken. Waarvan een al vele jaren en ik heb hem nog nooit enig verkeerd woord over horen zeggen. Net geld en komt nog overal, maar ja, hij is ook wel eens een weekend weg.

Ik wil je per pb wel even zijn nummer sturen zodat jij jou bevindingen met hem kan delen. Kijken of jullie dezelfde mening hebben.

Ook ken ik iemand die daar een tijd op de planning gezeten heb, hem mag je ook bellen als je van de een zijn info niet geloofd!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zullen best mensen zijn die het er goed hebben.

Ik betwist alleen een eventuele schijnconstructie.

Maar op de een of andere manier wil jij keer op keer deze praktijken wegmoffelen.

Jij praat zelfs firma's als TB Udenhout, die geen één Nederlandse chauffeur op de bok heeft, goed.

Want ja...die arme werkgever....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zullen best mensen zijn die het er goed hebben.

Ik betwist alleen een eventuele schijnconstructie.

Maar op de een of andere manier wil jij keer op keer deze praktijken wegmoffelen.

Jij praat zelfs firma's als TB Udenhout, die geen één Nederlandse chauffeur op de bok heeft, goed.

Want ja...die arme werkgever....

Niet lullen Routier. Waar praat ik TB goed? Je moet het bij feiten houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is toch wel frappant dat sommige mensen bij bijna ieder bedrijf wel iemand kennen.

En wanneer ze er iemand kennen is het gelijk een prima bedrijf.

Via de telefoon

Dolf, als jij denkt dat ik sprookjes vertel nodig ik jou hierbij uit om "vriendjes" met mij te worden op facebook. Heel simpel, even zoeken op Ron Zandbergen. Ik accepteer je dan en dan mag jij zelf persoonlijk even gaan vragen hoed deze personen over Lubbers denken. Deal?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog niet inderdaad.

Maar als er iets negatiefs over geschreven zou worden, dan weet ik oprecht zeker dat jij met een voorspellend antwoord zou komen, dat alles eerst maar eens door de hoogste raad bekrachtigd moet worden, en dat er nog Nederlandse medewerkers op kantoor zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jij zou jezelf eens moeten verdiepen in mijn posting en er niet zo oppervalakkig naar kijken zoals je nu doet. Want dat doe je...

Ik oordeel of veroordeel geen bedrijven die ik niet ken, ik heb hooguit een mening gebaseerd op gevoel of van wat ik hoor. Net als bij Lubbers, ik ken het bedrijf niet, ik ken wel iemand die daar chauffeur is. Dan heb ik een mening. Gebasseerd op de verhalen van een ander maar niet onderbouwt met feiten. Gister verteld hier iemand een enthousiast verhaal over Muller. Ken je het bedrijf? Volgens mij niet maar je staat wel weer klaar met uiteraard een negatieve mening, gebaseerd op wat? Feiten of verhalen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wil je de feiten van de Tsjechische schijnconstructie van Müller zien dan?

Dan ben je wel heel erg naïef.

Ik heb een tijdje rondgelopen in die branche Routier. Dus ik weet alles van de constructie die jij schijnonstructie's noemt.

Maar ook hier moet jij je gewoon aan feiten houden (net als ik), als dit namelijk zo illigaal was zoals jij ons graag doet doen veloven waren dit soort bedr8jven makkelijk aan te pakken toch. Maar in de praktijk blijkt dat toch een ander verhaal te zijn.

En ik heb 9 jaar met meerdere auto's voor een grote vlees vervoerder gereden. Daar baseer ik dus mijn mening op.

bewerkt door shompie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Illegaal of niet...er is überhaupt amper controle op.

En het staat een onderneming nog altijd vrij om maatschappelijk verantwoord te ondernemen.

Iets wat een rare vieze kreet is in onze branche.

Of moet bij elke uitvlagger agent bromsnor dagelijks komen posten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Illegaal of niet...er is überhaupt amper controle op.

En het staat een onderneming nog altijd vrij om maatschappelijk verantwoord te ondernemen.

Iets wat een rare vieze kreet is in onze branche.

Of moet bij elke uitvlagger agent bromsnor dagelijks komen posten?

Ik vind van mezelf dat ik maatschappelijk verantwoord (zoals jij dat noemt) aan het ondernemen was. Ik had auto's met nl kenteken en ik had allemaal Nederlanders in dienst (op een Duitser na) en kijk eens wat het mij gebracht heeft.

Nu ben ik in jou ogen zo'n werkgever die zijn personeel door middel van een failliesement de afgrond heeft ingejaagd of zoiets.

Ik had misschien wel mijn bedrijf kunnen redden om de helft van de Nederlanders in te ruilen voor Roemenen of Bulgaren (Polen zijn te duur) maar dan had ik hier weerbin jou topic terrecht gekomen omdat ik volgens jou de wet overtreed.

Het is namelijk (in jou ogen) nooit goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu haal je ineens jouw onderneming erbij.

Een vreemde afslag, maar goed.

Ik weet werkelijk helemaal niets van jouw oude onderneming af.

Dus daar ga ik geen oordeel over vellen.

Wel siert het je dat je jezelf niet bent gaan verrijken over de rug van de moderne slaaf, en een eventuele werkloze Nederlandse chauffeur.

Wat dat betreft kan je je eigen netjes in de spiegel aankijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had je het wel gered met dezelfde chauffeurs maar dan met Bulgaars loon?

Of speelde er nog iets anders?

Via de telefoon

Dokus, de reden van mijn faillisement is hier uitvoerig beschreven. Maar als jij meer info heb mag je dat delen hier.

Geen probleem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu haal je ineens jouw onderneming erbij.

Een vreemde afslag, maar goed.

Ik weet werkelijk helemaal niets van jouw oude onderneming af.

Dus daar ga ik geen oordeel over vellen.

Wel siert het je dat je jezelf niet bent gaan verrijken over de rug van de moderne slaaf, en een eventuele werkloze Nederlandse chauffeur.

Wat dat betreft kan je je eigen netjes in de spiegel aankijken.

Niet allen wat dat betrefd Routier!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden