Spring naar bijdragen
arie67

Joost hazeldonk

Recommended Posts

Ligt het aan mij of is Joost qua kwaliteit zo slecht geworden.. Heb nu al een paar keer gehad dat het hoofdgerecht gewoon erg slecht was en karig vergeleken tot een paar jaar geleden... gewoon snotterige groenten,de wortelen en erwten.. had van de week een schnitzel,kokkie dacht laat ik hem maar lekker inpeperen,dan proeft de persoon niet dat het een slecht schnitzeltje is.. !! Paar weken ervoor een lekkerbek,euh zeg het verkeerd paneermeel met iets van vis.. Denk toch maar weer eens naar dat andere tentje op hazeldonk,bij die as24 pomp...!!!:(:rolleyes:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Service is ook niet zo best, toevallig net een conflictje met hun. Er zat een beetje aanslag op het element van mijn kapotte waterkoker. Maar in eerste instantie was dat geen probleem ze zouden bellen als hij klaar was, na 1,5 maand maar eens een mail gestuurd waar hij bleef.

Beste Ger,

Uw waterkoker staat reeds een tijdje in Meer. De waterkoker is niet gerepareerd omdat er veel kalk in zit. Wij vragen eerst aan onze klanten de producten goed te ontkalken omdat het probleem hier vaak mee opgelost is. Wanneer u de waterkoker ontkalkt heeft en het probleem doet zich nog voor, mag u hem terugbrengen.
Met vriendelijke groeten, Best regards,
Joostshop-Team
www.joostshop.com

Ik heb ze maar en mail terug gestuurd.

Beste,
Zo als ik ook al in de shop heb aangegeven doet hij dat ook als hij ontkalkt is, hij doet het verder prima maar hij schakelt niet uit als hij warm is, ik moet dan de stekker er uit trekken.
Ik heb ondertussen ergens anders een nieuwe gekocht, ik wens ik u dan ook het beste, ik heb de service en de producten van Joost niet meer nodig.
Met vriendelijke groet,

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

nou heb ik joost altijd al een ballentent gevonden, vooral qua inrichting, het verouderde meubilair en de gehele uitstraling die bij mij gewoon aftands overkomt.

en dan heb ik het nog niet eens over de sjagereinige tante die bij de plee's zit, das net een automaat, als je iets op het schoteltje legt dan kan ze opeens wel lachen.

het eten daar vind ik ronduit middelmatig en de prijzen te duur.

als ik er al kom dan kom ik er voor de shop en voor de rest :bey:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
nou heb ik joost altijd al een ballentent gevonden, vooral qua inrichting, het verouderde meubilair en de gehele uitstraling die bij mij gewoon aftands overkomt.

en dan heb ik het nog niet eens over de sjagereinige tante die bij de plee's zit, das net een automaat, als je iets op het schoteltje legt dan kan ze opeens wel lachen.

het eten daar vind ik ronduit middelmatig en de prijzen te duur.

als ik er al kom dan kom ik er voor de shop en voor de rest :bey:

LOL. En 2 euro betalen om je jerrycan met water te vullen. Allemaal zwart in het zakje.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

En dan toch nog een verassing, volgens mij lezen ze hier mee ;) heb hem net opgehaald

Goedemorgen Ger,

Onze excuses voor deze onprettige situatie. Onze technische dienst volgt de procedure en stuurt de waterkoker terug als er kalk inzit omdat dit meestal het probleem is. Dat u hem reeds ontkalkt had was niet doorgegeven aan ons. We keken hem dinsdag na en de waterkoker werd omgeruild voor een nieuwe. U kan hem afhalen in Meer.

Als u nog vragen heeft, aarzel niet mij te contacteren.

Mvg,

Joostshop-team
www.joostshop.com

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb het nooit een ongezellige tent gevonden. Alleen inderdaad die dame bij de toiletten; schandalig dat je, wanneer je je genuttigde natte consumpties weer uit wilt plassen, geacht wordt om geld op het schaaltje te leggen.

Dat je voor een douche betaalt vind ik vrij normaal, maar als je toch al de hoofdprijs betaalt voor een gerecht mogen de toiletten best gratis zijn.

Bovendien komt er geen 'vreemd' volk binnen om alleen maar van het toilet gebruik te maken: met dat kaartjes-systeem waarmee je afrekent bij de deur komt er vrijwel niemand zomaar even binnenlopen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Toen de eerste 'Joost' werd geopend, richting België, zaten ze nog direct achter het douanegebouw.

Leek op een soort bedrijfskantine, nogal ongezellig. Maar het eten was best goed en hey..in de periode daarvóór moest je altijd een behoorlijke omweg maken want voor douanefaciliteiten moest je via Zundert. Dus geen klachten.

Later werd het filiaal richting NL geopend. Ook niet zo gezellig, maar je moest toch (soms lang) wachten bij de douane daar.

Voorheen moest je, als je wat wilde eten eerst op de douane wachten en na inklaren doorrijden naar de Shell alwaar ook een toenmalige AC corner zat.

Joost heeft toen nog aardig strijd moeten leveren om toegang tot z'n restaurant te kunnen krijgen vanaf de douaneparking. Lag toen een plank over de sloot die steeds weer werd weggehaald door de overheid, want die toegang was illegaal. Maar kennelijk heeft hij dat toch gewonnen want het bruggetje wat er nu is ligt er ook alweer jaren.

Maar meer keus dan Joost was er niet. Wellicht heeft-ie daardoor z'n service wel wat laten versloffen? Monopolie maakt gemakzuchtig.. Als ik het zo lees is er nu wel wat keus maar als ik daar nog eens zou komen word dat wel een speurtocht want er is daar wel héél veel veranderd!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Stopte er vaak, wel, je moest natuurlijk nog inklaren toen, vond de nassi met sate wel goed.

Zit dezelfde dame dan nog steeds bij de douches, een echte belse madam?

Ze was wel zo aardig dat er altijd een pot drop stond..... zeer belangrijk.

nee ibo zitten nu verschillende,maar die jij bedoeld zit er ook nog steeds hoor... Ze zit nu alleen met een stopwatch te kijken hoe lang jij douchet... want langer douchen is betalen...LOL

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Openingstijden ruim bij Joost???

Vroeger, vroeguh, waren ze tenminste ook 's nachts open...en in het weekeinde...

en een keer, paar jaar geleden, behoorlijk van mijn dakje gegaan. Kwam langs op kerstavond, ging niet naar huis, en gelukkig, ze waren open...voor een kerstborrel voor het personeel ja!

Mocht er niet in. Gedurende jaren mn laatste keer geweest. Als jullie me niet willen als ik jullie nodig hebben krijgen jullie me ook niet als het jullie wel zo uitkomt. Eet ik liever in de auto.

Serviceverlenende horeca...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

vroeger,vroeguh, was het minder druk op de weg. Hoe kan het dan dat ie toen wel open was?(meen ik tenminste me te herinneren, correct me if im wrong).

En Joost-aan-de-andere-kant, ja dat klopt. Weet niet wat het is,maar vind het daar niet prettig.

De oude Joost, achter de douane, vond ik veel leuker. Ongedwongener. Nieuw is niet altijd beter...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites