[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

vergoeding niet betalen.


poostman

Recommended Posts

Als het adres van de klant ook je standplaats is, dan mogen zij die okv stoppen, wanneer er faciliteiten zijn. En die zijn er volgens jouw zeggen.

Zo niet, dan dient men gewoon te betalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

dus als er een kantine is waar je kunt eten en douche op kosten van die klant waar ik van maandag tot vrijdag verblijf dan heb je geen recht op overnachtvergoeding? dan ben ik dus ook verplicht om er van gebruik te maken en wie bepaald of het qua niveau in overeenstemming is ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

TLN en KNV Cao's gaan toch samen vallen in de toekomst?

Maar als je een maaltijd krijgt en over sanitaire faciliteiten kunt beschikken, dan zou ik niet zo moeilijk doen. Dat zijn toch precies de dingen waarvoor de verblijfskostenvergoeding bedoeld is?

Dat nog afgezien van wat de Cao precies zegt....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
maar feitelijk moet hij gewoon zijn poot stijf houden!

maar dat doet hij dus niet!

Gezien de tijd denk ik dat er weinig keus is.

Als die werkgever z'n poot stijf zou houden, dan zou Poostman nu niet met deze vraag zijn gekomen, maar een topic hebben geopend met dezelfde titel echter met als uitleg: "Klopt het dat ik geen onkostenvergoeding krijg als ik 8 uur per dag de werkplaats loop aan te vegen? En kan mijn werkgever mij verplichten om voor de 3e keer deze week dezelfde loods aan te vegen?"

;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry routier ik kan nergens het woordje standplaats vinden in het art.

Ik ook niet.

Maar ik spreek uit een persoonlijke ervaring.

Dus m.a.w. ik gooi een mogelijk balletje op.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

het gaat mij om de manier waarop Marnix in overleg krijg je vaak meer voor elkaar dan dat het je word mede gedeeld en als het me werkgever bevalt dan laat hij mij de volgende keer zeker bij zijn tante eten en douche omdat die toch in de buurt woont maar zo werkt dat niet. als het gaat om rij rust tijden loonschaal dan is het ook conform cao toch ? het gaat mij ook niet zo zeer om het geld maar om mijn recht

andere transport bedrijven (charters) die voor dezelfde klant rijden als mijn werkgever daarvan krijgen de chauffeurs wel alle vergoedingen betaald.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

als het gaat om rij rust tijden loonschaal dan is het ook conform cao toch ? het gaat mij ook niet zo zeer om het geld maar om mijn recht

andere transport bedrijven (charters) die voor dezelfde klant rijden als mijn werkgever daarvan krijgen de chauffeurs wel alle vergoedingen betaald.

Rij en rusttijden, andere/charters hebben helemaal niks met je verhaal temaken.

Antwoord op het Cao verhaal staat hier geschreven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden