[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Een week vol verrassingen.....


Pierre

Recommended Posts

Dat is schijnbaar één van de redenen waarom wij daar niet tanken heb ik me net laten informeren door iemand die het wel een beetje weet.

Het duurt een jaar of langer geloof ik voor je in België de BTW terugkrijgt.

Tenzij er een bvba op naam is Pierre, dan wordt e.e.a. toch echt anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 469
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid

Vanaf de afslag naar Epinal/Besancon ,op de A3 rond Nancy :

http://maps.google.nl/maps?saddr=Onbekende+weg&daddr=D9+to:D157+to:La+Demoiselle+to:47.867667,6.384707+to:Champs+Civet+to:N57&hl=nl&ll=47.381861,6.065805&spn=0.009807,0.026157&sll=47.472902,6.098393&sspn=0.009848,0.026157&geocode=FTwA5gId7VNeAA%3BFRSU4wIdpHlfAA%3BFUvC4QIdiG5gAA%3BFUJ53AIdF_ljAA%3BFRNn2gIdQ2xhAA%3BFQXs1QIdW6pdAA%3BFURg1AIdiQ1dAA&t=h&mra=mi&mrsp=6&sz=16&z=16

A, de afslag

B, Au boeuf dÓr in la Neuville devant Bayon.

C, t Hotel in Vincey,een aanrader.:ok:

D,La demoissel d olichamps.

E, La gabiotte in Fougerolles.

F, La cabanne de saucisses in champ civet

G, La Charmotte in Quenoche.

Bon appetit.:D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat zou best kunnen, ik verdiep er me niet in eerlijk gezegd, en ik geloof niet dat er van een bvba sprake is binnen het bedrijf.

Ik tank dat ding vol waar zij willen. Een goed zicht op de prijs die er betaald word krijgen wij toch niet en voor de rest geloof ik het wel.

Zolang die maar goed vol zit en ik volgende week naar Besançon kan vind ik het allemaal best...:D

En terecht, niets meer/niets minder :ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

even inhaken op het tanken in B

ook bij ons met 100 wagens wordt er op gehamerd dat we juist ook vanwege de accijns in belgie moeten tanken

scheelt bijna 8% met de eigen pomp in NL

verder hebben we dan vanaf 1 januari het voordeel dat in B nog rode diesel voor spotprijzen te koop is voor de koelers.

ik weet niet pierre of jullie ook koelers erbij hebben, maar dat scheelt nu bijna 40 ct de liter....en in nederland is rode diesel niet meer vanaf 1 januari.

pas maar op dat je straks niet net als de internatinalen onder ons verslaafd gaat raken aan al het mooie en afwisselende onderweg..:ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dan kun je t/m juni gewoon met rode diesel tanken en rijden toch?

In zoverre dat de voorraden rode diesel die nu nog in de tanks bij het bedrijf zitten tot 1 juli 2013 opgemaakt mogen worden, maar niet meer aangevuld. Wel moet over deze voorraad alsnog accijnzen worden betaald (dwz als er op 1-1-2013 meer dan 13.380 liter voorradig is en er een tankopslag is van meer dan 5.000 ltr).

Als je nu nog rode diesel in het buitenland tankt (b.v. in België), moet je kunnen aantonen waar het vandaan komt. Dus b.v. de tankbon kunnen overhandigen.

bron : >>klik<<

Hendrik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik vraag me dan ook wel eens af hoe sommige 'horeca-adviseurs' hier op het forum ooit de kost hebben kunnen verdienen...

Vertel eens Europeaan.....:D

Gewoon,een deal maken met de kroegbaas en op allerlei fora de naam van je favoriete kroeg promoten.:D

Degene die wat extra betalen krijgen t predikaat:aanrader of een :ok:.

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Nee hoor,allemaal gelul.

Het ligt meestal aan de onwetendheid;ik heb jarenlang gereden en s,avonds ergens in restaurants gegeten,ik wist toen nog niet dat je als E6 chauffeur eigenlijk je eigen t wit voor je ogen moest rijden s,nachts en dat je niet in t restaurant moest zitten in t weekend, maar dat je op een "saaie parking "behoorde te staan.:zegtniets:

Toen ik erachter kwam hoe t hoorde was t eigenlijk al te laat om mijn leven nog te beteren en dus adviseer ik hier soms de weinigen die ook op t slechte pad verzeild geraakt zijn.

LOLLOLLOLLOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Waarvoor mijn allesverpletterende dank!!:D

Zojuist bevestiging gekregen van de planning: départ à 09.00 heure vers Fontain (F 25660):banaan:

Morgenavond maar eens kijken waar het schip strand...:p

Das mooi,als t weer meezit heb je dan geen last van het spitsuur in Antwerpen en Brussel en ben je rond 13 uur in Luxemburg,uurtje pauze en dan rij je binnen de 4.5 uur naar Besancon

Hou er rekening mee dat deze routier:

http://maps.google.nl/maps?q=47.472605,6.098203&ll=47.472518,6.098228&spn=0.00979,0.026157&num=1&t=h&z=16

de laatste is voor Besancon,La Charmotte in Quenoche,verderop zit niks meer.

hier kun je rond 18.30 /19.00 uur zijn,mooi op tijd voor t aperitief.:D

12 uurtjes maken,om 7 uur weg en om 8 uur bij t klantje,n ritje om in te lijsten:D:D

Mocht t wel slecht zijn onderweg,je hebt en hele lijst van verzorgings plaatsen:D:D op je route.

O ja,een verslag en foto's :ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dat is toch bij die Super U supermarkt?

Maar waar zit die gelegenheid ergens?

Als je de link opent zie je een rood/ groen pijltje,daar zit ie.

Afslag Pouxeux eraf,bij de stop rechts(als je vanaf Nancy komt) of links(als je vanaf Epinal komt) 500 mtr doorrijden op de rotonde links,weg vervolgen en dan zit ie na 500 mtr rechts,grote parking aan de linkerkant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sindaco het klopt niet wat je zegt met de rode diesel, ALLE VOERTUIGEN MET EEN NL-KENTEKEN plaat mogen van 1 januari jongs leden geen rode diesel meer gebruiken. ze gedogen het tot en met Juni.

Dit is nieuw voor mij.

Maar je vind bij een steekproef altijd resten van rode gasolie terug.

Met een vrachtwagen mag je het al heel lang niet tanken.

Met een koeler mag het straks niet meer volgens jouw zeggen.

Maar veronderstel dat ik over enkele jaren nog met een koeler rij, waar tot aan heden nog rode gasolie in mag, dan vindt men alsnog restant.

Mijns inziens gaat dit dan weer een hoop gezeur opleveren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dat terug vinden van rode diesel in een tank valt wel mee. Keertje goed leeg draaien en na een paar keer opnieuw vullen ben je het wel kwijt.

Er zijn niet veel brandstofboeren die de vrachtwagens gereinigd zullen hebben als ze witte diesel laden, na eerst een vracht rode diesel te hebben gelost.

Maar aan de verdunning kunnen ze ook wel zien of het recent nog bij getankt is.

Wij hebben nu een werkje van een week waar we met 7 auto's en een kraan mee bezig zijn. Alles blijft op het werk staan en we gaan met de directie auto's naar huis :D . 150 km per auto, per dag werd toch te gek.

We gebruiken de dieseltanks die de kranen bij zich hebben nu ook voor de vrachtwagens en ook deze tanks zijn niet gespoeld. Gewoon opnieuw gevuld met witte diesel. Door onze eigen leverancier.

Bedrijven met meer dan 5000 liter opslag van rode diesel moesten hun voorraad opgeven bij de douane/belastingdienst en boven een voorraad van 1500 liter moest het verschil aan belasting worden bijbetaald. Dus een douane kan er (voorlopig) niets aan doen, als dit netjes is gebeurt.

Na 1 juni kan het lastiger worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden