Spring naar bijdragen
eriklugt

Overige mogelijkheden Hazeldonk/Meer

Recommended Posts

Ligt het aan mij of is Joost qua kwaliteit zo slecht geworden.. Heb nu al een paar keer gehad dat het hoofdgerecht gewoon erg slecht was en karig vergeleken tot een paar jaar geleden... gewoon snotterige groenten,de wortelen en erwten.. had van de week een schnitzel,kokkie dacht laat ik hem maar lekker inpeperen,dan proeft de persoon niet dat het een slecht schnitzeltje is.. !! Paar weken ervoor een lekkerbek,euh zeg het verkeerd paneermeel met iets van vis.. Denk toch maar weer eens naar dat andere tentje op hazeldonk,bij die as24 pomp...!!!:(:rolleyes:

Kom daar al jaren niet meer! Ballezaak.

Altijd naar Mon ami. Gewoon gezellig,en interreseert zich nog in de chauffeur.

Die shoarma boer aan de overkant nog geen ervaring mee. Een collega wel,maar die was de dag erna ziek.

En er was onderlaatst iets in het nieuws over shoarma enzo..

Blijf wel gewoon naar Mon ami gaan!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Die shoarma boer aan de overkant nog geen ervaring mee. Een collega wel,maar die was de dag erna ziek.

Ga ik van de week toch maar eens bij Mon ami eten.... Was toen wel een knus tentje... ben dr wel een beetje klaar mee bij joost.. Jan en de oudgedienden daargelaten... Maar je moet ook een beetje aan jezelf denken....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Shoarma,heb ik sowieso niks mee.. Had bij mn vorige baas ook colega's die er op reden om bij bergen op zoom shoarma te eten.. Schijnt ook zo een adresje te zijn...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Shoarma,heb ik sowieso niks mee.. Had bij mn vorige baas ook colega's die er op reden om bij bergen op zoom shoarma te eten.. Schijnt ook zo een adresje te zijn...
en waar zit die vriend? ;)

Ik vermoed hier:

https://maps.google.nl/maps?q=51.50545,4.350741&ll=51.505227,4.349368&spn=0.00213,0.006539&num=1&t=h&z=18

Op de A58 ,Wouwse tol-noord.:ja:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Die shoarma waar we het hier over hebben zit op meer. Voorheen zat er olleke bolleke (tussen de shellpompen). Nu zit daar dus die shoarmaboer.

Maar volgens mn collega word je daar vergiftigd.

Mon Ami zit op hazeldonk. Tegenover parking van Oostvogels. Het lijkt op een portokabine. As 24 pomp zit er ook bij.

Goed en lekker. Sanitair is ook prima voor elkaar.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ja ik ga voor de Turkse gerechten aldaar, maar je kan er ook diverse andere westerse gerechten eten, ik zou zeggen uitproberen en een bijkomstigheid, mayoi of ketchup word gewoon op tafel gezet kosteloos, niets is voor niets dus zit bij de prijs in.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat is waarschijnlijk om de smaak te verbeteren,daarom ben ik nooit zo van de shoarma en kebab.. Je weet niet wat je eet met al die kruiden enz... shoarma en knoflooksaus.Weet van duitsland nogal wat gevalletjes met bedorven vlees.... ik pas even....:rolleyes:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Jvl voor avond eten heb ik het nooit geprobeerd, maar tussen de middag zo'n turkse pizza was echt top. Genoeg zitruimte, krantje op tafel, tafel bediening. Ik zou zeggen gewoon doen. (al moet ik eerlijk bekennen, ben er 1x geweest hoor, wat dat betreft ben ik ook geen exper)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dan ga ik het wel eens proberen. Dus daar tegenover de AS24 auto neerzetten, en dan zit die bij de Shell daar. Ik tank vaak bij die Esso daar in Meer. Heb nooit begrepen dat daar nooit geen eettentje is neergezet. Daar stoppen toch genoeg auto's op een dag. Transport is weinig in te verdienen, maar een eettentje bij een pomp die faire prijzen heeft voor eten, daar zit nog best toekomst in denk ik.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Heb nooit begrepen dat daar nooit geen eettentje is neergezet. Daar stoppen toch genoeg auto's op een dag.

Transport is weinig in te verdienen, maar een eettentje bij een pomp die faire prijzen heeft voor eten, daar zit nog best toekomst in denk ik.

Daar durf ik gerust vraagtekens bij te zetten.

Stond van de week bij de Barrière.

Parkeerplaats, langs de weg, alles vol terwijl er misschien 10-12 man binnenzat. Vreemd, maar het zal wel dacht ik.

Toen een pizzakoerier binnenkwam om zijn handel af te leveren bij dat chauffeursrestaurant en zowel hij als de bediening zich verbaasd afvroegen of hij wel aan het goede adres was, wist ik wel waar de rest op dat moment zat...:rolleyes:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Daar durf ik gerust vraagtekens bij te zetten.

Stond van de week bij de Barrière.

Parkeerplaats, langs de weg, alles vol terwijl er misschien 10-12 man binnenzat. Vreemd, maar het zal wel dacht ik.

Toen een pizzakoerier binnenkwam om zijn handel af te leveren bij dat chauffeursrestaurant en zowel hij als de bediening zich verbaasd afvroegen of hij wel aan het goede adres was, wist ik wel waar de rest op dat moment zat...:rolleyes:

T brutaalste wat ik meemaakte:

IK zit op een avond bij het brugrestaurant van AC in Arlon,op een moment komt er een chauffeur binnen(die herken je uit de duizenden) met een plastic tas.:rolleyes:

Hij zette zijn koffie(die had hij nog wel gekocht,dat wel:D) op de tafel,keek eens rond,opende die plastic tas en haalde daar zo en plastic schaal uit,schoof die in de magmetron van de AC en dronk intussen zijn koffie uit.:cool:

Met stijgende verbazing zag ik dat zo eens aan en hij nam ook nog effe de tweede ,gratis, bak koffie,toen hij mij in de gaten kreeg zei ik tegen m: kom er gezellig bij zitten!:eek::eek:

Hij liep wat rood aan omdat hij zich betrapt voelde ,lachte eens schaapachtig en zei,op z'n plat Aantwaarps:

De magnetrong ien moine kamiong ies keppot,en kau eite smok nie éé (de magnetron in mijn kamion is kapot en koud eten smaakt niet hé):D

En weg was ie,naar zijne kamion.:hamer::hamer: ( mei waarm eite LOL)

Gr Peter.

P.S.

(om onze Belgische vrienden voor te zijn:misschien had hij een Hollandse voorvader):D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites