Spring naar bijdragen
rondentrucker

hopeloze Bazen

Recommended Posts

Chauffeur internationaal

[TABLE=class: statusTable]

Bekeken op 18 december 2012

[/TABLE]

[TABLE=class: adresTable col2Table]

VGBB B.V.

[/TH]

Middelweg 17 a

6191NC BEEK LB

http://

[/TABLE]

[TABLE=class: algemeenTable col2Table]

Naam van de functie :

Vrachtwagenchauffeur buitenland

[TD=colspan: 2][/TD]

Vervaldatum :

31 december 2012

Referentienummer :

3786165

Vacaturekenmerk :

[/TD]

[/TABLE]

[TABLE=class: voorwaardenTable col2Table]

Werklocatie

Werklocatie :

Geen vaste werklocatie

Werktijden

Werktijd per week :

40 - 60 uur per week

Soort werktijd :

Anders

Contract

Soort contract :

Mogelijk vast

Startdatum :

19-12-2012

Einddatum :

29-03-2013

Salaris

Soort salaris :

Beloning volgens cao

Salarisindicatie :

bruto per maand

Toelichting arbeidsvoorwaarden

[TD=colspan: 2]

[/TABLE]

[TABLE=class: opleidingTable col2Table]

Opleidingsniveau

Sector

[TR=class: lineDotted]

VMBO

Vervoer

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE=class: werkervaringTable col2Table]

Functie

Werkervaring

[TR=class: lineDotted]

Vrachtwagenchauffeur buitenland

12 maanden

[/TR]

[TD=colspan: 2][/TD]

[/TABLE]

[TABLE=class: wensenTable col3Table]

Woonlocatie

[TD=colspan: 3]Heel Nederland

[/TD]

Talen

Mondeling

Schriftelijk

Duits

Goed

Redelijk

Nederlands

Goed

Goed

Rijbewijs

CE

Overige eisen

[TH]

[TD=colspan: 3][/TD]

[/TABLE]

[TABLE=class: contactpersoonTable col2Table]

Naam contactpersoon :

v/d Loo

Afdeling :

[/TD]

[TD]Telefoonnummer :

046-4361153

E-mailadres :

info@vgbb.nl

[/TABLE]

Acquisitie is niet gewenst bij deze vacature

als je toch voor niks wild werken kun je hem bellen hebben alweer nieuwe bv

wel steeds zelfde adres

dat kan blijkbaar wel in nederland

veel sucses

mvg ron

Edit: Meer achtergronden staan hier http://www.chauffeursforum.nl/bedrijven-die-failliet-zijn-gaan/31515-cargo-service-maastricht.html

bewerkt door Marotrans
Quote verwijderd, link toegevoegd

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja want als Spronk weer eens de zaak laat ploffen of, geeft het UWV niet thuis. Dat konden ze niet weten.

Gé, wat ik niet snap. Werkgevers gaan tegenwoordig allemaal failliet. 1x, 2x, sommige 3x of op naam van de vrouw. (ze blijven trouwens wel altijd alles goed weten op internet). UWV snapt er eigenlijk ook niet alles van. Als werkgevers, UWV en belasting nou eens wat meer op het chauffeursforum.nl kijken, dan kunnen ze nog wat leren! In plaats van alles zelf zo goed denken te weten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Eigenlijk is het voor Ambtenaren en personeel bij bedrijven als UWV heel eenvoudig.

Van bovenaf wordt een protocol opgelegd waar iedereen binnen de organisatie zich krampachtig aan vast houdt , zelfstandig afwijkende beslissingen nemen staat voor hun gelijk aan het hoofd op het hakblok plaatsen.

Uit angst om fouten te maken (=slechte beoordeling) verschuild men zich krampachtig achter het protocol , ze werken immers in een omgeving waar men gewend is dat er voor hun wordt gedacht.

Eigenlijk gelijk aan de hedendaagse chauffeur waar ook alles voor voorgekauwd wordt. :cool:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maar toch, als ik via het UWV een baan aangeboden kreeg bij Spronk, en verplicht zou zijn daar te moeten gaan werken, zou ik gewoon zeggen: lees eerst eens op het chauffeursforum voor je me daar naartoe stuurt. Kijken of ze dan nog zo krampachtig zijn :p

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
En zeker weten dat er toch iemand gaat werken. Onder het motto van: ik zat met schulden, had geen werk en moest toch iets.

En dan is Spronk de oplossing! Die helpt u wel verder, al is het maar van de wal in de sloot. :p

Totdat Spronk eens de verkeerde aanneemt die achteraf wél achter zijn geld aan durft te gaan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ja kan je de uitkomst vertellen kijk maar eens goed bruto MAAND dat zijn 31 dagen geen geld dan krijg je basissallaris 1400 als je geluk hebt

heeft al dikke 1000 euro te pakken

volgende maand 30 dagen later in totaal wacht je al 10 weken krig je 1000 euro voorschot xodat je rijden blijft

heeft ie al dik 2500 euro van je te pakken maand erop betaald ie 1800 euro want je moet toch rekeningen betalen en meer maakt ie niet over

half jaar later xit je er dik 5000 euro in dat is Spronken

dat maal 7 tot 10 chauffeurs zijn in bod op jaar basis dikke 100.000 euro niet betaald salaris

dan ligt hij de verhuurders ook meestal voor dikke 100.000 euro op

op jaarbasis 200.000 euro dit heeft hij bij mijn weten reeds 7 maal gedaan

door de bod 1.500.000 euro achterover geduwd

wie zegt dat failiet niet loont

mvg ron

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als je als chauffeur een maand, of zelfs 10weken ter goeder trouw op je geld gaat zitten wachten, dan heb je een aardig dikke plank mahoniehout voor je kop hangen! Dat Spronk dan 7 tot 10 chauffeurs vind die zooo dom zijn om erin te trappen, dat zegt ook genoeg over de chauffeurs die er gaan werken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja, je moet zeker voor je geld opkomen, maar eer dat je in de gaten heb dat hij de boel belazerd ben je al een half jaar verder.

Eerst geloof je de mooie praatjes.

Dan frons je eens met je wenkbrouwen.

Je gaat eens voorzichtig vragen stellen.

Je krijgt in de gaten dat hij mooie praatjes verkoopt.

En een half jaar verder ga je maar eens wat anders zoeken, als hij je er nog niet uit gewerkt heeft.

En intussen ben je een illusie rijker.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ja, je moet zeker voor je geld opkomen, maar eer dat je in de gaten heb dat hij de boel belazerd ben je al een half jaar verder.

Eerst geloof je de mooie praatjes.

Dan frons je eens met je wenkbrouwen.

Je gaat eens voorzichtig vragen stellen.

Je krijgt in de gaten dat hij mooie praatjes verkoopt.

En een half jaar verder ga je maar eens wat anders zoeken, als hij je er nog niet uit gewerrkt heeft.

En intussen ben je al een illusie duizent armer.

Nogmaals.....als jij een half jaar alles gelooft wat NIET op je bankrekening gestort wordt.....:confused:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zo raar vind ik dat niet Spitzer. Sommige dingen schrijf je weg met gedachtes als dat overkomt mij niet.

Overigens zie je dit ook bij transportbedrijven. Goede klanten waarvoor je al jaren rijdt beginnen niet of niet meer op tijd te betalen.

Jarenlang rijdt je er al voor. Ga je dan na 2 weken al zeggen ik rijd niet meer voor je? Maar in die 2 weken heb je al zoveel weer tegoed van hem...

't Is volgens mij bijzonder lastig zo'n knoop door te hakken. Vooral als de banen niet voor het oprapen liggen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Nogmaals.....als jij een half jaar alles gelooft wat NIET op je bankrekening gestort wordt.....:confused:

Nee, bij mij lukt dat niet zo snel meer, maar ik ben ook ooit groen in de transport wereld gestapt, kende het bedrijf niet maar kreeg de baan aangeboden en dan geloof je al snel wat de baas zo te vertellen heeft en je wilt toch ook niet gelijk erg kritisch zijn als beginneling als je denkt dat er iets niet klopt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast routier
Totdat Spronk eens de verkeerde aanneemt die achteraf wél achter zijn geld aan durft te gaan.

Zijn daar al voorbeelden van?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als ik dat topic over Spronk doorlees, schrijft iemand dat er een nette bruine man was die Spronk heeft aangepakt zodat Spronk het nooit meer zou doen. Of Spronk is hardleers, of dat verhaal over de nette bruine man is een beetje overdreven om het spannend te maken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Als ik dat topic over Spronk doorlees, schrijft iemand dat er een nette bruine man was die Spronk heeft aangepakt zodat Spronk het nooit meer zou doen. Of Spronk is hardleers, of dat verhaal over de nette bruine man is een beetje overdreven om het spannend te maken.

was een colega bij spronken dus ik weet waar ik over praat deze heeft zijn auto met verf over gegooit maar het personeel mocht hem schoon maken

is met een andere chauffeur op kantoor geweest en de andere chauffeur kon naar het ziekenhuis

dus geleerd heeft hij er zeker niet van

beide zijn door de politie verwijderd en ambulance

ken niet ene die niet geld verloren heeft ik heb geluk gehad maar ik werd elke week betaald

verdiende elke week zelfde en werkde maar 4 dagen per week

heb failiesement meegemaakt in 2011 van cargo service maastricht bv ene van de vele

maar neem van mij aan is de anderhalf jaar dat ik er gewerkt heb dat ik er veel heb zien komen en gaan

maar ik heb elke week een envelop met mijn geld gehad anders vertrok ik op maandag niet

maar op anderhalf jaar heb ik zeker 20 jongens zien vertrekken met tussen de 2000 en 5000 euro niet betaald

plus de laatste 10 waar ik ook eentje van was verlof 28 dagen vakantiegeld en laatste loon

de man grof 5000 euro dus tel maar uit

mvg ron

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

hallo wie krijgt nog geld van vgbb spronk in beek ik zoek chauffeurs om hem aan te pakken .uitspraak van de rechtbank ligt hij moet betalen ik zoek nog mensen al is het maar 1persoon die daar gewerkt heeft en nog geld krijgt dan kan ik faillissement laten aanvragen door mijn advocaat. ik heb daar maar 10dagen gewerkt en had het snel door dat het niet klopte  wie strijdt mee hem te vervolgen

ook zo stom geweest maar was ook via uwv  frits58

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden