Spring naar bijdragen
rondentrucker

hopeloze Bazen

Recommended Posts

Op 19-12-2012 om 19:10 zei rondentrucker:

was een colega bij spronken dus ik weet waar ik over praat deze heeft zijn auto met verf over gegooit maar het personeel mocht hem schoon maken

is met een andere chauffeur op kantoor geweest en de andere chauffeur kon naar het ziekenhuis

dus geleerd heeft hij er zeker niet van

beide zijn door de politie verwijderd en ambulance

ken niet ene die niet geld verloren heeft ik heb geluk gehad maar ik werd elke week betaald

verdiende elke week zelfde en werkde maar 4 dagen per week

heb failiesement meegemaakt in 2011 van cargo service maastricht bv ene van de vele

maar neem van mij aan is de anderhalf jaar dat ik er gewerkt heb dat ik er veel heb zien komen en gaan

maar ik heb elke week een envelop met mijn geld gehad anders vertrok ik op maandag niet

maar op anderhalf jaar heb ik zeker 20 jongens zien vertrekken met tussen de 2000 en 5000 euro niet betaald

plus de laatste 10 waar ik ook eentje van was verlof 28 dagen vakantiegeld en laatste loon

de man grof 5000 euro dus tel maar uit

mvg ron

onze topper spronk haha ik was dat destijds de nette bruine man zoals ze me noemde kreeg nog 13000 euro aan geld van spronk en ben die samen met collega die nog 4000 euro te goed had gaan halen ,, louis tegen de muur  gedrukt met zn stoel piste in zn broek mattie de dikke stond op hebben die heb ik het  mes op keel gezet . zodat hij ging zitten en bek houden  andre bleef binnen kantoor dat hadden ze automatisch op slot gedaan zodat hij er niet uit kon er ontstond worsteling op  bureau maar door t gedrang viel zn horloge op grond en werd in gezicht geschopt waardoor zn oog bloede. louis ging politie bellen en roepen stuur autos want dat is maffia ik zeg louis dit is pas het begin er is ene onderweg naar je kleinzoon op school en die word aan je voordeur vast genageld !jij gaat vandaag betalen maar op eens kwamen er 5 politie autos aan en ik moest mee 2 dagen vastgezeten !  en na een week had ik 16000 euro op mijn rekening en werd gebeld door politie  michel is het hiermee accoord en laat u de fam spronk met rust nu ,, is ok ik heb mn geld en is het voor mij goed .daarna nog bij rechter voorgekomen kreeg ik 2 dagen taakstraf ,, de rechter lachte en zei michel ik mag het niet zeggen maar dit soort bazen oplichters verdienen dit door zo aangepakt te worden .. niets stond op zijn naam .de deurwaarder alles had ik al ingezet enja als mn geduld op is dan krijg je spijt he louis hahaha  dit is het ware verhaal want er circuleerde zoveel shit toen !gr michel

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei shompie:

Als dit verhaal waar is heb ik meer respect voor hem dan degene die huilend aan de grote tafel zitten te klagen maar achteraf niets durven doen.

Als het waar is he...

Ruim zeven jaar geleden werd er op het forum in dit bericht (klik>>>) al over verteld. Ergens zit er dus wel een kern van waarheid in vermoed ik zo. Of het is dezelfde persoon die jaren later met een nieuw account weer even opnieuw 'zijn verhaal' doet hier.

Aan de schrijfstijl,woordkeuze en interpunctie twijfel ik er niet aan dat het om het laatste gaat...;):ja:

Op 18-7-2011 om 00:21 zei mickie40:

(...) louis spronk kan nog geen transport firma runnen, zoals al tich keer, bewezen is... en hij heeft laten zien....laat staan, dat hij met neven activiteiten geld binnen weet te halen,, ja chauffeurs niet betalen, , en arme mensen die al financieel aan de grond zitten, op te lichten met zn gladde praatjes, als het zo,n harde grote jongen was?? waarom dan 5 politie autos laten aan rukken , als er 2 chauffeurs , ff op bezoek komen. op 5 jan 2011/ die ff het een en ander uitgelegd willen krijgen over de betalingen cq salaris. en dat hij staat te huilen aan de telefoon, met aan de andere kant politie, kantoor ..dat er 1 van hen maffia is,, ja louis daar had je niet van terug toen , baas boven baas!!! daar ik heb nog nooit in mijn leven iemand zo bang gezien als louis spronk, haha de held! , en zoals ik toen al aan gaf , het begin !!!sterkte

bewerkt door Pierre

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden