[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

1 vrachtwagenwiel molt 21 personenauto's.


Off-Roader

Recommended Posts

"Auto's moesten worden weggesleept omdat ze over het rubber van een vrachtwagenband waren gereden"..????

Dat kan toch niet? Zou er soms niet nog een velg in dat rubber hebben gezeten? Raar verhaal.

Bij de beelden op tv kon je zien dat de velg nog gewoon onder de trailer zat, dus een erg sterk en vreemd verhaal van onze telegraaf vrienden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
"Auto's moesten worden weggesleept omdat ze over het rubber van een vrachtwagenband waren gereden"..????

Dat kan toch niet? Zou er soms niet nog een velg in dat rubber hebben gezeten? Raar verhaal.

Ik heb het 3 jaar terug gehad toen er voor me een band afpofte en eroverheen reed.....voorspoiler, carter, uitlaat. Koste 5500 dat geintje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Of zijn er soms auto's op elkaar geklapt doordat er plotseling geremd werd, want 21 autos is nogal wat.

Ik zag op tv dat een auto die afgevoerd werd toch wel zijn grille kapot had, en een stuk uit de bumper.

Maar om daar nu een auto ambulance voor te laten komen....

Lijkt me een beetje overtrokken allemaal.

Ik ben benieuwd of de verzekering al die claims zomaar gaat betalen.

Ik denk het niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ja, maar jij was toch diegene met een Cayenne onder z'n kont? Dan tikt het al rap hard aan Mario...

Dat was met een seat leon, dus kun je nagaan! Ik denk ook dat er wat auto's geremd hebben en op mekaar geklapt zijn.... Maar een lap rubber kan een behoorlijke schade veroorzaken Rob!

Trouwens,mijn vrouw rijdt daar in......:p.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Nou? Ooit kreeg ik 'n hond voor de personenauto, het kaliber van 'n gemiddelde herder. Hond helaas overleden, uiteraard geen eigenaar aanwezig in de toeschouwerskring die dan meteen ontstaat zondagavond om kwart voor negen: de schade voor eigen rekening:mad:

De kunststof grille was me toen gesneuveld, dus gewoon verder gereden naar huis vanuit Zwolle. Op advies van de verzekering toch even laten zien bij de dealer: "laat u maar staan meneer, we gaan een huurauto regelen". Er bleek een grote splinter van de grille in de radiateur te zitten en het frontpaneel (die strip waar je de motorkap op dicht gooit) was krom...

Vandaar verbaast me een bergingsauto niet eigenlijk!

Maarten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

En daar hebben ze nu het schadeformulier voor uitgevonden Harrie76.Even invullen,handtekening van beide partijen eronder,eventueel een politierapportje erbij en de vervolgschade wordt netjes betaald.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
En daar hebben ze nu het schadeformulier voor uitgevonden Harrie76.Even invullen,handtekening van beide partijen eronder,eventueel een politierapportje erbij en de vervolgschade wordt netjes betaald.

Dus die chauffeur heeft 21 schade formulieren ingevuld, en de opgegeven schades zorgvuldig bekeken waaruit aannemelijk bleek dat de schades door zijn klapband veroorzaakt zijn.

Het lijkt me sterk, ik zou er niet aan beginnen iig.

Of word zoiets dergelijks door de politie afgehandeld.

Verzekering maatschappijen kennende zullen zij altijd kijken of ze onder de betaling uit kunnen komen.Daar hebben ze een leuk leger advocaten voor.

En als de automobilist voor je hard remt voor het rondvliegende rubber, en jij klapt er op.

Is dit dan nog steeds de chauffeur zijn schuld, of hield jij te weinig afstand en ben jezelf verantwoordelijk voor de schade?

Ik weet het niet,

Maar ik vrees het ergste

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Komen we regelmatig tegen hoor, in de berging.Klapband, en veel grote stukken rubber, waardoor olieleidingen,radiateurs,stuurstangen,en nog veel meer beschadigdraken.Een groot stuk rubber of compleet loopvlak op een drukke weg kan makkelijk een aantal wagens uitschakelen, alis 13 wel erg veel, mijn reord staat op 7 stuks afslepen en een stuk of 5 anderen die zelf verder konden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden