[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

spookrijder op de duitse a1


hellbengel

Recommended Posts

  • Reacties 84
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Die foto's ook..........

Er zijn mensen die dat interessant vinden waaronder ik, hoe kan zoiets gebeuren en zo..... Maar je hoeft ze niet te bekijken, en dan hoef je er ook geen commentaar op te geven. Er is niemand die je dwingt (normaal gesproken dan)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Er zijn mensen die dat interessant vinden waaronder ik, hoe kan zoiets gebeuren en zo..... Maar je hoeft ze niet te bekijken, en dan hoef je er ook geen commentaar op te geven. Er is niemand die je dwingt (normaal gesproken dan)

Uhm, zo bedoel ik het niet.

Ik bedoel ermee te zeggen dat de auto zo ontzettend kapot is.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
tja ik woon in duitsland en je hoort elke nacht op de radio dat er een of twee spookrijders zijn

ligt volgens mij eraan dat er bij de op/afritten vaak geen vangrails zijn

Jaren geleden is in Duitsland eens een onderzoek geweest waaruit bleek dat in sommige gevallen(niet in alle of in" de meesten":p) de oorzaak was dat jongelui,wel of niet,onder invloed van drank of drugs een soort wedstrijd hielden wie als "geisterfahrer"het verst kon komen.:mad:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Jaren geleden is in Duitsland eens een onderzoek geweest waaruit bleek dat in sommige gevallen(niet in alle of in" de meesten":p) de oorzaak was dat jongelui,wel of niet,onder invloed van drank of drugs een soort wedstrijd hielden wie als "geisterfahrer"het verst kon komen.:mad:

Ik heb op de bbc ook eens zoiets gezien, ging over de UK....Dan ben je toch ook ziek!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

beetje vreemde reacties hier.paar weken terug gebeurt bijna hetzefde bij galder(chauffeur komt tot ontdekking dat hij aan verkeerde kant rijd door zijn eigen fout,probeert te keren op snelweg en veroorzaakt een ongeval)en wordt helemaal afgebrandt.en nu hier:ja ,wat moet ik hier van zeggen

gewoon domme pech

zijn we met zn allen wat milder geworden in 2013?

dit ziet en is veel erger dan het ongeval bij galder

laten we iig niet hopen dat dit de trent wordt voor dit jaar want dan knip ik vandaag mn rijbewijs nog door 2en

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Als ik het zo lees in de 2e link is die mafketel ook nog doorgereden! Hoe bezopen of ziek in je kop moet je dan zijn?
beetje vreemde reacties hier.paar weken terug gebeurt bijna hetzefde bij galder(chauffeur komt tot ontdekking dat hij aan verkeerde kant rijd door zijn eigen fout,probeert te keren op snelweg en veroorzaakt een ongeval)en wordt helemaal afgebrandt.en nu hier:ja ,wat moet ik hier van zeggen

gewoon domme pech

zijn we met zn allen wat milder geworden in 2013?

dit ziet en is veel erger dan het ongeval bij galder

laten we iig niet hopen dat dit de trent wordt voor dit jaar want dan knip ik vandaag mn rijbewijs nog door 2en

Wel even alle reacties lezen he!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
de laatste update is dat meneer bezopen achter het het stuur zat

die heeft dus oud en nieuw in duitsland gevierd en flink aan de sternmarke hebben gezeten

Gewoon laten berechten voor moord. En dan maakt het niet uit waar die gast vandaan komt maar zo één moet gewoon achter slot!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De enige schade aan de vrachtwagen was de kist volgens mij, is hij er dan met de trailer overheengegaan of is die personenauto op de kist afgeketst en de vangrail ingedoken of zoiets, Die auto is niets meer van over dus het lijkt me niet dat he langzaam is gegaan....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators
Bulgarije...
Ja dat had ik ook gezien, DSV rijdt veel met Bulgaren.

Staat allemaal in de tekst beschreven, even lezen:

ie Unfallursache: Der Lastwagen war am Neujahrsabend im Autobahndreieck Stuhr auf die falsche Bahn geraten, wie die Polizei Delmenhorst mitteilte. Er fuhr in südlicher Richtung auf die nach Norden führende Fahrbahn. Der Fahrer des 40-Tonners aus Litauen bemerkte den Fehler und versuchte dann mitten auf der Autobahn zu wenden.

Duidelijk genoeg: de chauffeur uit Litouwen heeft willen draaien op de Autobahn...

Deze bron dus Horror in der Neujahrsnacht: Geister-Lkw auf A 1: Massen-Crash, zwei Tote | Panorama¿| EXPRESS

Maarten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden