[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

spookrijder op de duitse a1


hellbengel

Recommended Posts

Gast trucker10
Wir hatten alle mit einer Bewährungsstrafe gerechnet.“

Het mocht van mij " bewarings_straf " geweest zijn minstens 3 a 5 jaar werkstraf .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 84
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Gast trucker10
Vergis je niet hé ,Daniel;bewährung in het Duits is niet hetzelfd als bewaring in het Nederlands.

Bewährung ? Wikipedia

Dit is een soort straf op erewoord,voorwaardelijke straf noemen wij dat.

IK versta wat van de Duitse taal ( ik kwam 2 a 3 maal de maand in/door Duitsland 6 jaar aan een stuk ) :ja: , ik wilde hier de strafmaat hoger leggen dan wat ze eigenlijk weer heeft . De persoon opsluiten > bewaring houden , zo dat Duitse woordje bewährung een andere betekenis aanmeten .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
IK versta wat van de Duitse taal ( ik kwam 2 a 3 maal de maand in/door Duitsland 6 jaar aan een stuk ) :ja: , ik wilde hier de strafmaat hoger leggen dan wat ze eigenlijk weer heeft . De persoon opsluiten > bewaring houden , zo dat Duitse woordje bewährung een andere betekenis aanmeten .

Als wij tegen een Duitser zeggen "das es bousen kous ist"zal die man zo eins, zwei, drei ,ook niet denken dat t buiten koud is.:D:D:p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Als buitenstaander kan ik best geloven dat dit een gangbare straf is of misschien wel meer als gangbaar, maar als het mijn dochter zou zijn geweest dan zou.......... (ik kan en mag het niet opschrijfen)........maar ik zou niet eerder rusten.

Ja,zo iets dacht ik ook al.:ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
hallo ich muss mein chef anrufen, kann ich hier mal bellen?

en als je weet dat bellen in het duits betekent dat de hond blaft, dan weet je nu waarom je uitgelachen werd LOL

Das hund bellt,und der chef rüft an :angel::angel:,,,,,aber bei uns bellt auch manchmal der chef.:ja::ja::banaan:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

als ik zo naar de straf kijk is het een lachertje

de zanger van die bohse onkelz heeft ook een ongeluk gemaakt met 2 zwaar gewonden meneer was onder invloed

van drugs en medicijnen in daarna weg gelopen zonder zich te bekomeren om de slachtoffers

en van heel zijn straf heeft hij er maar 4 maanden voor in de cel gezeten

Unfallflucht-Prozess: Böhse-Onkelz-Sänger muss ins Gefängnis - SPIEGEL ONLINE

dus als het tegen zit zit ook deze moordenaar (mijn mening) weer achter het stuur na 4 maanden in de cel te hebben gezeten

en wie weet wat voor stunts hij dan weer uithaalt

het beste zou zijn om zijn rijbewijs voor heel zijn leven

en voor elk land af te nemen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Wat dat betreft zou men iets meer naar de USA kunnen kijken.

Voor de onwetenden onder ons;

Daar wordt momenteel een bassist (ik meen van de band '3 doors down') aangeklaagd voor moord.

Hij heeft, klaarblijkelijk onder invloed van drank en drugs, een vrachtauto van de weg gedrukt, waarbij de chauffeur is overleden.

Groet ron

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Wat dat betreft zou men iets meer naar de USA kunnen kijken.

Voor de onwetenden onder ons;

Daar wordt momenteel een bassist (ik meen van de band '3 doors down') aangeklaagd voor moord.

Hij heeft, klaarblijkelijk onder invloed van drank en drugs, een vrachtauto van de weg gedrukt, waarbij de chauffeur is overleden.

Groet ron

is al bekend

http://www.chauffeursforum.nl/overig-nieuws/43693-bassist-3-doors-down-aangeklaagd-voor-moord-op-een-chauffeur.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
als ik zo naar de straf kijk is het een lachertje dus als het tegen zit zit ook deze moordenaar (mijn mening) weer achter het stuur na 4 maanden in de cel te hebben gezeten

Volgens de link van de Bildzeitung krijgt hij ook een levenslang rijverbod in Duitsland,dus "achter het stuur zitten" zal in Europees verband toch wel wat beperkingen hebben voor Don Promillo.:D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden