Spring naar bijdragen

Van Loo Failliet


Recommended Posts

  • Forumlid

Wil er op zeggen

Het gaat om WINST

En de mensen komen op de derdse plaats

En het verlies moet op een andere manier weer terug verdient worden

En wie achter het stuur komt of zit Dat zegd ze niks Want het moet zo goed koop mogelijk

Huub

bewerkt door Knoalster
quote verwijderd, staat er recht onder
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 445
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid

allemaal ontevreden volk , en allemaal op mentaliteit terug te voeren , afijn ik ga me er niet druk om maken voor het met mij slecht afloopt is half nederland al van de honger gestorven , en zover zal het niet komen , bekijk het maar , goeie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Blijft leuk om al die onzin van die rancuneuse ex chauffeurs te lezen.

"Hij is een half jaar bezig bezig geweest om de zaak failliet te laten gaan en door te starten" (roddel)

De nieuwe bv is begin januari opgericht dus niet echt voorbereid (feit kvk)

"hij start door over onze ruggen" (mening)

Van 100 naar 3 auto's is niet doorstarten. Straks in het verslag vd curator staat niets over goodwill voor die klanten van die 3 auto's. Dus nieuwe onderneming.

Verder wil ik deze ex medewerkers erop wijzen dat dit een fantastisch forum is met veel meer dan alleen Van Loo. Want deze mensen reageren alleen hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

rob niat het is heel simpel ik laat me verneuken en als me willen verneuken doen ze he maar lekker zelf:bey: ik draai dan wel zo dat ik de ww in kan, dat is bijna allen in tranportsector zo, je moet alles voor het baasje over hebben, maar fatsoenlijk betaald worden ho maar. mag mooi iemand anders het doen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoevel chauffeurs zijn er die prcies cao krijgen..... Als al die mensen die het niet krijgen nu eens de ww in gaan, wat gaat er dan gebeuren denken jullie....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

als het in limburg spaak loopt ,loopt heel limbeurg hier .

gaat er in het noorden iemand naar de kloten hoor je van de limburgers niks .

het is een ikke ikke mentaliteit ,de rest intereseert ze niet .

28 pagina/s vol over zo een kutbaas ,en toch werken ze er voor .

toen in limburg plassen pissen werd ,is het gezeik begonnen :banaan:

gr piet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

als het in limburg spaak loopt ,loopt heel limbeurg hier .

gaat er in het noorden iemand naar de kloten hoor je van de limburgers niks .

het is een ikke ikke mentaliteit ,de rest intereseert ze niet .

28 pagina/s vol over zo een kutbaas ,en toch werken ze er voor .

toen in limburg plassen pissen werd ,is het gezeik begonnen :banaan:

gr piet

Op zich heb je daar best wel gelijk in.

Maar als er in het westen wat speelt hoor ik de noordelingen weer niet!

Lood om oud ijzer dus!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Misschien omdat die noorderlingen niet ruim 400 postings nodig hebben voor een failliet bedrijf.......?

Nog ff en :grote smurf: kan een factuur naar Van Loo opsturen, dit bedrijf krijgt wel heel veel reclame tijd op het CF....:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

En blijkbaar is de beetput nog steeds niet helemaal open volgens enkele forumleden. Blijkbaar gaan we nog veel meer nieuws krijgen; wat zelfs de krant gaat halen lees ik. Ben benieuwd. Ben ook benieuwd wie die sponsor is waar over wordt gesproken. Interessante trend als transportbedrijven sponsoren krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben ook nog steeds aan het wachten op feiten en veroordelingen. Als ik het hier mag geloven zijn die er wel. Waarschijnlijk kan alleen niemand die plaatsen....

Ik heb zelfs al gelezen dat hij een blonde vrouw heeft....

Misschien dat er meer in de story of prive staat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
als het in limburg spaak loopt ,loopt heel limbeurg hier .

gaat er in het noorden iemand naar de kloten hoor je van de limburgers niks .

het is een ikke ikke mentaliteit ,de rest intereseert ze niet .

28 pagina/s vol over zo een kutbaas ,en toch werken ze er voor .

toen in limburg plassen pissen werd ,is het gezeik begonnen :banaan:

gr piet

Het geziek is begonnen Toen ze in het noorden op een gas bel zaten

En de kolen in het zuiden niet meer nodig hadden

Maar voor werk moet je nog altijd in het zuiden zijn

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Mooi gezegd rob.mooi om te zien hoe de discussie hier zich draait tussen mensen.gaat het hier nog wel om een falliet bedrijf?lijkt meer op over hoe het gaat in de transportwereld,maatschappij en delen van nederland.en de vooroordelen en oordelen daarover.denk dat daarvoor beter een ander topic op een andere plaats geschikt is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Vers van de pers : uitspraak rechtbank 22-01-2013

Nu ook moederbedrijf Van Loo failliet (dochter en moeder draaien nog door tot minimaal 4 februari)

Het moederbedrijf van Van Loo Transport in Kerkrade is failliet verklaard. Op 3 januari ging de dochteronderneming failliet met 105 personeelsleden. In het moederbedrijf zitten vrachtwagens en het vastgoed.

Curator Michel Rompelberg - van beide bankroete bedrijven - meldt dat hij van de bank en de rechter-commissaris van de rechtbank Maastricht toestemming heeft gekregen 'om de exploitatie in elk geval nog tot en met 4 februari a.s. voort te zetten'. Dat gebeurt met 50 auto's en 65 mensen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Vers van de pers : uitspraak rechtbank 22-01-2013

Nu ook moederbedrijf Van Loo failliet (dochter en moeder draaien nog door tot minimaal 4 februari)

Het moederbedrijf van Van Loo Transport in Kerkrade is failliet verklaard. Op 3 januari ging de dochteronderneming failliet met 105 personeelsleden. In het moederbedrijf zitten vrachtwagens en het vastgoed.

Curator Michel Rompelberg - van beide bankroete bedrijven - meldt dat hij van de bank en de rechter-commissaris van de rechtbank Maastricht toestemming heeft gekregen 'om de exploitatie in elk geval nog tot en met 4 februari a.s. voort te zetten'. Dat gebeurt met 50 auto's en 65 mensen.

Logische zaak, anders krijgt deze curator ook geen centen en daar is het deze mensen om te doen, eerst ikke en de rest kan stikke.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden