[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Ondertussen in de VS.


corydon

Recommended Posts

  • Forumlid

OK mensen, ik heb de boodschap door gekregen.

Verveel me gewoon hier. Had naar werk gekeken en de consequenties. Het is beter niet te werken. Ze zetten dan na een jaar de uitkering stop, en als t dan verkeerd gaat....

 

Zo, ga wel iets vinden om te doen. En binnenkort maar weer eens naar NL, zat te denken in augustus. Heb een retourtje gevonden net onder 600 dollar...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

OK mensen, ik heb de boodschap door gekregen.

Verveel me gewoon hier. Had naar werk gekeken en de consequenties. Het is beter niet te werken. Ze zetten dan na een jaar de uitkering stop, en als t dan verkeerd gaat....

 

Zo, ga wel iets vinden om te doen. En binnenkort maar weer eens naar NL, zat te denken in augustus. Heb een retourtje gevonden net onder 600 dollar...

das hiero hetzelfde......mijn oom wou graag werken maar kon niet zo goed meer, door een ongeluk,

 

was toch maar aan de slag gegaan met als gevolg dat hij zijn uitkering stop gezet werd.....

 

zou het niet willen lukken vette pech....hij zou weer door heel die molen moeten

 

met in het achterhoofd dat hij toch was gaan werken....niet makkelijk dus.

 

nu heeft hij een werkgever gevonden, die ( ik kon het niet geloven) zegt wanneer hij kan werken 

 

dat die maar komt....en aangeven wanneer het niet kan....gewoon thuis mag blijven.

 

dus tussen 6 uur s'morgens en 11 uur s'avonds zijn dag kan maken zo het hem uitkomt...

 

gewoon perfect dus.....maar zo'n banen liggen niet voor het oprapen

 

ik had er nog nooit van gehoort...tot deze dan .....een echte toevals treffer :ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • Forumlid

Terug naar Nederland, had het een tijdje geleden al gelezen, zal nu maar eens reageren.


Het heet Remigreren, hier vind je meer informatie van de overheid. https://www.svb.nl/int/nl/remigratie/hulp_remigratie/gevolgen_remigratie/terug_naar_nl/index.jsp


 


Wonen is geen probleem zoals ik las, ik denk werken ook niet, werk zat in Tilburg, Gilze en omgeving, zeker als chauffeur.


Voor Jennifer zou het natuurlijk een kleine cultuurshock zijn, (we lopen allemaal op klompen en wonen in molens).


Moet je een boom verplanten? dat is de vraag... het kan wel, mits er goede begeleiding is.


Amarant in Tilburg, je kent het vast wel aan de Bredaseweg, heeft vele vormen van begeleidt wonen in en rond Tilburg.


Zal het voor haar een probleem zijn, moeilijk te zeggen natuurlijk.


Hoe het met de zorg is? ach ja er zijn schrijnende verhalen, een vriendin van mijn vrouw en mijn buurvrouw werken bij Amarant bij het begeleidt wonen, neem van mij aan, die mensen worden door het personeel met liefde behandeld.


 


Weet niet hoe ver je bent met je plannen, maar als je wilt kan ik wel het e.e.a..a. voor je uitzoeken. (zit toch thuis).


 


Wat je keus ook is... ga niet op verhalen af, maar volg je hart.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden