Spring naar bijdragen
trieftol

truckwash en chauffeurs cafe marlo temse

Recommended Posts

Gast routier
Kijk daar hebben we wat aan. Bedankt!

Zo moeilijk is het niet te vinden hoor.

Je ziet het zo liggen vanaf de E17!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Heb even gegoogled, en zag dat het parallel langs de snelweg ligt, maar zie vrij weinig van een wasstraat of restaurant...
Ja, snap ik, was alleen benieuwd hoe het eruit ziet. En daarbij als je van de verkeerde kant afkomt zie je 'm zitten aan de snelweg, maar ben je de afrit alweer voorbij. :D
Zo moeilijk is het niet te vinden hoor.

Je ziet het zo liggen vanaf de E17!

En zo kom je er:

OP de E17 de afslag 15 nemen en dan de N16 nemen richting Temse/Mechelen.

https://maps.google.nl/maps?saddr=Gewestweg%2FN16&daddr=Nederlandstraat+5,+Industriezone+TTS,+9140+Temse,+Belgi%C3%AB&hl=nl&ie=UTF8&ll=51.139954,4.182937&spn=0.009088,0.026157&sll=51.140304,4.180727&sspn=0.009087,0.026157&geocode=FddODAMdka0_AA%3BFZpnDAMdRPI_ACkFzXxhrY3DRzEhJKucBj4CHA&t=h&mra=me&mrsp=0&sz=16&z=16

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Afslag Temse-St. Niklaas, N16 richting Puurs. Eerste stoplichten links industrieterrein op, 1e straat rechts de Eurolaan uitrijden, aan het einde links en helemaal doorrijden tot 't einde en je rijd zo de parkeerplaats op.

Kom je iets gemakkelijker uit, de parking is niet al te groot zeg maar.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast routier
Lokeren trekt het parkeergeld toch af van de rekening van binnen, of is dat niet meer?

Maarten

Bij mijn weten is dat nooit geweest.

Maar wellicht zit ik er dik naast, ik ben er erg lang niet meer geweest.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast fleur

Was wel zo, ´s morgens even melden bij het bewaking opperhoofd en na activering kon je het terrein verlaten.

Ben er afgelopen jaar niet geweest, omdat het niet meer gratis zou zijn (na nuttigen maaltijd)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik dus ook niet, en dat zal voorlopig ook wel zo blijven...

Maar Fleur twijfelt ook al zo te zien; iemand met recente ervaring in de zaal? :D

Maarten

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oh... Je bent mij voor haha.
Kreeg het ook net binnen.
Wel heel jammer... Was altijd wel gezellig daar en het eten was ook prima... Alleen het pakeren was soms een drama.
Hoopelijk komt het weer terug....

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei trieftol:

Zijn weinig andere plekken in die buurt, 

IK vrees t ergste,het lijkt wel of men in Belgie geen geld wílt verdienen aan de chauffeur.

Vroeger,voor het ontstaan van de autoroutes stond je overal voor een kroegje stil zodra je de handrem erop trok,of dat nu in Vlaanderen was of in de Walen.

NU moet je echt weten waar je terecht kunt ,anders lijdt je honger of sta je bij zo een onpersoonlijke toko op de autoroute.

Hoewel er in Nederland en Frankrijk ook de nodigen verdwenen zijn spant Belgie toch wel echt de kroon.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 3-1-2019 om 10:11 zei syme65:

(...) Wel heel jammer... Was altijd wel gezellig daar en het eten was ook prima... Alleen het pakeren was soms een drama.
Hoopelijk komt het weer terug....

Ik betwijfel het.
Van de ene kant zou het zomaar kunnen dat moeders na verloop van tijd misschien de draad weer op zal pakken, van de andere kant geeft het parkeren steeds meer problemen en overlast wat niet bepaald gewaardeerd word door de omliggende bedrijven (en bewoners).
Ook is de vaste club van de drie dames in de bediening al even niet meer, en ik heb toen al gezegd dat dit de doodsteek zou gaan betekenen voor Marlo, wat nu dus bevestigd is.

Hoe dan ook waren zij wel de kartrekkers van deze toko, alles wat daarna is gekomen was geen geur of smaak aan, om het zo even uit te drukken. Je kan een beste bar hebben, maar met niet de juiste man achter de toog word het nooit iets. En dat is gebleken nu..

Heel jammer. Ben er heel veel gekomen en evenveel leuke avondjes gehad daar. Aan alles komt een eind zo blijkt, helaas.
Het betekend ook dat er weer één minder zit op het traject tussen Hazeldonk en Rekkem, en je eigenlijk veroordeeld bent tot Lokeren.
Buiten het betaald parkeren en het chemische water in die aftandse douches is daar verders ook niks mis mee vind ik zelf, maar voor de gezelligheid was het in Temse absoluut beter.

bewerkt door Pierre

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden