Spring naar bijdragen
Barry

Chauffeur vermist!!! Robby Faassen van R. Faassen Transport uit Lekkerkerk

Recommended Posts

Hoe bedoel je??

Omdat ik niet gelijk aan t ergste denk wat m kan overkomen???:eek:

Hij zal toch ook n mens zijn ?of nie dan?en kan dus niet"de fout ingaan"

Hopelijk komt ie levend en lachend weer boven water.:ja::ja:

Uit de openingspost

Hij word vermist sinds 6-2-2013

Carnaval duurt lang Peter maar niet zo lang, en het is ook niet begonnen op 6-2 maar op 7-2 met Weiberfastnacht :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast trucker10

Het laatste signaal van de boordcpu kwam uit een klein dorpje daar in de buurt

Das letzte Signal des Bordcomputers stammt aus einem kleinen Dorf in der Nähe von Schweringen

Bron : NonstopNews – Meldung

Over welke boordcpu spreken ze hier ? als daar een track and trace inzat en deze was niet gemanipuleerd dan is de locatie toch heel wat dichter dan het dorpje ernaast .

Nu bang afwachten tot ..............

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
hoop maar dat hij snel gevonden word

ik ook, maar ik vrees het ergste.

ik ken een geval van een goede bekende die jaren geleden uit zijn boot gevallen is in de eems in duitsland, het enigste wat ze van hem terug gevonden hebben na meer dan drie jaar was een stuk bot van zijn been dat klem zat in een pomp bij een sluis.

ze vonden het pas toen de pomp eruit moest voor onderhoudswerk, het geluk voor de familie was dat het ne thet been was waar hij in de oorlog een kogel mee had opgevangen.

oude rontgenfoto's leverden het bewijs, voor de rest hebben ze nooit meer wat terug gevonden van hem.

nu is de weser een andere rivier die iets groter en ruiger is dan de eems, maar vol zit met vissen en andere dingen die het niet uitmaakt wat ze eten, de scheepvaart maalt het allemaal mooi fijn voor ze.

ik hoop werkelijk niet dat deze familie dit moet meemaken, eg niet!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
P.S. hij zal de eerste niet zijn die na carnaval boven water komt.:D

Een wrange vooruitziende blik

Traceren via "Maut" ? vorig jaar is er in Antwerpen een vrachtwagen gestolen die later opgemerkt is in Duitsland via de Maut wilde men de route weten waarheen de vrachtwagen zich bewoog > daarvoor is dit syteem niet ontwikkeld kreeg men te horen :confused: .

Toll-collect geeft die gegevens wel vrij. Bij de aanvraag moet een proces verbaal vd politie zitten en ongeveer 500 euro.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Een wrange vooruitziende blik.

Sorry hoor,dat ik niet gelijk van het ergste uitging.

Ik ben nu eenmaal geen pessimist en zie het nogal eens van de optimistische kant.:angel:

( In mijn P22 was ik de eerste die opperde dat t misschien wel mee kon vallen,en niet gelijk aan t ergste dacht.)

Trouwens,mijn"blik"was niet wrang hoor, als mijn vooruitziende blik waar was geweest dan had meneer Faassen al lang weer onder ons geweest.:ja:

Groeten Peter.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden