[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Luxe wagen veroorzaakt een hoop ellende....


Murphy

Recommended Posts

  • Forumlid

Ik heb dat ook wel eens overwogen zo'n camera te plaatsen.

Vooral toen ik nog op de bus reed tijdens de zwoele zomernachten ( en dan gericht naar de achterbank hahahaha ).

Heb op joetjoep verscheidene van die dashcams gezien, zelfs mensen die expres achteruitreden om zo verzekeringsgeld te claimen.

Tja die stonden er dan gekleurd op................

Link naar opmerking
Deel via andere websites

had gisteren al op de radio gehoord dat er weer eentje in de greppel lag, hoopte dat het niet mijn collega met mijn trailer was ....

Gelukkig niet, morgen weer mijn eigen trailer ophalen in trondheim.

Het is daar in de winter niet echt lekker rijden, smalle wegen en behoorlijk wat verkeer.

Deze weg is de hoofdweg naar de eilanden Hytra en Frøya en daar zitten een paar grote zalm slachterijen de grootste twee doen ieder ong. 10-15 vrachtwagens ladingen per dag dus daar rijden nog al wat wagens op en neer naar die eilanden.

Ik ben blij dat ik er niet meer heen hoef. Heb er zelf ook al in de berm gelegen door zo'n links rijder.

Gr. Rob.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Eigenlijk zouden ze die camera's moeten verplichten,vanuit de verzekering gezien dan.Het levert zoveel bewijsmateriaal op dat het voor alle partijen gewoon duidelijk is.Maar dan kom je gelijk bij de vraag wie dat gaat betalen.Een goede kost toch serieus geld en als je een hoop auto's hebt gaat het goed in de euro's lopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik zou zeggen gewoon tegen aan rijden dan liever een bumper en een koplamp stuk dan mijn wagen op zijn kant.

Had wel het idee dat die personenauto aan het schuiven was en dat hij niet met opzet die bocht zo wijd nam neem niet weg dat ik die vrachtwagen vrij hard vond rijden ondanks de omstandigheden maar dat kan misschien gezicht bedrog zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Vraag me af of die dingen duur zijn.Zal wel niet als al die oost blokkers er 1 hebben.

Maar kan je de film er zomaar af halen dan en hoe gaat dat in zijn werk.

Zag in het bericht dat de chauffeur de film aan de verslaggever had gegeven om zo zijn onschuld te bewijzen.Maar vraag me af hoe die dat gedaan heeft.

En zo'n dashcam hoe lang neemt die op dan en staat die contant op te nemen de hele dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Hier vind je veel van die camera's: V-Nix.nl - Voor 18:00 Besteld, Morgen in Huis!

Je zou idd je mobiel kunnen gebruiken, maar je geheugen loopt zo vol als die enige tijd opneemt. Die speciale dashcams schrijven steeds over als het geheugen vol is.

Kun je oneindig opnemen tot er iets gebeurd, die opname kun je dan bewaren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Je zou idd je mobiel kunnen gebruiken, maar je geheugen loopt zo vol als die enige tijd opneemt. Die speciale dashcams schrijven steeds over als het geheugen vol is.

Kun je oneindig opnemen tot er iets gebeurd, die opname kun je dan bewaren.

niet

de apps voor je mobiel doen dat ook

google even voor => dailyroads voyager

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators
Ik zou zeggen gewoon tegen aan rijden dan liever een bumper en een koplamp stuk dan mijn wagen op zijn kant.

Had wel het idee dat die personenauto aan het schuiven was en dat hij niet met opzet die bocht zo wijd nam neem niet weg dat ik die vrachtwagen vrij hard vond rijden ondanks de omstandigheden maar dat kan misschien gezicht bedrog zijn

Dat zeg je nu, maar als het jou overkomt weet ik wel bijna 100% zeker dat ook jij een ruk aan je stuur geeft....

Overigens, het is hier vrij gebruikelijk dat bestuurders vrij nochalant omgaan met het begrip plaats bepaling op de weg. Ik wil het wel bijna slorig rijden noemen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dat zeg je nu, maar als het jou overkomt weet ik wel bijna 100% zeker dat ook jij een ruk aan je stuur geeft....

Overigens, het is hier vrij gebruikelijk dat bestuurders vrij nochalant omgaan met het begrip plaats bepaling op de weg. Ik wil het wel bijna slorig rijden noemen....

Ik kan jou verzekeren van niet ik knipper met mijn ogen en wacht op de klap.Hoe weet ik dat heb een keer een paard voor zijn kloten gereden en dan ga ik toch echt niet de berg in hoor.Was overgens gewoon hier in nederland om 02:30uur zag het daarom te laat was donker je remt wel maar veel te laat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik lees liever in de krant "vrachtwagen in de berm" dan "gezin dodelijk verongelukt", maar het is natuurlijk waar je voor kiest.

Als er al sprake is van een keuze.

Vaak is het e.e.a. te voorkomen door ver vooruit te kijken, maar in onoverzichtelijke stukken wordt dat natuurlijk een geheel ander verhaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik lees liever in de krant "vrachtwagen in de berm" dan "gezin dodelijk verongelukt", maar het is natuurlijk waar je voor kiest.

Ben het in dit geval wel met je eens dat je liever leest dat een vrachtwagen in de berm ligt maar in dit soort situatie denk je altijd eerst aan je zelf en dan aan andere hoe cru dat ook klinkt das nou eenmaal zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden