[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Tomtom op smartphone


Teddybeer

Recommended Posts

  • Forumlid

Is er hier iemand die ervaring heeft met de app van tomtom voor android?

Sinds kort heb ik een Samsung Galaxy, waar standaard het navigatie systeem van google op zit.

Op zich werkt dit wel goed, maar je kan hem alleen maar online gebruiken. Leuk is wel dat je hem kan gebruiken in combinatie met street-vieuw. :D

Alleen niet echt bevordelijk voor je data verbuik.......

Inmiddels ook al de navigatie-app van Route 66 gebruikt. Maar die is het ook niet helemaal. Wel geinig dat je die kan gebruiken in combinatie met de camera achterop de foon. Zie je de route als het ware gewoon in beeld. :D Als je hem OP je dashbord hebt staan, tenminste. Het gebruik hiervan is de eerste maand gratis, daarna moet je betalen voor de rechten.

Geen probleem opzich, maar hij valt me tegen en gaat het dus niet worden.

Op internet kwam ik de app van tomtom tegen. Deze kan je downloaden na betaling. Op zich geen probleem.

Maar ik zou, net zoals bij die Route66, wel graag eerst zien/proberen wat hij kan en doet. Is de werking net zo als een "gewone" Tomtom? En is hij off-line te gebruiken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik heb gewoon de normale versie gedownload,Pieter, er staat nergens dat die betaald moet worden, heb nog steeds geen melding hiervan gehad in ieder geval.

Komt die wel, dan is er nog een mogelijkheid om via een ander downloadprogramma toch een originele versie te krijgen (is me bij navigon ook gelukt).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Je iphone jailbreaken en je kunt alle navigatie apps die je kunt downloaden gratis en voor niks installeren.

Alle gangbare merken zijn te krijgen voor de Iphone.

Nou ben ik echt een boerenlul zonder enkel beetje verstand omtrent jailbreaken en dat soort zaken, maar ben gelukkig niet de enigste op deze aardkloot.

Als ik op het www zit te koekeloeren kom je van alles en nog wat tegen qua informatie maar door ja dan heb ik weer zo van welke info is goed en welke niet.

Op den duur krijg je na een tijd een soort van vastloper in me bovenkamer en doe dan maar de pc uit en laat het maar zo als het is.

Zou het misschien iets voor op dit forum zijn dat de manen met verstand van deze zaken hier een topic voor ons kunnen maken.

Ik zelf zou het zeer op prijs stellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
nee ger ik zit in een bejaardenwoning dus niks van die leeftijd in de buurt ;)

Het is maar net wat je als "jouw" beschouwd. Mijn dichtst bijzijnde buren wonen 400 meter verderop. Denk dat jij in een cirkel van 400 meter gaat zoeken er vast wel een handig gastje kan vinden die zo'n aaifoon kan laten ploffen :D:D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
kweetniet het is niet allemaal legaal te noemen, dus kweetniet of dat zo maar kan, denkniet ;)

Aan je iphone jailbreaken is niets illegaal aan. Niet iedereen gebruikt de jailbreak om er daarna illegale apps mee te gebruiken. Je kunt de jaibreak ook gebruiken om er handige tweaks mee te geebruiken die je normaal niet hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Jailbreak? Is dat niet een televisie-serie?

Apps??? Iets voor je I-phone ja. Geen idee wat...

Tweaks...???? Weet niet of ik die heb... Merk je dat, als in, heb je er veel last van..?

ooit....................als ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel tijd heb ga ik de moeite nemen om het je uit te leggen. Maar dat is voorlopig nog niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Iets wat je voor je werk gebruikt kan je toch gewoon kopen?

Een app stelen is dus echt gewoon stelen,diefstal.

Tom-Tom werkt verder prima, zelf gebruik ik Navigon, die is net wat beter vindt ik en je kan als extra dan ook de trucknavigatie aanschaffen op je iPhone.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet of het mag, Maar dit is de link naar een site waar ik moderator ben, en waar je echt alle info over dit soort zaken kunt vinden.

Ik weet niet of het wel veilig is om je link te volgen ;)post-15033-1394788839,2029_thumb.jpg
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...
  • Forumlid

Iedere vorm van navigatie of kaartlezen kost of veel data maar in ieder geval veel stroom..... Tik een tweedehands tomtommetje op de kop ( liefst Go 630 of hoger) en ga daar lekker mee rommelen via de site waar Corne op doelt. Dan heb je de nieuwste kaart(en).

Of kijk in het te koop forum.........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden