[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

TomTom Pro 7150 truck, favorieten


_alain_

Recommended Posts

  • Forumlid

Heeft denk ik niets met te weinig opslag te maken. De 7150 heeft een intern geheugen van 8GB. Daarvan is iets meer dan 4 GB gebruikt voor kaart en software. ik denk eerder dat het aantal toe te voegen favorieten een maxima heeft. Stemmen verwijderen gaat alleen met stemmen die je eerst zelf hebt toegevoegd. Stemmen die af fabriek erop staan zijn niet te verwijderen. ook een backup maken zal hem niet lukken. die optie is nog steeds niet mogelijk via MyTomTom. Heel dat ding is niet zoals de oudere modellen benaderbaar via windowsverkenner.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Heeft denk ik niets met te weinig opslag te maken. De 7150 heeft een intern geheugen van 8GB. Daarvan is iets meer dan 4 GB gebruikt voor kaart en software. ik denk eerder dat het aantal toe te voegen favorieten een maxima heeft. Stemmen verwijderen gaat alleen met stemmen die je eerst zelf hebt toegevoegd. Stemmen die af fabriek erop staan zijn niet te verwijderen. ook een backup maken zal hem niet lukken. die optie is nog steeds niet mogelijk via MyTomTom. Heel dat ding is niet zoals de oudere modellen benaderbaar via windowsverkenner.

POIs ( nuttige plaatsen ) kun je wel degelijk back-uppen , zelfs zonder MyTomtom

ik gebruik altijd POIs in plaats van favorieten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat een budapparaat corne ;)

een reden te meer om mijn go 720 niet weg te doen ;)

Stemmen nemen erg weinig geheugenruimte in.

Wellicht bedoel je C-speech (gesproken adresinvoer) , door dat te verwijderen uit een kaartmap kon je wel flink wat ruimte vrijmaken.

Maar dat was omdat een nieuwe kaart dan nog net op je device geïnstalleerd kon worden.

Bij Tomtom kun je max. 50 favorieten invoeren, ik vraag me af of het nog overzichtelijk en handig is als het er veel meer gaan worden.

En inderdaad, zo lang de oude Tomtom van jou nog niet kapot is zou ik die houden.

Je kunt er meer mee knutselen dan met de nieuwe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Je kan gewoon zoeken in je favorieten, zo doe ik het toch altijd.

Maar max 50 favorieten op een truck specifiek toestel? Als je minder dan 50 favorieten hebt heb je niet eens een tomtom nodig...

Zoals gezegd, gewoon een eigen poi bestand maken. daar kun je volgens mij ongelimiteerd toevoegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kan gewoon zoeken in je favorieten, zo doe ik het toch altijd.

Maar max 50 favorieten op een truck specifiek toestel? Als je minder dan 50 favorieten hebt heb je niet eens een tomtom nodig...

Mogelijk wijkt de nieuwe Tomtom truck af, ik heb daar geen ervaring mee.

Volgens jou heb ik dan nooit een tomtom nodig gehad.

Ergens heb je gelijk, kaart en stratenboek is voor mij altijd nog genoeg.

Maar daarbij ik heb inmiddels wel heel veel gemak van de Tomtom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik heb nu alle favorieten in een Poi groep gegooid, en door met die dingen te spelen ben ik nu ook al weer wat handiger in het gebruik geworden.

Blijkbaar moest ik gewoon een andere denkwijze volgen.

Maar kromme routeplanning kent TomTom nog altijd :wijn:

misschien wist je t al maar ;

-je kunt zelf je eigen iconen gebruiken , door een 24x24 .BMP te maken met de naam van je .OV2

-als je heel veel adressen heb , kun je ook aperte groepen hier voor maken

-als je een nieuwe kaart koopt ; eerst al je POIs naar je PC kopieeren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
misschien wist je t al maar ;

-je kunt zelf je eigen iconen gebruiken , door een 24x24 .BMP te maken met de naam van je .OV2

-als je heel veel adressen heb , kun je ook aperte groepen hier voor maken

-als je een nieuwe kaart koopt ; eerst al je POIs naar je PC kopieeren

Altijd handig om je eigen poli's te backuppen naar je pc. Maar voor een nieuwe kaart te kopen en te installeren hoef je dat niet te doen. Je oude poli's worden bij installatie van nieuwe kaart niet verwijderd. De kaart word op je device overschreven.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden