[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Boezer uit Waspik Failliet


Recommended Posts

  • Forumlid

Transportnieuws - JB BV, voorheen Gebr. Boezer BV, failliet verklaard

WASPIK - Voor de rechtbank Zeeland-West-Brabant is vorige week het transportbedrijf JB BV failliet verklaard. JB BV heette voorheen Gebr. Boezer BV. Uit gegevens van de Kamer van Koophandel blijkt dat het bedrijf op 22 januari jongstleden haar naam heeft gewijzigd.........................

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Net bedrijf ................ ?

Heh, wat hebben we hier? Denk dat de chauffeurs gewoon terug gaan naar D-?

[TABLE=class: BGLblue2]

[TD=class: tabelrij]Naam:[/TD]

[TD=class: data]B.L. Logistics B.V.[/TD]

[TD=class: tabelrij]Vestigingsadres:[/TD]

[TD=class: data]Dwarsweg 10 [/TD]

[TD=class: tabelrij]Vestigingsplaats:[/TD]

[TD=class: data]5165NM Waspik[/TD]

[TD=class: tabelrij]KvK-nummer:[/TD]

[TD=class: data]57028834[/TD]

[TD=class: tabelrij]Vestigingsnummer:[/TD]

[TD=class: data]000026510081[/TD]

[TD=class: tabelrij]Soort Inschrijving:[/TD]

[TD=class: data]Hoofdvestiging[/TD]

[/TABLE]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Had dit vorige week al gehoord. Erg triest weer dat zo'n familiebedrijf tenondergaat:mad:. Heb er 7 jaar gewerkt en ken 't bedrijf dus erg goed. Nadat ik m'n rijbewijs gehaald had, was er van alle bedrijven waar ik had gesolliciteerd maar 1 die me de kans gaf, en dat was Boezer. Kwam daar echt als rookie binnen en ze hebben me alle kneepjes van 't vak geleerd. Reed daar al snel met een molenstel-aanhanger en heb er echt altijd met veel plezier gewerkt. Was ook echt een warm bad als je daar kwam. Altijd gezellig en iedereen stond daar voor elkaar klaar. Toendertijd werd er al door de eigenaren gezegd, dat ze nog liever failliet gingen dan dat ze met buitenlandse kentekens/chauffeurs moesten gaan rijden. Helaas nu, de bittere waarheid.

Helemaal triest als je weet dat de oprichter van dit bedrijf nog geen jaar gelden overleden is.

Heb er ook nog diverse bekenden rijden en kwam er ook nog regelmatig. Heb hier echt de balen van, hoop dat er nog een kleine doorstart voor ze in zit, want als ik 't iemand gun zijn 't de gebroeders Boezer wel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...
  • Forumlid

De wagens hebben wel degelijk stil gestaan en de jongens hebben ook echt thuis gezeten met een hoop kopzorgen omdat zij ook niet wisten wat er verder ging gebeuren. Een groot deel is momenteel weer aan de gang ja, denk dat de grootste rotzakken eruit zijn nu en dat zijn degene die nu het hardste roepen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast routier
"n ex Boezer chauffeur werkt sinds "n paar maanden bij ons .Volgens hem hebben ze nog geen dag stilgestaan,dus gewoon failliet "n paar man eruit de schuld weer opgeruimd en gas erop."kan alleen maar in Nederland

Groeten Bert

Je hebt ergens wel gelijk.

Maar ik zie liever een Boezer doorstarten dan een Cotrex of een Vortex! :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden