Spring naar bijdragen

Recommended Posts

  • Forumlid

maar wij lossen niet in de Kinkerstraat zelf hoor, maar is de straat er achter, daar wil je toch echt niet komen met een oplegger of aanhanger hoor Marcel : LOL:

En Hoorn zou je met een city makkelijk kunnen lossen ja, die draait kort genoeg om het pand heen ja, daar moet ik met de motorwagen al over de stoep

weg draaien....

jaaahhh zo'n Magnum is een heerlijke reiswagen ...... (Alleen lastig in al die centrums die hoogte : LOL: )

wat heeft dit met een vaantje te maken .???????????
Link naar opmerking
Gast transploft

De hoogte van de voorruit is zo hoog dat er makkelijk een vaantje voor het raam kan zonder dat hij in het zicht hangt..... En zo zijn we gelijk weer on-topic : LOL:

  • Like 2
Link naar opmerking
  • 1 month later...
  • Forumlid

Pfff....reageren op een bericht van ruim een jaar oud, om een steek onder water te geven.

Een beetje jammer dit.

Roel Appel zat vroeger achter de vaantjes, maar die is hier allang niet meer actief helaas.

Dat is nou precies de reden waarom ik hier op het forum niet meer actief ben.

Ja ik heb ook dingen gezegd die niet goed waren, maar om dan iedere keer weer een trap na te krijgen... Beetje jammer.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  • Like 1
Link naar opmerking

SPL, volgens mij geeft Roland zelf al aan dat hij bepaalde dingen beter niet had kunnen melden.

Overigens weet ik zelf al niet eens meet waarover het ging.

En ik heb er ook weinig behoefte aan dat allemaal terug te halen.

Wel te hopen dat Roland hier in Nederland weer zijn draai weet te vinden.

Link naar opmerking
  • Forumlid

Roland wel normaal blijven denk ik, was jij niet de persoon die Rob Niat beschuldigden ? Dus iedereen doet schrijft wel eens iets verkeerd maar ga nu niet in een slachtoffer rol zitten want dat slaat nergens op. En als je niet tegen weerwoord of zuigen kan, of af en toe een trap dat zegt dat meer over jou dan over de rest

Wat mij betreft schrijf je de boel hier vol

Dat is via pb uitgesproken.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar opmerking
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden