[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

JTE Transport falliet


Recommended Posts

  • Forumlid

Ondertussen lachen de opdrachtgevers,zoals Beijer,DSV zich rot.

Als die geweldige opdrachtgevers maar eens geen transporteurs konden krijgen die voor een appel en een ei rond rijden,dan ging vanzelf de vrachtprijs omhoog.

maar ja........als JJ het niet doet,komt er wel weer een andere "cowboy" die het voor nog minder doet.En zo zal het voorlopig nog wel blijven.

denk niet eens dat de nl charters een onderling afwijkend tarief hebben bij een dsv en of Beijer, je neemt t voor een pepaald tarief aan en anders doe je t niet, zat bedrijven te krijgen in of met met oost-europeanen op de bok.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Nog minder????

Toen het nog JTE was,had hij een "eigen" CAO ingevoerd,deze hield in dat alle overuren 100 procent betaald werden,als ze al betaald werden.Hetzefde gold voor zaterdag en zondaguren.

Na het faillissement kreeg hij geen toestemming om een doorstart te maken.Nu rijdt hij op de vergunning van zijn schoonzoon rond.

Tja....en zo blijft het maar doorgaan met die bedrijven die geen bestaansrecht meer hebben.

Ondertussen lachen de opdrachtgevers,zoals Beijer,DSV zich rot.

Als die geweldige opdrachtgevers maar eens geen transporteurs konden krijgen die voor een appel en een ei rond rijden,dan ging vanzelf de vrachtprijs omhoog.

maar ja........als JJ het niet doet,komt er wel weer een andere "cowboy" die het voor nog minder doet.En zo zal het voorlopig nog wel blijven.

Denk niet dat hij zelf rondrijd, is de laatste jaren nogal lui geworden deze J.J..

Zal zijn geld wel aan het tellen zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

de meeste charters en kleine bedrijven kunnen niet rekenen..terwijl ze het in loondienst beter af zouden zijn..aan het eind van dit verhaal veel schulden waar de gemeenschap weer voor opdraait..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Denk niet dat hij zelf rondrijd, is de laatste jaren nogal lui geworden deze J.J..

Zal zijn geld wel aan het tellen zijn.

de meeste charters en kleine bedrijven kunnen niet rekenen..terwijl ze het in loondienst beter af zouden zijn..aan het eind van dit verhaal veel schulden waar de gemeenschap weer voor opdraait..

Wie heeft er hier gelijk?? ik neig naar Rodekool, Gerard 2910 leg mij eens uit hoe je als charter voor DSV en Beijer luierend geld kunt verdienen? moet je volgens mij wel heel veel euro's van de chaufeur afnemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Nog minder????

Toen het nog JTE was,had hij een "eigen" CAO ingevoerd,deze hield in dat alle overuren 100 procent betaald werden,als ze al betaald werden.Hetzefde gold voor zaterdag en zondaguren.

Je bent er tenslotte ook zelf bij he.... je weet waarvoor je tekent...

Heb het al eens ergens gezegd hier op CF, men weet waarvoor je tekent, ik tekende er toen voor omdat het systeem voor mij perfect was, de wagens waren goed onderhouden en toen die tijd was het loon ook keurig optijd...dat ik geen wereldloon had nam ik voor lief(of ik het nu weer zijn doen weet ik niet:koffie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Wie heeft er hier gelijk?? ik neig naar Rodekool, Gerard 2910 leg mij eens uit hoe je als charter voor DSV en Beijer luierend geld kunt verdienen? moet je volgens mij wel heel veel euro's van de chaufeur afnemen.

Hoho Ben-nie, ik heb nog nooit beweerd dat je als charter of JTE voor de twee genoemde bedrijven rijk kunt worden.

Dat J.J. nu zijn geld aan het tellen is, wat ik veronderstelde en ook meen, is afkomstig van chauffeurs, niet afgedragen premie's en verkoop van enkele trailers.

Ik blijf erbij dat J.J. persoonlijk niet slecht uit dit faillissement is gekomen.

Dat hij nu weer is doorgestart bij bovengenoemde bedrijven zal hem denk ik, geen windeieren leggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Denk niet dat hij zelf rondrijd, is de laatste jaren nogal lui geworden deze J.J..

Zal zijn geld wel aan het tellen zijn.

ik denk dat J.J.nog wat rekeningen heeft open staan bij z'n schuldeisers en zich daarom wat op de achtergrond houd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Je bent er tenslotte ook zelf bij he.... je weet waarvoor je tekent...

Heb het al eens ergens gezegd hier op CF, men weet waarvoor je tekent, ik tekende er toen voor omdat het systeem voor mij perfect was, de wagens waren goed onderhouden en toen die tijd was het loon ook keurig optijd...dat ik geen wereldloon had nam ik voor lief(of ik het nu weer zijn doen weet ik niet:koffie

Volgens mij gold/geldt de landelijke CAO ook voor JTE/JJ.

Wel erg handig om zelf de boel te flessen en chauffeurs met de gebakken peren laten zitten na z'n faillissement

scheelt je al gauw een honderd euro in de maand nadat de boel failliet ging.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als alle ondernemers nu eens gaan rekenen,,kunnen ze gewoon de lonen betalen die er voor staan,,ongeacht :binnenland of buitenland..dan gaan op dat moment onze slippers weer naar huis,,met een handdruk en een paar nieuwe slippers..maar dan moeten ze wel gaan rijden voor die prijzen ,die er voor staan..en bijvoorbeeld niet 1 euro op noorwegen ,waar dan de trailer huur nog af moet..en noorse tol ,dan kan het echt niet uit..ook niet op pools loon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Volgens mij gold/geldt de landelijke CAO ook voor JTE/JJ.

Wel erg handig om zelf de boel te flessen en chauffeurs met de gebakken peren laten zitten na z'n faillissement

scheelt je al gauw een honderd euro in de maand nadat de boel failliet ging.

Een ieder probeert alles eruit te halen, de baas om jouw zo goedkoop mogelijk te laten rijden en de rijder zelf om zohoog mogelijk loon te hebben...en als die twee het eens zijn over een bepaalt loon loonschaal dan moet je niet daarna gaan zeuren...ik ging zelf de afgelopen jaren van E6 naar D5 toen naar D3 en nu heb ik D5.(danm neem het op voor JJ, ben er zelf met ruzie weggegaan :stom:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Een ieder probeert alles eruit te halen, de baas om jouw zo goedkoop mogelijk te laten rijden en de rijder zelf om zohoog mogelijk loon te hebben...en als die twee het eens zijn over een bepaalt loon loonschaal dan moet je niet daarna gaan zeuren...ik ging zelf de afgelopen jaren van E6 naar D5 toen naar D3 en nu heb ik D5.(danm neem het op voor JJ, ben er zelf met ruzie weggegaan :stom:

Troost je, je bent niet de enige, ken er nog een paar.

Heb er gelukkig niet bij gewerkt, vroeger wel mee gewerkt, eigenwijs persoon die J.J.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden