Spring naar bijdragen
Pierre

Neufchateau, Relais St. Christophe

Recommended Posts

Relais St. Christophe, direct onderaan de afslag 27 Neufchateau, (E411 Arlon - Namur)

Ik ben er gisteren geweest, eten was uitstekend (misschien niet de goedkoopste maar wel de lekkerste), ruime douches en sanitair buitengewoon netjes verzorgd en genoeg parkeerruimte waar je rustig kunt staan.

De meesten zullen deze gelegenheid wel kennen, voor al diegene die er nog nooit geweest zijn, een absolute aanrader!! :ok::ja:

Relais St Christophe, Longlier, Belgique

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Kom hier ook al 20 jaar geregeld. toptent! ook in het weekend open, maar (voor zover ik weet) op maandag gesloten; tenminste overdag.

s'avonds wel gewoon open, voor zover ik weet.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

OP zaterdag is hij gewoon open en op zondag ochtend vanaf 7 uur tot een uur of 10,om degenen die er overnacht hebben en verder gaan op weg te helpen.

Maandag gaat hij tegen de avond weer open zover ik weet.

Misschien dat hij tegenwoordig op maandag eerder open gaat omdat er daar ook dat logistieke centrum bijgekomen is en hij daar ook nogal wat klanten van heeft.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Klopt ja, echt een top tent met een goede kaart en ook heel lekker eten. In de tijd dat iik nog bloemen reed stond ik daar af en toe 3 keer in de week. Als je met twee man naar lyon ging kwam je op de terugweg daar meestal weer uit binnen je uren....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites