[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Weer van die firma....


Murphy

Recommended Posts

  • Forumlid
M+S genoemt.

Denk jij dat het bij die van Duijn anders was dan?

#Het zonnetje schijnt, dus waarom zou je kettingen leggen? :rolleyes:

Die laatste van Van Duijn, of die bij Namsskogen, hebben misschien geen schuld (?)

Maar feit is wel dat ze telaat in de gaten hadden wat er gebeurde. (zou kunnen gebeuren.)

Die van Namsskogen vind ik helemaal een topper hoor. (Zoals ik zei kan ik het op de foto niet zien.) Of hij heeft kettingen die niet passen. (1 in idd geval, die zichtbaar is.) Of hij weet niet hoe ze te gebruiken. (Jammer dat de van Duijn forumleden daar geen uitleg over geven.)

Maar ik kijk gewoon even terug naar het weer voor Ã…lesund en omgeving, en dan is die van Duijn gewoon op goed 'geluk' gaan rijden.

Gewoon helemaal geen verstand van waar ze mee bezig zijn.

Ff reactie dan willem onder onze wagens zitten gewoon ijsgrip winterbanden geen m+sen verder hebben we 9 mmkettingen van pewag speciaal gemaakt voor deze banden maat wan ondanks we de delfde maat band hebben wijk deze in de praktijk iets af met de normale band verder dat spanbandje bij mijn collega is niet omdat hij niet weet hie hij ze moet leggen maar simpel om er voor te zorgen dat de overgebleven schakels van de spanner niet tegen de spatbord slaat ik zelf gebruik daat voor een trailer elastiek en op de oplegger liggen winterbanden die ook nog een gesypt zijn wat er daar in alesund gebeurt is weet ik niet was er niet bij

zelf geladen fosnavag voor nl .ook daar was het slecht dat zelfs noren niet boven kwamen zonder kettingen we moesten zelfs wachten van oom agent tot de srooiwagen waren geweest omdat het spekkie glad was

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 77
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Trucker10, die foto is van een anders waar ik al meer al 100x geladen heb. En dus vertrokken ben.

1, nee ik was er idd niet bij.

2, ik weet donders goed welke 'fout' die beging. Als je nou raad welke, win je een reisje.

Doordat ik er 100x geweest ben, en het me vertelt was, weet ik precies het 'probleem' is.

Zolals ik zei, vertel het mij maar in detail, en je win een reisje.

Niiet om jou Truceker10, maar een van Duijn zou zomaar zo'n ritje voor ons kunnen doen.

Toch lullig als je 100mtr van je laadadres al zo strand. Toch?

Ik vraag alleen maar, vertel mij wat er mis ging. En als je dat niet kan vertellen, en je zou er heen gaan, dan kan je dus zo eindigen.

En je weet dan niet eens hoezo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

was maar een vraag de 2 kettingen die ik heb zitten mooi in de verpakking ,wou ik maar zo laten.

Dat is de instelling. Werkeloos toevallig?

Je zou NU zomaar gestrand kunnen staan in Frankrijk he. Doe je mooi de gordijnen dicht.

Maar Andre als je met die insteling voor me staat in Noorwegen. Dan word ik niet vriedelijk tegen je hoor. Niemand niet.

Je zou dan zomaar een van Duijn chauffeur kunnen zijn. :hamer:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stef, we hebben het er wel eens kort over gehad.

Maar geloof mij niet hoor. Vertel je verhaal maar eens tegen een Noor.

Die zal je niks anders vertellen als mij.

9mm kettingen van een Oosterijker, en speciaal gemaakt?

Wil je indruk maken op mij?

Dat lukt je in de verste verte niet. Ik vind het meer geprusts. En dat heb ik je toen al vertelt.

En je gelul van speciaal gemaakte kettingen die wel of niet zouden passen. En met schakkels.

Een ketting past of die past niet.

Goh rekken ze op? Meen je toch niet????

Dan passen ze nog steeds hoor. Zelfs met 3 schakkels over.

En daarvoor moet je dan een spanner van een spanband gebruiken? Dat die Noren dat nog niet uitgevonden hebben!!!

Ik blijf erbij, of die ketting had niet de juiste maat, of hij wist niet hoe ze te gebruiken.

Maar nog een maandje, dan kan je weer Noordkaap rijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dat is de instelling. Werkeloos toevallig?

Je zou NU zomaar gestrand kunnen staan in Frankrijk he. Doe je mooi de gordijnen dicht.

Maar Andre als je met die insteling voor me staat in Noorwegen. Dan word ik niet vriedelijk tegen je hoor. Niemand niet.

Je zou dan zomaar een van Duijn chauffeur kunnen zijn. :hamer:

beetje voorbarig je reactie ben ook al 25 jaar op de weg en nog nooit werkeloos geweest,heb misschien wel andere kwaliteiten als werken in het noorden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Willem wat heb jij eigelijk tegen van duijn hebben die jou ooit wat aangedaan ????? het enige wat jij doet is afzeiken op alles en iedereen wat met van duijn te maken heb of dat alleen jij de perfecte mens op aarde bent jammer willem ook jij bent maar een mens en ook jij kan en mag fouten maken daar ben je mens voor ook ik kan nog veel leren geef ik eerlijk toe .maar ik doe niet of ik alles weet en vooral kan ik hoop dat ik je snel een keer spreekt dan praten we verder onder een genot van een bakkie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
PRIJSVRAAG!

Tja het is een Scania he.

Weet niet of dat de reden is hoor. Maar weet nog van de 3-serie Scania, dat die op de handrem alleen op de trekas geremd stond.

Dus kan zijn dat die niet boven kon komen, vervolgens de handrem erop, voet van de rem en uitstappen en de trailer glijdt achteruit en opzij weg met de chauffeur staand ernaast. Heb zelf zoiets ooit zien gebeuren namelijk.

Zoiets?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er deugt geen Nederlander volgens Willem, zeker niet die Scandinavië rijden, maar ondertussen houdt hij met tig van die mannen schijnheilig contact.

Maar achter hun rug om zijn het klootzakken, marktverziekers en prutsers.

Je moet het ergens in die richting zoeken denk ik....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Er deugt geen Nederlander volgens Willem, zeker niet die Scandinavië rijden, maar ondertussen houdt hij met tig van die mannen schijnheilig contact.

Maar achter hun rug om zijn het klootzakken, marktverziekers en prutsers.

Je moet het ergens in die richting zoeken denk ik....

Nou, dat het met dit topic maar weer eens duidelijk is wie de beste chauffeur van het noordelijk halfrond is. Willempie!!!

Gewone chauffeurs zijn sukkels. Allemaal.

Man, waar laat je zo'n groot ego. Past toch nergens in?

De Noorse overheid bestaat al helemaal uit onbenullen, aangezien ze jou nog steeds niet hebben aangesteld als minister van transport. (doorzetten, komt nog wel, heus waar)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Willem is te vaak alleen denk ik, leeft helemaal in zijn eigen ego-tripperige wereldje.

Hij doet alles goed en wij alles fout!

Alsof er in Roemenie andere sneeuw ligt dan in Noorwegen, daar kan het ook zomaar -30 worden s'nachts en overdags boven nul.

Toen kwamen we er ook Willem, en zonder brokken, maar we hadden wel minder stress en werden niet zo opgejaagd door werkgever en systeem. Ja geef toe, we deden er wel langer over, maar hadden ook minder geavanceerd materiaal.

Trouwens, heb net zoveel bewondering voor bv. Winkeldistributiechauffeurs, RMO-chauffeurs en ga zo maar door!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

....

De Noorse overheid bestaat al helemaal uit onbenullen, aangezien ze jou nog steeds niet hebben aangesteld als minister van transport. (doorzetten, komt nog wel, heus waar)

Geef mij eens 1 reden waarom de NOORSE overheid, Willem, een in FINLAND wonende NEDERLANDER tot minister moet degraderen?

Wij, inwoners van NOORWEGEN met een buitenlandse nationaliteit, hebben niet eens stemrecht.....laat staan dat een buitenlander in de regering komt....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik heb respect voor elke chauffeur die zijn/haar werk

netjes en naar behoren doen... Ook voor de chauffeurs

die het graag zouden willen doen! Mochten ze werk hebben...

Dus ook gewoon voor Willem...

En die fout was.... Onder/overschatting...

Zo gaat het meestal mis...

Waar of hoe dan ook!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Wij, inwoners van NOORWEGEN met een buitenlandse nationaliteit, hebben niet eens stemrecht.....laat staan dat een buitenlander in de regering komt....

Zouden ze in NL ook moeten doen...

Vind het wel goed eigenlijk, jij komt hier wonen, dat mag, maar je moet gewoon je bek houden...

Hoe zit het bij jullie eigenlijk met uitkeringen? Krijgen de "buitenlanders" ook een uitkering?

Jij beschikt toch over vele capaciteiten.

:D;)

Hondenseks is verboden EJD... :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jij beschikt toch over vele capaciteiten.

Jij ben teminste een werkgever die de 'kwaliteiten' van een chauffeur inziet. :ok:

Kevin, Murphy lieg, want hij heeft echt wel stemrecht.

En buitenanders moeten der bek houden?

Hoeveel zijn dat er in NL? 20-30%

Alleen wat jij denkt is de juiste manier?

Wat is in jou ogen en buitenlander dan?

Met je vraag over buitenlanders, zet je het terrecht tussen '' ''

Wat is een buitenlander?

Die buitenlander die bij draagt aan het sociale systeem heeft recht op een uitkering.

Zo moeilijk is logisch denken niet hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik was op zoek via Google naar een Van Duijn bash topic, kom ik zomaar hiet terecht..? Heel apart :confused:

Als de firma Trans Polska hier in twee weken tijd een paar keer iets overkomt dan heb je zo een topic met 1.000+ postings en is het een baggertent. Van Duijn is natuurlijk van een hele andere orde.

Stond gisteren voor het stoplicht naast 2 trekkers van van Duijn. Wat daar onder de trekas lag was in mijn ogen niet eens meer APK waardig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Als de firma Trans Polska hier in twee weken tijd een paar keer iets overkomt dan heb je zo een topic met 1.000+ postings en is het een baggertent. Van Duijn is natuurlijk van een hele andere orde.

Stond gisteren voor het stoplicht naast 2 trekkers van van Duijn. Wat daar onder de trekas lag was in mijn ogen niet eens meer APK waardig.

We wonen niet in Noorwegen met die weersomstandigheden die ze daar hebben, wij hebben hier snelwegen en Trans Litouwen gaat daar gewoon omkeren met het gevolg een paar doden (bij Bremen). ... Dat resulteerde toch echt niet in 1.000+ reacties ondanks dat er 2 doden te betreuren viel.

Ik ken de firm van Duijn niet verder dan zien hoor,maar ben wel benieuwd waar jij mee rondtuft, dat je naast 2 trekkers komt te staan.Heb je ook zo'n lang wit geval? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ken de firm van Duijn niet verder dan zien hoor,maar ben wel benieuwd (..)

Nee precies........

Afgeven op mensen die geen weerwoord hebben is makelijk.

Ik kan en geef af op van Duijn.

Op dit forum zitten chaureurs van van Duijn.

Ze kunnen met mij rustig de discursie aan....

Ze zijn niet zo groot geworden door hun kwaliteiten hoor.

Prijzen kapot rijden is toch zo'n HOT ding op dit forum?

Nou van Duijn scoort aardig.

En die van Duijn chauffeurs kunnen gewoon in discursie gaan.

(Die Moe-lander niet.)

Maar zoals ik eerder schreef, die van Duijn is niet eens zo slecht. (Ook al klopt de betaling niet.)

Er zijn er meer als genoeg die Cypriotisch betalen. Ook leden die hier zitten.

Laat ze maar komen. Zowel die van Duijn chauffeurs als die Cypriotishe piloten lul ik onder tafel.

En ze weten dat he!!!

Maar laat mij maar een ''domme'' ''buitenlande''r zijn.

Ik weet donders goed wat er speelt.

Ik wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

...

Kevin, Murphy lieg, want hij heeft echt wel stemrecht.

....

Willem, wat rijden op Noord Noorwegen, Zweden en Finland betreft zal jij een schat aan kennis in huis hebben maar nu sla je echt de plank mis.

We hebben zelfs een verzoekschrift ingediend maar :nee: geen stemrecht.

Het enige stemrecht dat buitenlanders die VAST in Noorwegen verblijven (dus over een verblijfsvergunning beschikken) is op LOKAAL niveau!

Dus in onze gemeente mogen we stemmen. Provincie en staatsverkiezingen MOGEN wij niet stemmen.

Heb je weer teveel van de visolie liggen te snuiven?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden