Spring naar bijdragen
  • 0

Charter Skandinavie gezocht


Chuckie 2

Vraag

  • Forumlid

Van TransportOnline gehaald (dan wete je dat het goed zit):

Per direct charter gezocht

Wij zijn per direct nog opzoek naar:

- Charter met of zonder eigen tautliner

- Start as maandag

- Voornamelijk transport richting Scandinavie, dus weekenden weg zullen ook voorkomen .

Graag bij interesse graag direct contact opnemen met DG

dengexpeditie@kpnmail.nl of 0572-367971


[TABLE=width: 100%]

[TD=align: left]Naam adverteerder: DG Expeditie

Adres: Geen adres vermeld!

Woonplaats: Geen woonplaats vermeld!

Land: Netherlands

Telefoon: 0572-367971

E-mail: Klik hier om DG Expeditie een bericht te sturen

Website: Geen website vermeld![/TD]

[/TABLE]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 79
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Top Posters For This Question

Recommended Posts

  • 0
Gast johannes70
Voor de duidelijkheid gerard werkt niet bij edwin meer en doet ook nuks met edwin samen pino's doe speculaties van jullie hahah doen de meeste laten lachen

Julian, dat jij als chauffeur van Edwin hier gaat reageren doet iedereen nog harder lachen hoor!!

Wees wijs man, :zegtniets:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Julian geilt op een auto, inplaats van een salaris.

Zulke chauffeurs, of charters moet je hebben. :ok:

Hmm knap dat je mijn salaris weet :s als we niet zoveel zouden verdienen snap ik nie dat er al 2 zitten die er al 5 jaar werken..

Beetje vaag kerel maar wees dan een vent en zeg het dan recht in iemand gezicht in plaats op internet als je over die geene lult maar zon dappere kerel zul je dan wel niet zijn op het hele forum praat je over mense die je nie eens kent waarschijnlijk beetje onvolwassen en zielig gedrag hoe oud ben je 16 17??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Hmm knap dat je mijn salaris weet :s als we niet zoveel zouden verdienen snap ik nie dat er al 2 zitten die er al 5 jaar werken..

Beetje vaag kerel maar wees dan een vent en zeg het dan recht in iemand gezicht in plaats op internet als je over die geene lult maar zon dappere kerel zul je dan wel niet zijn op het hele forum praat je over mense die je nie eens kent waarschijnlijk beetje onvolwassen en zielig gedrag hoe oud ben je 16 17??

Hahaha, jij bent een man! Als je weleens op het forum leest weet je dat Willem nog maar net 16 is, dus ja......:p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Wat heeft al die shit met het ongeluk te maken jemig echt sneu weer haha al die sneue figuren die niks van transport afweten en mensen nie kennen n alleen maar oordelen echt zielig ga wat nuttigs doen!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Wat heeft al die shit met het ongeluk te maken jemig echt sneu weer haha al die sneue figuren die niks van transport afweten en mensen nie kennen n alleen maar oordelen echt zielig ga wat nuttigs doen!!!!

Dat snap ik ook niet zo, een ongeluk happens. Maar ik ben best benieuwd, dus misschien kan jij iets meer vertellen.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Naar wat jij te zeggen hebt! Je reageert nogal fel, dus ja.

Nou gaat over charters maar er worden dingen neergezet over de ongelukken en als ik iets niet wil is dat het wel want dat heeft helemaal nergens mee te maken en de ongeluk is zweden was mijn vriend is nu 5 jaar geleden en die van vucht is nu mij vriend heel toevallig en daarom reageer ik zo vel omdat niemand weet hoe het is!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
vraagje?

moni 85 en julian beide zijn jullie al sinds november 2009 lid van dit forum, het bericht waar jullie zo fel op reageren is al oud.

waar waren jullie toen?

toen hoorden we jullie allebeide niet, en nu opeens wel.

toen reageerde ik ook al maar nu komen weerdie stukken in beeld omdat ze niks beters wete te melden vadaat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Hmm knap dat je mijn salaris weet :s als we niet zoveel zouden verdienen snap ik nie dat er al 2 zitten die er al 5 jaar werken..

Beetje vaag kerel maar wees dan een vent en zeg het dan recht in iemand gezicht in plaats op internet als je over die geene lult maar zon dappere kerel zul je dan wel niet zijn op het hele forum praat je over mense die je nie eens kent waarschijnlijk beetje onvolwassen en zielig gedrag hoe oud ben je 16 17??

Ik zeg Willem kom er maar in! Ff momentje maak ik de boerenkool klaar :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Hmm knap dat je mijn salaris weet :s als we niet zoveel zouden verdienen snap ik nie dat er al 2 zitten die er al 5 jaar werken..

Beetje vaag kerel maar wees dan een vent en zeg het dan recht in iemand gezicht in plaats op internet als je over die geene lult maar zon dappere kerel zul je dan wel niet zijn op het hele forum praat je over mense die je nie eens kent waarschijnlijk beetje onvolwassen en zielig gedrag hoe oud ben je 16 17??

Zegt niks.... is pas 3wkn stuurvasthouder en weet helemaal niks van kluft...LOL..ook nooit zien werken..of gehoord...ben immers blond :D

verstuurd met mijn praatpaal over tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
vraagje?

moni 85 en julian beide zijn jullie al sinds november 2009 lid van dit forum, het bericht waar jullie zo fel op reageren is al oud.

waar waren jullie toen?

toen hoorden we jullie allebeide niet, en nu opeens wel.

Ze hebben net leren leESen en schrijFen Freddie

verstuurd met mijn praatpaal over tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
ja kom op meij die sterke verhalen heb me net in de luie stoel gelegd met een biertje

chips erbij en heb ook nog een beetje vrije tijd over :D

Gaat er naast zitten..kijkt naar ut biertje. ...en wacht af :p

verstuurd met mijn praatpaal over tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden