[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

MATS 2013 truckshow..


corydon

Recommended Posts

[ATTACH=CONFIG]60742[/ATTACH]

Ik wilde jullie deze foto van Hino niet onthouden. Met een stijgende werkeloosheid en het eerlijk verdelen van werk lijkt me dit nou echt een oplossing.

Alleen moet je om rechts te rijden wel een lange arm hebben om te schakelen, ook al is het een automaat. :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 148
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

@Corydon

Mooie foto's man, hoop dat ik er nog veel ga zien straks als ik daar ben.

Die weken zitten al zo vol geplant dat er wel geen tijd over is voor een truck show als we die tegen zouden komen :angel: zeker nu met geplande "dag tripje" naar jouw boven buren :zegtniets:

Rob.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Gewoon bij een KW/Peterbilt of wat dan ook dealer stoppen en vraag of je even in een paar trucks mag kijken, doen ze echt niet moeilijk over.

Vanmiddag nog even rond gespiekt, het was nog vrij rustig, de laatste 48 uur heeft het hier constant geregent, maar vanaf morgen is het zonnetje er weer tot zondag.

dsc00917yc.jpg

Er staan wat mobiele truck washes, en de eerste wagen het erop.

dsc00916bu.jpg

dsc00915da.jpg

Zag dit in de verte, dacht, ga echt niet lopen voor dat forum gajes.. gebruik de lens wel.

dsc00918ha.jpg

Maar herrinerde hoe aardig jullie zijn, en lopen is gezond.

dsc00919ob.jpg

Dat is een B train en je ziet ze enkel in Michigan en wat staten in het noord westen, en Canada denk ik.

dsc00920e.jpg

dsc00921q.jpg

dsc00922ww.jpg

Trekker met wat laadruimte achter de cabine.

dsc00923yy.jpg

dsc00924fe.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Daar wassen ze de camions, 3 tegelijk, en die zijn niet goedkoop denk ik..

dsc00914xh.jpg

dsc00906oo.jpg

Dat is een beetje mijn smaak, strak en niet teveel prullaria erop en aan, daar word gewoon mee gewerkt. De eigenaar vertelde dat ik later terug moest komen, hij was zo smerig.....

dsc00907ji.jpg

dsc00908yj.jpg

dsc00909xu.jpg

Dump truck van een schroot bedrijf...

dsc00910v.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

dsc00896ef.jpg

dsc00897pn.jpg

dsc00900wz.jpg

Sommige worden met de taxi gebracht.

dsc00899qf.jpg

dsc00898gp.jpg

Je ziet dus bijna nooit tautliners, maar dit zie je vrij veel.

dsc00902o.jpg

dsc00903l.jpg

Buurte heel even met de chauffeur van deze toch wel nette wagen, hij zei, dat ie dacht dat hij de show wel kon winnen, totdat ie zag wat er hier stond. Heb maar niks gezegd, maar denk dat de echte showers nog onderweg zijn, die staan ergens te schuilen....

dsc00905h.jpg

dsc00904zl.jpg

En net voordat ik er vandoor ging kwam deze fraaie aan rijden..

dsc00901ox.jpg

dsc00911sg.jpg

dsc00912hp.jpg

dsc00913nl.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Toch grappig, men kijkt bij de Amerikaanse trucks altijd naar de trekker zelf, maar nu ik er zo een beetje op let met die trailers, toch interessant.

Zag deze twee vanochtend op een parking, je kunt zien dat ze er zoveel of weinig extra assen aan kunnen bouten als ze nodig hebben, ook stuurt het mee.

dsc00895u.jpg

dsc00894r.jpg

Dat is het voor nu, moet deze week de yard truck rijden, kan ik er mooi woensdag middag langs gaan, dan staat alles er gepoetst klaar voor de show......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast combidriver

wat mij wel erg opvalt...... zaken als luchtweerstand en dergelijke hebben blijkbaar totaal geen belang, als je die lange trekkers ziet met 3 meter tussen de cabine en oplegger.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Wordt het nog mooi weer Ibo? Is wel goed voor de plaatjes als de echte showers komen...

Vannacht een minimale kans op wat sneeuw, maar de rest van de week zonnetje, niet echt warm helaas, behalve zaterdag.

10 Day Weather Forecast for Louisville - weather.com

Ga morgen na werk langs, dan staan ze er , denk ik, allemaal.

Ze leven ook nog tien jaar achter met Europa

Kijk alleen maar is naar het verbruik

Huub

Nee, we leven hier 30 jaar achter, de goede tijden zijn hier nog steeds......:bey:

ze verlengen die trucks omdat je dan wat minder door elkaar wordt geschud dan met n "normale" yank.....

Wel Douwe, ben de laatste drie uur druk bezig geweest, en na overleg met je planner hebben ze net een Tatra boujaar 1965 aan geschaft, want ja, die zijn zo veel meer comfortabel....:D

Hij vraagde of je even wilt bellen wat voor kleur je wilt.

(Mag ik onzichtbaar aanraden.LOL)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Zo, de heele dag in de yard gewerkt,ga nu naar PA met 5 adressen, maar speciaal voor jullie nog even wat fotoos genomen bij de show, hier een paar, en dan moet ik echt gaan rijden.

Uiteraard wat Nederlanders ontmoet, en iemand uit Canada, denk ik, die Guido kende......

dsc00929fc.jpg

dsc00928a.jpg

dsc00927r.jpg

dsc00926lu.jpg

Het was zonnig maar wel behoorlijk koud, graadje of 4 misschien, en het waaide nogal.

dsc00933vw.jpg

dsc00934o.jpg

dsc00932kn.jpg

Dat is het voor nu. Er was ook nog een hollander een rondje rondom die beurs met me mee gereden, hij is de eind redacteur van Truck Star, aardige man.

Morgen avond de rest dames en heren....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Onze yank is goed bezig. wordt een mooie show zo aan het materiaal te zien, Dus mannetje van truckstar ontmoet, dan zal je naam wel genoemd worden in het blad, toevallig geen foto van je gemaakt?

Er staat echt schitterend spul. Die man, die heel toevallig ook Bert heet maakte wat fotoos, maar ze willen de oplage wel in stand willen houden denk ik Bert....:D En hij zij er niks van.

Had het trouwens een paar minuten niet te makkelijk toen hij iets over de amerikaanse droom en of die uitgekomen was.......

Maar ik sta er van te kijken er eentje tussen jouw foto's te zien Ibo. Kom je die dingen vaker tegen op de weg daar, of is die speciaal daarheen verscheept voor deze show? Behoorlijk goede kwaliteit trouwens die Hino's. Ik kwam af en toe hele oudjes tegen die probleemloos ruim over de miljoen kilometers erop hadden staan.

Zie ze best wel veel, maar altijd als bakwagen. of bv. wat in NL de gemeente autootjes zijn, want ze maken best wel kleine dingen.

.

Misschien wil Ibo, als we het heel lief vragen, later op de show nog eens een foto maken. En als het er op de show nog zo uit ziet wordt het misschien tijd voor kritische vragen!

.

Als een man mij iets heel lief vraagt word ik bijzonder wantrouwig....:rolleyes: Maar snap wat je bedoelt, sta vanavond echter op Long Island, en ben moe....... Morgen de laatste lossen, Bronx terug laden en dan maar op t gemakje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Nog een paar wagens.

dsc00939n.jpg

dsc00940zh.jpg

De volgende zijn allemaal van dezelfde truck.

dsc00946rn.jpg

De eigenaar vertelde me dat deze puur voor de shows is, maar ze hadden er nog een paar staan waar gewoon mee gewerkt word.

dsc00948na.jpg

dsc00947pf.jpg

dsc00949zz.jpg

Dat geld had hij gecopieert op plasit sticker en erop geplakt en daarna een blanke laag lak erover gespoten...

dsc00951a.jpg

Ze poetsen wat af...

dsc00952si.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden