[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

MATS 2013 truckshow..


corydon

Recommended Posts

  • Forumlid

paar jaar terug s'morgens om n uur of 10 bij n gloednieuw pakhuis in toronto,50 losdeuren,mooie gele lijnen alles genummert en plaats voor 3 tractor trailers achter elkaar,ik sta als enigste in/bij deur 35,komt n werner aan , gaat naar binnen en moet naar deur 39, 45 minuten had ie nodig om voor t doc te komen. ik vraag me dan af waar ze hun rijbewijs hebben gekregen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 148
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Het zal voor jullie "prutswerk" zijn, maar ik denk dat ondergetekende de eerste keer met zo'n spulletje ook goed de mist in ging :rolleyes:

Is er over het algemeen voldoende plek om je kont te keren bij een bedrijf ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Weet niet wat de maat van je derrieerre is fleur.... en dat is OK.:angel:

Maar ik vind dat je toch in vrij smalle plaatsen niet al teveel problemen hebt.

Toen ik hier voor t eerste bedrijf begon moest je een rijtest doen, wat je vrijwel overal moet.

Parkeerde het gelijk in 1 keer achteruit waar ze t wilde hebben, wat ze maar vreemd vonden. Ben niet al teveel onder de indruk van de gemiddelde achteruit rij kunsten hier, of bv. berg afwaarts, dat gaat gewoon op de rem, terug schakelen kennen er veel niet.

Maar heb ze hier ook achteruit zien rijden met twee puppies, die korte trailers, en dat is best wel moeilijk....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast combidriver
Ik weet er één die er niet van genoten heeft.

Ze vindt dat ik veel te lang naar die foto's heb zitten kijken:banaan:

Kijk je eens niet naar naakt foto's, is het weer niet goed.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet niet wat de maat van je derrieerre is fleur.... en dat is OK.:angel:

Maar ik vind dat je toch in vrij smalle plaatsen niet al teveel problemen hebt.

Toen ik hier voor t eerste bedrijf begon moest je een rijtest doen, wat je vrijwel overal moet.

Parkeerde het gelijk in 1 keer achteruit waar ze t wilde hebben, wat ze maar vreemd vonden. Ben niet al teveel onder de indruk van de gemiddelde achteruit rij kunsten hier, of bv. berg afwaarts, dat gaat gewoon op de rem, terug schakelen kennen er veel niet.

Maar heb ze hier ook achteruit zien rijden met twee puppies, die korte trailers, en dat is best wel moeilijk....

Heb je ineens dezelfde hobby als Ger :D ?? (derrieerre)

Enfin, we zijn de wielbasis zoals deze combi niet gewend Ibo, en een neus aan de trekker al helegaar niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • Forumlid
paar jaar terug s'morgens om n uur of 10 bij n gloednieuw pakhuis in toronto,50 losdeuren,mooie gele lijnen alles genummert en plaats voor 3 tractor trailers achter elkaar,ik sta als enigste in/bij deur 35,komt n werner aan , gaat naar binnen en moet naar deur 39, 45 minuten had ie nodig om voor t doc te komen. ik vraag me dan af waar ze hun rijbewijs hebben gekregen.

Dutchie had je die chauffeur dan niet even kunnen helpen met aanwijzingen geven want ook jij heb het moeten leren of kon je het allemaal al?

Heb het zelf ook megemaakt dat ik stond te kl..tviolen en de trailer er niet ineens tussen kreeg en er een paar collega,s standen te lachen en opmerkingen plaatsen,

Tot er een chauffeur van een ander bedrijf mij kwam helpen door aanwijzingen te geven en tegen mijn collega,s riep jullie konden het zeker ook gelijk he.

Ik heb wat dat betreft geen woord gezegt toen ik binnen was en de roldeur open deed en de vracht er op mijn gemak uit reed waar zij dus op stonden te wachten en een ieder die de trailer in wou er uitgestuurd .

Had je het kommentaar moeten horen maar gaf als antwoord dat ik het allemaal nog moest leren en dus nu ook geen hulp van hun nodig had.

Maar het mooiste was een paar dagen later toen een collega de spiegel van een collega er af reed dit had ik gezien en er mooie foto,s van gemaakt en deze aan de collega,s laten zien met het verhaal hoe het was gebeurd .

Daarna nooit meer kommentaar gehad en werdt geholpen als ik weer eens stond te kl..tvioolen en ook andere chauffeurs werden geholpen het is een kleine moeite.

En ik zeg altijd ik ben een mens en maak fouten gelukkig.Een computer maakt geen fouten die maakt diegene die die computer programmeerd en dus een mens.

Trouwens je heb ook chauffeurs die een 3 asser haaks omzetten om die trailer er zosnel mogellijk voor te zetten waarom niet even een paar keer steken?

Kost iets meer tijd en kost minder banden en lagers en veren maar staat niet zo stoer he.:stom::stom::stom::bey:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik ben het met je eens oldtimer,helpen is een kleine moeite.Maarrrrrrrrrrrrr als ik zo de berichten van Ibo en Dutchie lees dan zijn het nu niet bepaald de meest slimme personen die bij Werner rijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dutchie zal eens kijken op youtube maar we dwalen af het ging om de foto,s en die waren prachtig maar die trucks zijn voor de europesewegen niet echt geschikt.

Zie mij nog niet met dat spul hier bv in Nederland de rotondes nemen komt volgens mij niet goed voor al niet met een drie asser trekker ne dan nog een meter of twee tot de achterkant cabine.

Maar al met al vind het prachtig spul en zou daar wel eens een rit mee willen doen bv van Rotterdam naar Munchen.

Dat lijkt mij echt gaaf maar alleen voor een keertje want volgens de verhalen zijn ze niet erg convortabel tegen over de europese merken.:rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden