Spring naar bijdragen
arie67

de meern

Recommended Posts

Zo'n twintig jaar geleden was dit nog een top tent, maar daar is weinig meer van over.

Tegenwoordig staat de parking bekend doordat er vaak zeilen kapot gesneden worden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Henk 68

Vindt het eten er niet lekker en het lijkt wel of je in een ongezellige bedrijfs kantine zit.

Personeel is daar wel vriendelijk, en in zeilen snijden doen ze geloof ik overal tegenwoordig.Barf

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast frankie

het eten is te weinig voor een chauffeur met goeie honger. en die toko is te duur. ik blijf er wel weg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast routier

Wat een ballentent is dat zeg......

Ben er een paar keer geweest, en wou dat graag zo houden!

Het lijkt wel een kantine...

Dagmenu niet op voorraad.

En de menukaart verdiend die naam niet, want er staat haast niets op.

Maar ja, er is niet veel anders in de buurt.....:(

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De Meern daar zijn de meningen over verdeeld ik heb daar wel al vele generaties gezien kom er al 40 jaar. ik kom er wel als ik die kant uitgaat en het is etenstijd ik neem er altijd 1 van de 3 dagmenu's die het bord staan is over het algemeen goed te pruimen. Maar let op bij het afrekenen moet je wel vermelden dat je chauffeur bent dan krijg je een korting en is de prijs wel ok.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heb er een jaar of 2 geleden paar keer gestaan, 2 - 3 keer per week, moest ik opdracht daar staan. Is de Stamkroeg van die firma. Maar paar keer gegeten daar, eet liever ergens anders, als ik de kans kreeg. Maar moesten daar slapen omdat je de volgende morgen in Utrecht moest beginnen met laden en je op het eind van de dag niet uitkwam.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Net een mailtje gehad van een ex-collega, hier de kopie:

vandaag was ik ff gestopt bij de ac in de meern.

tijdens het afrekenen viel mijn oog op een folder met voorrang voor beroepschauffeurs (zou een keer tijd worden dacht ik nog)

wat zijn de voordelen ???

*20% korting in alle self-service restaurants van ac restaurants,carastel autogrill en ciao in nederland en belgie

*20%korting in alle quik,pizza hut express

en delifrance uitbatingen (bij vestigingen van carestel),ac restaurants en autogrill in belgie

*gratis koffie bij aankoop van warme maaltijd+drank

hoe kom je aan zo'n kaart ??

ik heb er een meegekregen van de serveerster

hoef je dan niks meer te doen ??

ja,je moet de kaart wel eerst activeren,dat doe je via internet.

let op:na het activeren krijg je een e-mail,maar je kaart is dan nog niet "actief",je moet je kaartnr nog invoeren op het balkje "mijn autogril"

oja,de site waar je meer kunt vinden is www.truckerclub.nl

groeten en een fijn week-end,

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Als je op hun kaart kijkt waar die kortingspas geldig is' date=' dan denken ze blijkbaar dat boven de lijn Amsterdam - 't Harde de wereld ophoudt zeker :mad:

Hendrik[/quote']

AC weet en snapt dat de mensen uit het noorden er een betere smaak op na houden, op een danig hoog niveau dat voor AC helaas niet haalbaar is.

Vandaar die denkbeeldige lijn:ja:.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

tijdens het afrekenen viel mijn oog op een folder met voorrang voor beroepschauffeurs (zou een keer tijd worden dacht ik nog)

*20% korting in alle self-service restaurants van ac restaurants,carastel autogrill en ciao in nederland en belgie

*20%korting in alle quik,pizza hut express

en delifrance uitbatingen (bij vestigingen van carestel),ac restaurants en autogrill in belgie

*gratis koffie bij aankoop van warme maaltijd+drank

hoe kom je aan zo'n kaart ??

ik heb er een meegekregen van de serveerster

hoef je dan niks meer te doen ??

ja,je moet de kaart wel eerst activeren,dat doe je via internet.

let op:na het activeren krijg je een e-mail,maar je kaart is dan nog niet "actief",je moet je kaartnr nog invoeren op het balkje "mijn autogril"

oja,de site waar je meer kunt vinden is www.truckerclub.nl

Nu is dit bericht van mijn wel hier naartoe verplaatst, maar dit geld dus niet alleen voor de Meern, snap dus(weer) niet waarom er een bericht is verplaatst...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

KNIP

De tweede regel betreft toch duidelijk AC de Meern! Hier was ook al een topic over, dus sluit dat mooi aan dacht ik. Dat het voor alle AC's geldig is, is én mooi meegenomen én verderop te lezen!

Kan me trouwens niet aan de indruk onttrekken dat de hele tekst zo uit een folder is gekopieërd, maar dat terzijde.

Maarten

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
En hoe wil jij er komen met je DDrM stammetje:D:D:D:D:D:D:D

Niet, DDrM is de enige materieelsoort waar ik niet mee rij. Ik ga wel naar de sov kantine in Utrech, misschien niet (veel) beter, wel vele malen goedkoper.:D:bey:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

nee de AC heeft voormij al jaren afgedaan.

je bent daar als chauffeur gewoon niet welkom en dat laten ze je voelen ook als je er komt.

was ooit in een ac en na mij kwamen er twee heertjes netjes in het pak.

toen we voor de voerbalie stonden waar je kon bestellen werd ik genegeerd en mochten de heertjes als eerste bestellen.

nou dat hebben ze daar geweten!

ik heb netjes op mijn beurt gewacht, en toen ik na 15 minuten de vraag kreeg wat ik wou hebben heb ik het duurste besteld wat ze op de kaart hadden.

toen die knakker dat na 15 minuten klaar had en voor me neer zette op de balie heb ik hem eens meewarig aangekeken.

en met de woorden, knul je bent te laat mijn pauze is nu voorbij ben ik zo het pand uitgelopen.

de chef kwam me nog na om te vragen wat dat voor streken waren, ik zei joh ik heb 45 minuten pauze om te eten, daarvan zijn er nu 40 voorbij omdat jouw personeel heertjes die na mij binnenkomen als eerste helpt.

jammer maar helaas voor je, mijn tijd is voorbij.

was tegelijk de laatste keer dat ik bij een ac binnen ben geweest :ja::ja::ja:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden