Spring naar bijdragen
arie67

de meern

Recommended Posts

Buiten het feit dat je daar niet meer welkom bent, een dieplader rijd zichzelf daar vast met die grote gaten daar op het terreinLOL

daarbij zal ik daar eerder voor de burger king gaan, dan de La Place. Ik zal er gelukkig sowieso niet snel staan, dan rij ik 10 min door en ben ik thuis:cool:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Mike94:

Buiten het feit dat je daar niet meer welkom bent, een dieplader rijd zichzelf daar vast met die grote gaten daar op het terreinLOL

daarbij zal ik daar eerder voor de burger king gaan, dan de La Place. Ik zal er gelukkig sowieso niet snel staan, dan rij ik 10 min door en ben ik thuis:cool:

tis ook geen wonder dat het bij de foodplaza aan de proostwetering tegenwoordig ramvol staat

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Mike94:

Dat valt wel mee, je kunt de hoogte van de vloer aanpassen aan de ondergrond door de vering en de nek hoger te zetten.

En ik rij met een semidieplader dus heb dat probleem sowieso niet.;):D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 14-2-2018 om 22:43 zei Marotrans:

(...) Gisteravond hier gegeten omdat ik moest wachten op en koppelen met 'n collega in tijdnood en Vianen moest lossen voor hem; vandaag ook overnacht  (zo veel keus is er niet tussen Woerden en Meerkerk). Nu maar 'n hamburgertje gedaan, soms moet je eens wat...

Volgende keer gewoon Vuren rijden Maarten. Voor die enkele keer die paar km's om zal ook voor Loos de kop niet kosten... ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
58 minuten geleden zei Marotrans:

Heb ik ook zeker wel overwogen Pierre, maar met de riante ruimte tegenwoordig vanaf 'n uur of 8 's avonds heb ik die gok niet genomen...

Bij de Goudreinet? Ben er alweer even niet meer geweest, maar sinds daar een parkeerwacht rondloopt die de 'wildkampeerders' de plaats afjaagt is het er nog nooit zo rustig geweest volgens mij...:D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden