[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

2 chauffeurs vast na ongeluk


Biercola

Recommended Posts

  • Forumlid

moest jij er één van zijn had je geen antwoord gekregen... en rijden zit in mn bloed, krijg ik helaas niet meer uit... wat denk je zelf???

gaat het niet rechts... dan maar linksom... maar dr komen doe ik wel, dan maar andersom :D

alles kom wel goed.... moet niet vragen hoe...

okeyyyy sir...

alles goed tussen de lijntjes? op wieltjes met blinkende kant boven?, k wilde wat vragen over je vrouw en dochter maar dat lijkt me beter PB te doen....

verder groeten...

deze reactie wordt toch verwijderd... heeft niks van doen met dit topic

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
BBC News - M25 fatal crash: Two lorry drivers arrested

Aaah heb al wat gevonden.Een 58 jarige duitser zit nog vast en een 43 jarige pool is vrijgelaten.Maar weet alleen nog niet wat ze nou onder gevaarlijk rijgedrag bedoelen.

Waarschijnlijk alleen de juridische term.

Een noemer waaronder dan tal van verschillende zaken zouden kunnen vallen.

Gevonden:

Gevaarlijk Rijgedrag » Rijontzegging.com

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Jou vraag beantwoord zichzelf, alles wat als gevaarlijk kan worden omschreven, als je even niet oplet is dit driving without due care and attention, als je iemand zwaar verwond is dit dangerous driving en als je iemand dood rijd is het dead by dangerous driving.

Alles hier is gebaseerd op een lijn van aanvaardbaar rijgedrag, dode hoek is niet eenvoudig te gebruiken als verweer daar het eerste wat de Engelse doen is je spiegel afstelling controleren en hier kunnen zij bijna altijd iets verkeerds vinden, Kijk maar eens in je eigen spiegels, in onze code 95 cursussen wijzen wij er op dat als je je trailer wil zien je moet uitstappen.

d

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Alsof chauffeurs nooit iets fout doen, aardig wat van de aanrijdingen die ik opruim waarbij een vrachtwagen betrokken is, zijn echt veroorzaakt door lomp rijgedrag van de vrachtwagenchauffeur, moet ik jammer genoeg constateren.

Als je lang genoeg in de berging zit, ga je echt wat anders tegen je eigen beroepsgroep aankijken,geloof me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat je vooral de types bedoeld die het "stoer" vinden, om op 2 meter op de middenstreep achter hun voorganger te hangen, of voor "straf" hun ingehaalde partij, die zich aan de wet houdt, even af te straffen, door lekker af te snijden.

Als zulke types hierdoor bij ongelukken betrokken zijn, dan heb ik er geen centje medelijden mee.:mad:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alsof chauffeurs nooit iets fout doen, aardig wat van de aanrijdingen die ik opruim waarbij een vrachtwagen betrokken is, zijn echt veroorzaakt door lomp rijgedrag van de vrachtwagenchauffeur, moet ik jammer genoeg constateren.

Als je lang genoeg in de berging zit, ga je echt wat anders tegen je eigen beroepsgroep aankijken,geloof me.

Kan me daar maar deels in vinden.

Stomme regeltjes, idiote boetes en een totaal onbegrip van een groot deel van de verkeersdeelnemers is ook al zoiets.

Het zorgt m.i. voor een bepaalde mate van frustratie die welleswaar niet is goed te keuren, maar gebeurd !

Je bent nu eenmaal mens, en dat gegeven zorgt ervoor dat je fouten maakt.

Kom me nu niet aan dat 'wij" een voorbeeld functie hebben, want de gemiddelde weggebruiker heeft daar gewoon maling aan.

Sterker nog, het is maar goed dat de huidige pkw's zoveel gadges hebben, omdat het overgrote deel van de bestuurders sowiezo boven hun "kunnen" rijden.

Neemt niet weg dat ik heel veel respect voor bergers heb hoor, maar je bent pas schuldig na "bewezen" feiten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...
  • Forumlid

Horror-Fahrt: Deutscher Lkw-Fahrer tötetet Briten - News Ausland - Bild.de

London – Fünfzehn Stunden war ein deutscher LKW-Fahrer bereits unterwegs, als er einen Unfall mit tödlichen Folgen verursachte. Jetzt wurde Anton Maizen zu viereinhalb Jahren Gefängnis verurteilt.

Londen - Vijftien uur was een Duitse vrachtwagenchauffeurs al op de weg toen hij een ongeluk veroorzaakte met dodelijke afloop. Nu werd Anton Maizen veroordeeld tot vier en een half jaar in de gevangenis.

hier dus een update

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast combidriver
bij de eerste link van de daily mirror staat een filmpje van het ongeluk van de ccvt camera op de brug, chauffeur van AB texel is gewoon onschuldig

Chromeless Player <- filmpje ongeluk

ach, in het buitenland zijn al meer onschuldige chauffeurs veroordeeld, ik kan er over mee praten................... Zoals Karel65 al vaker schreef, we zijn gewoon opgejaagd vee.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik zie een personenwagen langs de wagen gaan die door de Duitser is aangereden, ik vermoed dat daar het slachtoffer in is gevallen, niet fijn om zo tussen twee trucks geplet te worden en dan nog eens vol op de bestuurderskant geraakt te worden door een langskomende truck op snelheid.

Het valt mij mee dat er niet meer slachtoffers zijn gevallen, de aangereden truck had hem goed op de rem staan want die gaat amper naar voren waardoor de voor hem staande personenwagen ook niet in een harmonica veranderen en AB pakt er nog net 1 iets mee als die achter de volgende doorgaat, een metertje meer naar voren en je hebt meer dodelijke slachtoffers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Deurdonderen

The German from the Hessian Wixhausen had worked 23 hours - and sitting which 15 hours without a break behind Steuer.Von Germany over Folkestone (England) to London and Lincolnshire: During this 1350 km long drive Maizen did not rest more than an hour.

"They drove 22 hours and 44 minutes without the required rest period, fatigue caused this accident. Their actions have caused untold suffering for others

Ich liebe translate haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden