[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

geen cabotage in duitsland voor roemenen en bulgaren ????


hellbengel

Recommended Posts

Over een paar jaar is het andersom en zijn wij het arme westen. Of zijn we dat al niet?????:confused:....

Je behoort nog steeds tot 1 van de rijkste landen.

Tot voor de crisis tot de top van de rijkste landen ter Wereld.

Maar een stapje terug doen zal vast wel zeer doen.

Moet je je eigen eens voorstellen hoe andere der eigen voelen. :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Je behoort nog steeds tot 1 van de rijkste landen.

Tot voor de crisis tot de top van de rijkste landen ter Wereld.

Maar een stapje terug doen zal vast wel zeer doen.

Moet je je eigen eens voorstellen hoe andere der eigen voelen. :rolleyes:

Welke anderen bedoel je? In #23 staat een link, klik daar eens op en lees dat eens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

De link in #23. De een is gelukkig. De ander zet de champagne koud. Der word gezegd dat per gezin ze er 2000 euris in koopkracht op vooruit gaan. En wij gaan elk jaar in koopkracht achteruit. Alles word duurder. We moeten steeds meer betalen. Ik heb nog werk dus daar klaag ik niet over. Maar ik ga steeds meer achteruit in plaats van vooruit. Ik neem aan dat dat ook niet de bedoeling is. En in alle beroepsgroepen hebben ze hiermee te kampen niet alleen transport.....:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De link in #23. De een is gelukkig. De ander zet de champagne koud. Der word gezegd dat per gezin ze er 2000 euris in koopkracht op vooruit gaan. En wij gaan elk jaar in koopkracht achteruit. Alles word duurder. We moeten steeds meer betalen. Ik heb nog werk dus daar klaag ik niet over. Maar ik ga steeds meer achteruit in plaats van vooruit. Ik neem aan dat dat ook niet de bedoeling is. En in alle beroepsgroepen hebben ze hiermee te kampen niet alleen transport.....:(

Knock knock, aan de deur van de bonden he.

Over 2012 0%, 2013 1,5% en straks 0,5%. 2% in 2 jaar tijd.

Inflatei is 2,5% per jaar, dus 5%.

Jip je leverde als 3% in.

Buiten dat alles duurder is geworden.

Toen he, toen, had ik al gezegt dat het 10% duuder zou worden. Maar ik was gek he.

10% van 2500Euro is 250Euro he. klopt aardig he? Voor jou al werkende.

Die werkelozen zijn ook ''zielig''hoor.

Die moeten ook meer gaan betalen van der gekregen geld. Nou die leveren niks in hoor, die krijgen gewoon meer subsidie.

Die jij als werkende mag ophoesten.

Het zal wel door Brussel of zo komen, :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

@ Kalakuski

Mensen die reageren op de huidige situatie zoals jij dat doet, daar maak ik me ernstig zorgen over, ja die maken me zelfs een beetje kwaad. Zo in de trand van "maak je geen zorgen, je hebt het toch goed" of "er zijn mensen die het veel slechter hebben" en dan met droge ogen blijven roepen dat het allemaal wel goed komt. Ik voel m'n adrenaline stijgen, want het komt NIET goed. Jouw berichten lezende heb jij zelf weinig last van alle malaise, en sta je op een bepaalde manier in het leven. Dat is je van harte gegund. Ikzelf verkeer in een vrij comfortabele positie waarbij ik me om mijn inkomen niet erg druk hoef te maken. En alle mensen die momenteel een baan hebben merken per saldo ook weinig van een crisis. Maar diè mensen hebben vandaag nog een baan, maar weten bijgod niet of dat volgende maand ook nog zo is. Hebben wèl vrouw en opgroeiende kinderen en een hypotheek. Deze mensen hebben alle reden tot ongerustheid. Dan heb ik het nog niet eens over al degenen die inmiddels al lange tijd aan de zijlijn geparkeerd zijn, zich een slag in de rondte solliciteren zonder resultaat, en elke maand weer ternauwernood de eindjes aan elkaar kunnen knopen. Moet je diè mensen eens gaan vertellen dat het allemaal wel goed komt, en dat ze zich niet zo druk moeten maken. Ik kan het hen in ieder geval niet vertellen. Ondanks dat ik van heel de crisis persoonlijk weinig of geen last heb maak ik me wèl druk om wat er bij deze mensen speelt. Dàt is MIJN idee van solidariteit, niet dat idiote "één europa" solidariteitsgevoel dat Den Haag en Brussel ons wil aanpraten. Vals sentiment heet dat. Maar als jij er in gelooft Willem, van mij mag je.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast DieRooie

@ limboman

in grote lijnen ben ik t helemaal met je eens..

maar is t ook niet een beetje zo, dat heel veel van die mensen jarenlang in een riante positie gezeten hebben( ik heb t niet enkel over chauffeurs)

nu blijkt dat het allemaal niet vol te houden is.... kunnen/willen deze zelfde mensen niet omschakelen

ikzelf bijvoorbeeld , heb een trap onder mijn derierre gekregen, in mijn geval kon ik voor 1600 euri de ww in,, of voor 1650 4 dagen pw op een autootje bij een vleeshandelaar..

en tussen de ritten door helpen in de productie..

voor mij was deze keuze niet zo moeilijk... nu na 3 maanden lopen er al 3 bedrijven aan mij te trekken of ik af en toe een weekend rit kan doen..

begrijp mij goed hoor.. ik wil mezelf hier echt niet profileren als een superman

maar echt geloof mij, als je t verstans gebruikt en inzet toond verdien je gewoon je geld

verdrs over dat valse sentiment ben ik 100% mee eens

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik hèb die trein zien komen, in tegenstelling tot vele anderen. Echter, beste Willem, veel, héél veel, wordt gewoon over de de burger heen politiek besloten. Het enige dat ik kon doen was stelselmatig stemmen op een partij die niet het EU geloof aanhangt of dit klakkeloos volgt. Maar in de tijd dat het sein op groen werd gezet voor die trein vormden partijen de regering die het één-europa als een heilstaat predicten. En vooral de sociale gedachte was maatgevend. En ik weet zeker dat velen op dit forum die nu krokkedillentranen huilen destijds ook er voor gezorgd hebben dat die partijen aan de macht kwamen.

Veel meer dan stemmen op de voor mij juiste politieke partij en mijn mening zoveel mogelijk ventileren (o.a. op dit forum) kan ik niet. Tja, misschien zelf in de politiek gaan met een eigen partij. Maar of dat realitisch is?

Ik ben overigens beslist niet van het "handen in de zakken en keek er na" type, zoals jij me afschildert, maar mijn mogelijkheden zijn in deze toch wel beperkt. Als jij wel mogelijkheden ziet, kom maar op, ik wacht vol spanning af.

Ooit, ooit komt er een tijd dat de wal het schip zal keren, dat geef ik je op een briefje.

Limboman ik ben het helemaal met je eens, daarom stem ik al vanaf het begin PVV, de collega chauffeur bestaat ook uit de gemiddelde Nederlander en is dus ook niet in staat voor zichzelf uit te maken op wie die moet stemmen. Na de

verkiezings- beloftes gehoord te hebben trapt men in de mooie praatjes, of men gaat strategisch stemmen, en zadelen ons zodoende op met een kleuterklas in de 2e kamer. Ik hoop voor allen die niet op de PVV gestemd hebben dat het nog veel slechter gaat worden, het nadeel daarvan is dat ik ook moet lijden onder hun domme keuzes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na de

verkiezings- beloftes gehoord te hebben trapt men in de mooie praatjes, of men gaat strategisch stemmen, en zadelen ons zodoende op met een kleuterklas in de 2e kamer. Ik hoop voor allen die niet op de PVV gestemd hebben dat het nog veel slechter gaat worden, het nadeel daarvan is dat ik ook moet lijden onder hun domme keuzes.

Met de PVV zal het vast veel beter worden *kuch*

Citaat:

Ook twee Limburgse Statenleden van de PVV blijken zichzelf tot fractiemedewerker te hebben benoemd waardoor zij een extra salaris opstrijken.

Zowel Statenleden Cor Bosman als Michael Heemels zijn hun eigen fractiemedewerker, waarmee ze recht hebben op dubbel geld.

Vorige maand bleek al dat het Noord-Hollandse PVV-Statenlid Monica Nunes een dubbelfunctie heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
@ Kalakuski

Mensen die reageren op de huidige situatie zoals jij dat doet, daar maak ik me ernstig zorgen over, ja die maken me zelfs een beetje kwaad. Zo in de trand van "maak je geen zorgen, je hebt het toch goed" of "er zijn mensen die het veel slechter hebben" en dan met droge ogen blijven roepen dat het allemaal wel goed komt. Ik voel m'n adrenaline stijgen, want het komt NIET goed. Jouw berichten lezende heb jij zelf weinig last van alle malaise, en sta je op een bepaalde manier in het leven. Dat is je van harte gegund. Ikzelf verkeer in een vrij comfortabele positie waarbij ik me om mijn inkomen niet erg druk hoef te maken. En alle mensen die momenteel een baan hebben merken per saldo ook weinig van een crisis. Maar diè mensen hebben vandaag nog een baan, maar weten bijgod niet of dat volgende maand ook nog zo is. Hebben wèl vrouw en opgroeiende kinderen en een hypotheek. Deze mensen hebben alle reden tot ongerustheid. Dan heb ik het nog niet eens over al degenen die inmiddels al lange tijd aan de zijlijn geparkeerd zijn, zich een slag in de rondte solliciteren zonder resultaat, en elke maand weer ternauwernood de eindjes aan elkaar kunnen knopen. Moet je diè mensen eens gaan vertellen dat het allemaal wel goed komt, en dat ze zich niet zo druk moeten maken. Ik kan het hen in ieder geval niet vertellen. Ondanks dat ik van heel de crisis persoonlijk weinig of geen last heb maak ik me wèl druk om wat er bij deze mensen speelt. Dàt is MIJN idee van solidariteit, niet dat idiote "één europa" solidariteitsgevoel dat Den Haag en Brussel ons wil aanpraten. Vals sentiment heet dat. Maar als jij er in gelooft Willem, van mij mag je.

Ik zou zeggen ga in een ander land je toekomst zoeken

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden