[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

het ai ai aijaijaijai-gevoel


AngeliqueBS

Recommended Posts

  • Reacties 88
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

zonder kritiek willen te geven, maar als die brug maar 2,5 meter vrije doorgang heeft dan meot dit brugje toch wel opvallen, zeker als je cabine er al niet onder kan.

Als het verschil maar enkele cenimeters is dan versta ik het maar in dit geval denk ik dat het wel iets meer zal gewweest zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar moet je Belg voor zijn??

Ohw euh sorry, Rufus en alle anderen....:D

ela kalm een beeke he of slaag op de blote poep ;)

Maja kom wij zien dan op geen trailerke meer of minder he... tkomt neit op een centje ;)

Tja wie een bal gooit......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • Forumlid

AALBORG - Een viaduct in het noordwesten van Denemarken is tijdens werkzaamheden ingestort en op een snelweg terecht gekomen. Een inzittende van een wagen die door brokstukken werd getroffen, kwam om. Een andere automobilist werd zwaargewond. Vier wegwerkers raakten licht gewond.

Het ongeluk gebeurde bij Aalborg, 230 kilometer ten noordwesten van Kopenhagen. De weg leidt naar een tunnel onder de Limfjord waar Aalborg aan ligt. Weg en tunnel werden na het ongeluk afgesloten.

Bron: Het Nieuwsblad

image4.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Artikel:Ongeval A1 vrachtwagens (totaal 35 foto's)Datum:02-05-2006Omschrijving :

Op 02-05-06 vond er op de A1 terhoogte van Deventer een kopstaart botsing plaats tussen twee vrachtwagens, de bestuurder van de achterste vrachtwagen raakte bekneld,en is later met ernstige verwondingen per heli overgebracht naar Nijmegen , autobaan was tot ruim 13.00 uur volledig geblokkeerd, RWS heeft gisteravond direkt het asfalt moeten vervangen

husman-afb031.jpg

husman-imgp0597.jpg

Zo'n kopschot stelt dus ook niet erg veel voor...

husman-imgp0602.jpg

& Hier krijg ik het dus gewoon KOUD van ... brrrrrr...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Staat ook al bij; zo moet het dus niet, zie thread;

http://www.chauffeursforum.nl/showthread.php?t=3189&page=11

Daar staat andere foto, als ook het nieuwsbericht....

Dat die man nog leeft.....

Hi, Wist ik niet ... had ik nog niet bekeken.

Ik had hem gezien op het Scania V8powerforum ...

Ja, als je zoiets ziet draait je maag toch ff driekwartslag om ...

En vooral die lading .. en het kopschot wat dus in zo'n geval echt helemaal niets voorstelt.

Er staat wel bij dat hij zwaargewond per Heli is afgevoerd naar het ziekenhuis. Voor de rest weten we dus eigenlijk niets.

Maar als je de foto's ziet dan vrees ik toch dat zijn toestand erg kritiek is ...

Niet dat ik nu bang ga worden om aan het verkeer deel te nemen hoor.

Liever met de truck onderweg dan met het vliegtuig ...

Ook weten we op basis van enkel de foto's natuurlijk niet wat er is gebeurt ... maar @#$%@#%%$@%$^%^%^# AFSTAND HOUDEN WANNEER LEREN WIJ HET NOU TOCH EENS?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7 months later...

whow, waar ging die camion van onze collega uit gent naartoe? ziet er niet gezond uit.

deze week was er in Geraardsbergen een vrachtwagen die zijn traielr verloren is aan de verkeerslichten...trekker draait af en trailer loopt rechtdoor.... verkeerslichten aan flarden en tja.... de gevolgen zullen neit zoet zijn...

had kodak mee maar heb niks getrokken wegens aanwezigheid van politie en de ramptoeristen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
Ongeval-wilrijk-071206-2.jpg

Voor de Belgie-kenners onder ons; hoe heet deze tunnel?

de trekker is er allenszinds eentje van hier uit mijn streek... een ex-collega van me heeft er ook nog gereden.

Een slogan van de firma van de trailer is trouwens:

wij werken mee aan veiligheid!

Geen kritiek hoor want niemand is vrij van ongevallen. maar kvond em wel goed

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden