[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

het ai ai aijaijaijai-gevoel


AngeliqueBS

Recommended Posts

Dieplader was niet helemaal goed vergrendelt of zo??!!

Ja arie dat klopt, ik heb het overigens in het verleden ook gehad, dat de pen er niet goed inzat, en ik twee delen had...

Dit was de firma zwagerman, ja mijn oude baas, op de foto,s dan..

Het is lullig dat het gebeurt, maar zulke dingen gebeuren eenmaal, ook al zijn er altijd mensen, die zullen zeggen, het MAG niet gebeuren...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 88
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ja arie dat klopt, ik heb het overigens in het verleden ook gehad, dat de pen er niet goed inzat, en ik twee delen had...

Dit was de firma zwagerman, ja mijn oude baas, op de foto,s dan..

Het is lullig dat het gebeurt, maar zulke dingen gebeuren eenmaal, ook al zijn er altijd mensen, die zullen zeggen, het MAG niet gebeuren...

Als de pen terug in de rijstand is geschoten, word deze vergrendeld met een borgpen, dat is de pen die ik bij sommige collegas wel eens aan een kettinkje onder de trailer zie hangen als ze voorbij rijden.

Als je goed kijkt op de 3e foto uiterst links dan zie je dat de vergrendeling er niet helemaal ingeschoven is, dus het kan een menselijke fout zijn,

Aan de trailer te zien is deze vrij jong, bijna nieuw, dus slijtage kan het bijna niet zijn. Ik houd het op een constructiefout af fabriek(zei hij voorzichtig)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet persoonlijk, van de firma waar het over gaat, dat ze gek zijn op tweede hands spul, en graag met oranje verf spelen, heb menig trailertje gerold daar in nederhorst, en ja peterrr als de borgpen er niet opgezeten heeft, of het was een pneumatische dan komt ie er op lucht uit. met gevolge van dien.....

Maar wat er ook gebeurt is, het is gewoon slordig, moet je eens kijken wat voor een puinhoop je krijgt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet persoonlijk, van de firma waar het over gaat, dat ze gek zijn op tweede hands spul, en graag met oranje verf spelen, heb menig trailertje gerold daar in nederhorst, en ja peterrr als de borgpen er niet opgezeten heeft, of het was een pneumatische dan komt ie er op lucht uit. met gevolge van dien.....

Maar wat er ook gebeurt is, het is gewoon slordig, moet je eens kijken wat voor een puinhoop je krijgt...

Hoe langer ik naar die foto's kijk hoe meer ik zie, of eigenlijk hoe meer ik NIET zie...(kettinkje, splitpen?)

:confused:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

tegenwoordig goeien ze alles weg.... of zou het een lege container zijn die ze neit af mochten zetten op de ECT, en dan maar snel effe onderweg dumpen? :)

Ben onlangs bij de firma gaan lossen van de vrachtwagen op de vorige pagina... die daar aan de tunnel in antwerpen... De truck staat er noch steeds op hun terrein, naast nog drie andere zware schadegevallen...:s

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dat soort ladingen zijn amper goed vast te zetten ... indien ze zo worden geladen. Je kunt hier wel een ketting overheen trekken maar dat zal weinig geholpen hebben vrees ik.

Beter zou je ze ondersteboven moeten vervoeren ...

A) VEEEELLLL beter vast te zetten ...

B) zwaartepunt van de lading ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...
  • 1 month later...
  • 1 year later...
  • 8 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden